Examens

Gestart door Ferrari 2010, 11 december 2005 - 20:18:44

« vorige - volgende »

Tim C

Denk eraan!

P(AUB) = P(A) + P(B)
P(ANB) = P(A) . P(B|A)

Jasper

P(AUB) = P(A) + P(B) - P(AՈB) :P

Tim C

Ah, mijn waarde confrator. In het geval van een disjuncte kans gaat mijn formule wel op ;)

McChouffe

Statistiek ... daar heb ik nog zeer slechte herinneringen aan  >:(

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

Citaat van: Tim C op 07 juni 2007 - 23:01:53
Ah, mijn waarde confrator. In het geval van een disjuncte kans gaat mijn formule wel op ;)

Ha, maar dat moet je er dan wel bijzeggen! Mijn formule geldt voor het algemene geval, en zo presenteerde je de jouwe ook.

P(AUB) = P(A) + P(B) <=> P(AՈB) = 0 :P

Vergeet ook de stelling van Bayes niet. Ik ben ze namelijk zelf wel vergeten. ;D

Juan

Citaat van: McChouffe op 07 juni 2007 - 23:19:59
Statistiek ... daar heb ik nog zeer slechte herinneringen aan  >:(
Idem hier, in tweede zit met nog veel moeite net doorgeraakt ;D

En eerste examen zit er op en ik heb wel het gevoel dat dat goed geweest is... Toch altijd een positief begin :)
Juan

Jasper

Ik heb maandag wiskunde, deel 1: toepassingen van integralen, differentiaalvergelijkingen, analytische meetkunde. Toch een hele boterham, zeker als differentiaalvergelijkingen zelfstudie is die je nog niet gedaan hebt tijdens het jaar...

Juan

Citaat van: Jasper op 09 juni 2007 - 21:25:43
Ik heb maandag wiskunde, deel 1: toepassingen van integralen, differentiaalvergelijkingen, analytische meetkunde. Toch een hele boterham, zeker als differentiaalvergelijkingen zelfstudie is die je nog niet gedaan hebt tijdens het jaar...
Worden differentiaalvergelijkingen tegenwoordig al in het middelbaar 'gezien' :-\
Juan

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 07 juni 2007 - 20:38:49
Denk eraan!

P(AUB) = P(A) + P(B)
P(ANB) = P(A) . P(B|A)
Amai, gij onthoudt dat ook lang! Zeker ook pas een examen gehad met iets van statistiek in? Ik ben dan 10 dagen na het examen wel weer vergeten hoor :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Juan op 10 juni 2007 - 17:54:47
Citaat van: Jasper op 09 juni 2007 - 21:25:43
Ik heb maandag wiskunde, deel 1: toepassingen van integralen, differentiaalvergelijkingen, analytische meetkunde. Toch een hele boterham, zeker als differentiaalvergelijkingen zelfstudie is die je nog niet gedaan hebt tijdens het jaar...
Worden differentiaalvergelijkingen tegenwoordig al in het middelbaar 'gezien' :-\

Enkel eerste- en tweedeordedifferentiaalvergelijkingen. Daar lachen mijn broers eens goed mee. :) (doen allebei burgerlijk)

Vandaag heb ik de volle pot gehaald op wiskunde deel 2 (statistiek en kansrekenen). :D

Ferrari 2010

Vandaag ging alles heel goed, enkele zaken opengelaten omdat ik niet direct wist hoe het moest, maar al de rest vlotjes verwerkt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Van fysica verwacht ik telkens dat ik tegen de 100% zal zitten maar dat valt altijd zwaar tegen omdat die leraar streng verbetert. Nu heb ik dus weer een heel goed gevoel over dit examen, maar we zullen wel zien. :)

Ferrari 2010

Examens, de zaligste tijd van het jaar! Vanmorgen mondeling gehad, exact een uurtje op school geweest, rest van de dag vrijaf 8)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Geschiedenis en Frans zijn allebei goed gegaan. :) Eerste vraag bij geschiedenis: "Hoe heeft de USSR geprobeerd haar macht te behouden in haar invloedssfeer in de periode 1945-1989?" De leraar was onder de indruk van mijn antwoord (ik had dat helemaal gestructureerd terwijl het in de cursus door elkaar stond). 8) En dan nog zo'n smerige vraag: "De eerste uitbreiding van de Europese Unie. Bespreek."
Maar als grote fan de EU lukt dat wel he. :P

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 15 juni 2007 - 12:47:50
Geschiedenis en Frans zijn allebei goed gegaan. :) Eerste vraag bij geschiedenis: "Hoe heeft de USSR geprobeerd haar macht te behouden in haar invloedssfeer in de periode 1945-1989?" De leraar was onder de indruk van mijn antwoord (ik had dat helemaal gestructureerd terwijl het in de cursus door elkaar stond). 8) En dan nog zo'n smerige vraag: "De eerste uitbreiding van de Europese Unie. Bespreek."
Maar als grote fan de EU lukt dat wel he. :P
Héhé, die eerste vraag zou voor mij vrij makkelijk zijn geweest, hebben we duidelijk gezien. Die 2de vraag hebben we ook duidelijk gezien, maar ik had voor men examen geschiedenis niet geleerd wanneer welk land erbij kwam.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.