vodafone wordt titelsponser McLaren

Gestart door Manuel, 14 december 2005 - 18:39:04

« vorige - volgende »

DerMika

Citaat van: Jasper op 16 december 2005 - 10:58:32
Citaat van: Tim C op 15 december 2005 - 19:19:35
Citaat van: Iceman1986 op 15 december 2005 - 18:02:49
ferrari fan zeker?
ik moet u telleurstellen want de Mac's worden rood.(spijtig genoeg :-[)
Hallo, en u bent iemand die twee dagen op een forum is en er al in slaagt om de beheerders er van te beschuldigen partijdig te zijn in de moderatie?
Ik denk niet dat hij het tegen de moderatie had maar wel tegen de schrijver van het oorspronkelijke bericht. ;)
Die indruk had ik ook hoor Tim...
The Dude abides

fawlty

Citaat van: Iceman1986 op 15 december 2005 - 18:02:49
Citaat van: fawlty op 14 december 2005 - 19:40:59
als ze maar niet wagen er rood wit van te maken *knip* dan ist wel de laatste keer dat ik f1 gevolgd heb.....

Er stond een stukje taal in dit bericht dat hier niet door de beugel kan. Wees dus gewaarschuwd
ferrari fan zeker?
ik moet u telleurstellen want de Mac's worden rood.(spijtig genoeg :-[)
neen helaas , ik ben geen ferrari fan maar dus wel een Mclaren fan.ik zou het gewoon zeer jammer vinden moesten de Mclaren bolides nu ook rood worden.ze waren nog zo mooi met dat zwart....iedereen trouwens niet dan..?
Ja sluw is die Hamilton

Manuel

Citaat van: Jasper op 16 december 2005 - 10:58:32
Citaat van: Tim C op 15 december 2005 - 19:19:35
Citaat van: Iceman1986 op 15 december 2005 - 18:02:49
ferrari fan zeker?
ik moet u telleurstellen want de Mac's worden rood.(spijtig genoeg :-[)
Hallo, en u bent iemand die twee dagen op een forum is en er al in slaagt om de beheerders er van te beschuldigen partijdig te zijn in de moderatie?
Ik denk niet dat hij het tegen de moderatie had maar wel tegen de schrijver van het oorspronkelijke bericht. ;)
juist dat bedoel ik. Sorry dat ik iemand beledigd zou hebben, dat was niet de bedoeling :-\

Manuel

Citaat van: fawlty op 16 december 2005 - 16:11:06
Citaat van: Iceman1986 op 15 december 2005 - 18:02:49
Citaat van: fawlty op 14 december 2005 - 19:40:59
als ze maar niet wagen er rood wit van te maken *knip* dan ist wel de laatste keer dat ik f1 gevolgd heb.....

Er stond een stukje taal in dit bericht dat hier niet door de beugel kan. Wees dus gewaarschuwd
ferrari fan zeker?
ik moet u telleurstellen want de Mac's worden rood.(spijtig genoeg :-[)
neen helaas , ik ben geen ferrari fan maar dus wel een Mclaren fan.ik zou het gewoon zeer jammer vinden moesten de Mclaren bolides nu ook rood worden.ze waren nog zo mooi met dat zwart....iedereen trouwens niet dan..?
oops sorry 8)

Tim C

Citaat van: Iceman1986 op 16 december 2005 - 16:25:12
Citaat van: Jasper op 16 december 2005 - 10:58:32
Citaat van: Tim C op 15 december 2005 - 19:19:35
Citaat van: Iceman1986 op 15 december 2005 - 18:02:49
ferrari fan zeker?
ik moet u telleurstellen want de Mac's worden rood.(spijtig genoeg :-[)
Hallo, en u bent iemand die twee dagen op een forum is en er al in slaagt om de beheerders er van te beschuldigen partijdig te zijn in de moderatie?
Ik denk niet dat hij het tegen de moderatie had maar wel tegen de schrijver van het oorspronkelijke bericht. ;)
juist dat bedoel ik. Sorry dat ik iemand beledigd zou hebben, dat was niet de bedoeling :-\
oops, sorry daarvoor dan  :P

