Examens

Gestart door Ferrari 2010, 11 december 2005 - 20:18:44

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

#180
't Is gedaan!!!!

Weet er iemand waarom die glow het niet doet?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Schumi 2006 op 26 juni 2006 - 15:37:40
Weet er iemand waarom die glow het niet doet?

Ga eens met uw fluostift over uw scherm.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 26 juni 2006 - 22:44:26
Citaat van: Schumi 2006 op 26 juni 2006 - 15:37:40
Weet er iemand waarom die glow het niet doet?

Ga eens met uw fluostift over uw scherm.
Dat is al veel beter. Oei, nu is dat precies ingebrand, is dit normaal?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan

Ben er ook van af en nu maar wachten tot vrijdag voor de uitslag en dan hopen op 3 maanden vakantie :D
Juan

Doefie

Ik heb al van vrijdag gedaan, donderdag mijn uitslag ... damn, da's morgen :-\ :(

Ramses

Geslaagd met onderscheiding 8)

Ferrari 2010

75,8% in totaal, dingen als onderscheiding plaatsen ze er bij ons nog niet bij. Kheb een slechte laatste examenreeks gedaan, maar al bij al viel het nog mee.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan

Pffff, 69,19% en toch gebuisd >:(
1 vak (statistiek) wist ik dat ik slechts zou hebben (7/20), maar bij Analyse heeft hij mij punten gegeven om mij te buizen :'( (8/20)

Ik mag in augustus/september dus nog eens terug om 2 examens :'(
Juan

supersteven

Ik ben door mijn deelkwalificatie
ik ga naar het ABO
let the sunshine shine in your heart

Ramses

Citaat van: Juan op 30 juni 2006 - 19:32:46
Pffff, 69,19% en toch gebuisd >:(
1 vak (statistiek) wist ik dat ik slechts zou hebben (7/20), maar bij Analyse heeft hij mij punten gegeven om mij te buizen :'( (8/20)

Ik mag in augustus/september dus nog eens terug om 2 examens :'(

Welkom in het hoger ;) Je percentage is van geen enkel belang, je moet enkel voor alle vakken erdoor zijn.

Jasper

Citaat van: Juan op 30 juni 2006 - 19:32:46
Pffff, 69,19% en toch gebuisd >:(
1 vak (statistiek) wist ik dat ik slechts zou hebben (7/20), maar bij Analyse heeft hij mij punten gegeven om mij te buizen :'( (8/20)

Ik mag in augustus/september dus nog eens terug om 2 examens :'(

Mooie resultaten. Mijn oudste broer had in zijn eerste jaar burgerlijk aan de KUL 5 vakken opnieuw (en geslaagd in tweede zit), mijn andere broer twijfel ik tussen 7 of 9 opnieuw (en doet nu AIJ tussen eerste en tweede, heeft nu tweede zit van 1 vak van het eerste en 3 van het tweede).

Een tweede zit van slechts 2 vakken hebbenn we hier thuis nog nooit meegemaakt, 4 was het minste totnogtoe. ;)

McChouffe

Geslaagd met onderscheiding  8)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Supermariobros

CitaatFrançaise studeert af met 20,18 op 20

Een Franse studente heeft haar middelbaar diploma behaald met een gemiddelde van 20,18... op 20. Een uitzonderlijk resultaat dat ze behaalde dankzij het systeem van coëfficiënten. Marianne scoorde het slechtst voor Engels (16), maar behaalde het maximum voor wiskunde, een vak dat zeer zwaar doorweegt in de eindafrekening. Bovendien scoorde de bolleboos nog bonuspunten door extra taken voor Latijn en een niet-linguïstisch vak te maken.

Om het succes te vieren, organiseerde de kersvers afgestudeerde een feestje in haar tuin met familie en vrienden. "Hier met al die muziek voel ik me niet volledig op mijn gemak. Ik kan me beter ontspannen door een tocht in de bergen te maken", vertelt Marianne. Ook tv kijken kan haar niet bekoren.

Marianne denkt aan een job in het onderwijs, maar vreest de kwajongens die tegenwoordig het klaslokaal op stelten zetten. Daarom heeft ze ook haar schrijversdroom nog niet opgegeven.

Dat is pas een goed rapport  ;D ;D ;D

Juan

Citaat van: Juan op 30 juni 2006 - 19:32:46
Pffff, 69,19% en toch gebuisd >:(
1 vak (statistiek) wist ik dat ik slechts zou hebben (7/20), maar bij Analyse heeft hij mij punten gegeven om mij te buizen :'( (8/20)

Ik mag in augustus/september dus nog eens terug om 2 examens :'(
Zojuist de uitslag gekregen en nog meer dan 4% gestegen tov juni.

Nu een uitslag van 73,33% en het belangrijkste natuurlijk, geslaagd! Ik ben dus zeer content :D
Juan

Ferrari 2010

Vreemd dat er nog niets over de examens gezegd is, ze zijn nogtans al even bezig. Ik zit net halverwege, morgen het zoveelste saaie examen van de reeks. Ik wist niet dat je je zo kon vervelen tijdens de examens!!

Nog 4 dagen te gaan, en er is er maar 1 waar ik echt iets voor te doen zal hebben: het voorlaatste, op dinsdag, chemie. Man, wat een saaie boecht, ksnap niet dat iemand dat graag kan doen!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.