Examens

Gestart door Ferrari 2010, 11 december 2005 - 20:18:44

« vorige - volgende »

Juan

Ik heb vrijdag mijn eerste, dan 5 dagen voor het volgende en de volgende 4 volgen elkaar in een snel tempo op. Na vrijdag is normaal het moeilijkste vak gepasseerd :)
Juan

Tim C

Leuk om voor te hebben tijdens de examens:

CitaatBlackboard cursussen en organisaties momenteel onbeschikbaar.

We doen al het mogelijke om dit zo snel mogelijk in orde te brengen.

McChouffe

Citaat van: Tim C op 05 juni 2007 - 20:31:55
Leuk om voor te hebben tijdens de examens:

CitaatBlackboard cursussen en organisaties momenteel onbeschikbaar.

We doen al het mogelijke om dit zo snel mogelijk in orde te brengen.

Ook UA-student?
Blackboard ... verschrikkelijk slecht systeem.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Indeed...

Het ziet er ook vrij aftands uit.

Al 2 uur ondertussen, daar gaat de planning... :(

Jasper

Wij gebruiken ook blackboard (maar hier werkt het trouwens wel momenteel). Vooral een site-structuur waarvoor je naar mijn mening veel tijd nodig hebt om eraan te wennen.

Nog een laatste keer gemakkelijke examens. Ik heb naar goede gewoonte nog wat taken tegen bepaalde examens laten liggen tot het laatste moment (nog een half essay herlezen voor Nederlands, enkele moeilijk leesbare teksten lezen en samenvatten voor geschiedenis, boekbespreking maken voor Engels) maar het zal allemaal wel in orde komen, zoals altijd. :)

McChouffe

Citaat van: Jasper op 05 juni 2007 - 21:37:00
Wij gebruiken ook blackboard (maar hier werkt het trouwens wel momenteel). Vooral een site-structuur waarvoor je naar mijn mening veel tijd nodig hebt om eraan te wennen.

Er zijn, naar mijn mening, teveel onhebbelijkheden in blackboard.  De veel te grote hoeveelheid clicks die nodig zijn om ergens te geraken is daar een mooi voorbeeld van.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Het forum is daar het schoolvoorbeeld van ;)

Tim C

14 uur and counting, nu begin ik me zorgen te maken...

McChouffe

Citaat van: Tim C op 06 juni 2007 - 09:53:27
14 uur and counting, nu begin ik me zorgen te maken...

Standaard UA-service  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Ik zou een mail sturen maar dan krijg ik waarschijnlijk toch het standaard antwoord terug. Wat verschrikkelijk irritant is, is dat ze zelfs nog geen mail sturen met "dit is het probleem, zo lang denken we dat het zal duren"

McChouffe

Citaat van: Tim C op 06 juni 2007 - 09:57:11
Ik zou een mail sturen maar dan krijg ik waarschijnlijk toch het standaard antwoord terug. Wat verschrikkelijk irritant is, is dat ze zelfs nog geen mail sturen met "dit is het probleem, zo lang denken we dat het zal duren"

Het zou me verbazen moest je al een antwoord terug krijgen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

15 uur later en daar is het weer. Mooi toch... ::)

Racegirl


Op de VUB zijn we overgeschakeld van Blackboard naar Pointcarre, een heel goede zaak als je't mij vraagt!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Juan

Citaat van: Tim C op 05 juni 2007 - 22:03:08
Het forum is daar het schoolvoorbeeld van ;)
Dacht ik ook direct aan na het lezen van McChouffe's post :)
Juan

Ferrari 2010

Volgende week woensdag begin ik er dan aan, meetkunde & kansrekenen, al ineens het zwaarste examen. Wordt dit weekend al redelijk wat studeren. En zoals Japser ook al vermeldde, laatste simpele examens. Volgend jaar zal het sowieso een pak zwaarder worden...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.