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 16 december 2005 - 11:33:56
gebruik vooral geen leestekens want dat maakt de boel zo onoverzichtelijk hé je doet dat heel goed zo ik heb je zeker helemaal begrepen niet dus maar ik denk dat je bedoelt dat schumacher naar mclaren zou gaan maar het zijn echt domme mensen die dat zeggen want schumacher heeft al duizenden keren gezegd dat dat nooit zal gebeuren
Inderdaad, Schumi gesponsord door vodafone of niet, dat zal hem niet doen overstappen naar McLaren hoor. Een sponsor volgt zen rijder meestal, niet andersom hé ;) Daarbij het feit dat hij al inderdaad al héél vaak heeft gezegd naar geen ander team dan Ferrari te gaan. En als vodafone dan zen contract met schumacher zou beëindigen, zou hem worst wezen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2005 op 16 december 2005 - 17:33:33
Inderdaad, Schumi gesponsord door vodafone of niet, dat zal hem niet doen overstappen naar McLaren hoor. Een sponsor volgt zen rijder meestal, niet andersom hé ;) Daarbij het feit dat hij al inderdaad al héél vaak heeft gezegd naar geen ander team dan Ferrari te gaan. En als vodafone dan zen contract met schumacher zou beëindigen, zou hem worst wezen...

Meneer heeft toch al geld genoeg ... derbij, was dat L'Oreal niet (persoonlijke sponsor van Schumacher)? Bij de reclame van L'Oreal was het altijd Schumacher die in beeld kwam... bij Vodafone (als teamsponsor) bijna nooit, tenzij op het einde 2 secondjes.

FerrariMan

Citaat van: Doefie op 17 december 2005 - 10:49:28
Citaat van: Schumi 2005 op 16 december 2005 - 17:33:33
Inderdaad, Schumi gesponsord door vodafone of niet, dat zal hem niet doen overstappen naar McLaren hoor. Een sponsor volgt zen rijder meestal, niet andersom hé ;) Daarbij het feit dat hij al inderdaad al héél vaak heeft gezegd naar geen ander team dan Ferrari te gaan. En als vodafone dan zen contract met schumacher zou beëindigen, zou hem worst wezen...

Meneer heeft toch al geld genoeg ... derbij, was dat L'Oreal niet (persoonlijke sponsor van Schumacher)? Bij de reclame van L'Oreal was het altijd Schumacher die in beeld kwam... bij Vodafone (als teamsponsor) bijna nooit, tenzij op het einde 2 secondjes.
Het was l'Oreal, nu is het die Duitse bank dacht ik.

Doefie

Citaat van: FerrariMan op 17 december 2005 - 13:52:26
Citaat van: Doefie op 17 december 2005 - 10:49:28
Meneer heeft toch al geld genoeg ... derbij, was dat L'Oreal niet (persoonlijke sponsor van Schumacher)? Bij de reclame van L'Oreal was het altijd Schumacher die in beeld kwam... bij Vodafone (als teamsponsor) bijna nooit, tenzij op het einde 2 secondjes.
Het was l'Oreal, nu is het die Duitse bank dacht ik.

Just. Staat al een jaar of 2-3 op zijn petjes.

Ramses

Deutsche vermogensberatung.
Die zijn al sinds jaar en dag sponsor van de Schumi petjes. ;)

bogief1

Ik denk dat de mac de kleuren zal krijgen zoals in de dtm. Mercedes-grijs met vodafone-rood.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Tim C


Ferrari 2010

Mja, probeer dat eens op een F1 uit te werken? Zal moeilijk zijn, zo zonder wielkassen ;D Maar het zal waarschijnlijk wel zoiets worden als boegie zegt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2005 op 18 december 2005 - 09:53:21
Mja, probeer dat eens op een F1 uit te werken? Zal moeilijk zijn, zo zonder wielkassen ;D Maar het zal waarschijnlijk wel zoiets worden als boegie zegt.

Het zwart vervangen door het rood en je hebt 't he ;)

daan

Ik denk dat ze de kleuren van de t-shirts gaan aanhouden op de wagen. Ik hoop het in ieder geval wel want ik vind die wel mooi. Maarja wat maakt het eigenlijk ook uit, het is pas voor 2007 :P