Examens

Gestart door Ferrari 2010, 11 december 2005 - 20:18:44

« vorige - volgende »

Juan

Citaat van: Jasper op 19 december 2005 - 16:45:59
Zit je in Leuven? Heb je dan Piessens voor analyse?
Neen Dierckx, Piessens is voor de andere groep ;)
Juan

daan

Citaat van: Schumi 2005 op 18 december 2005 - 17:07:29
Citaat van: Daan op 18 december 2005 - 17:45:24
Ik heb nog een paar maanden te tijd om me mentaal en fysiek voor te bereiden op het examen :P
Heb jij dan geen examens? :-\ Of is dat in nederland anders (voor in geval dat je in Nederland zou wonen)

Jaja, dat is anders. Het schooljaar loopt tot juni. De examenkandidaten zijn vanaf eind april vrij en dan half mei zijn de examens. Ik dacht dat het overal hetzelfde was, maar ik merk nu dat dat anders is :)

Doefie

GEDAAAAAAAAAAAAAAAN
[/color]

Doefie

Citaat van: Daan op 20 december 2005 - 09:44:34
Jaja, dat is anders. Het schooljaar loopt tot juni. De examenkandidaten zijn vanaf eind april vrij en dan half mei zijn de examens. Ik dacht dat het overal hetzelfde was, maar ik merk nu dat dat anders is :)

Ik ken mensen in Nederland die al begin juni gedaan hebben met hun examens  :-\

Is het bij jullie ook niet zo verschillend voor de lagere jaren? Dat er zijn die begin juli stoppen en andere 2-3 weken later?

daan

Ehm, de basisschool stopt een paar weken later, klopt. Middelbaar onderwijs, waar ik het over heb, eerder.

Maar wat bedoel je met "al in begin juni"? Het is hier op mijn school en in heel Nederland zo van, start van het schooljaar rond september en het eindigt eind juni. Meer heb ik er nog niet van meegemaakt.

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 20 december 2005 - 11:20:59
GEDAAAAAAAAAAAAAAAN
[/color]
Hou uw klep dicht  >:( >:( >:( >:(
Ik heb GVD nog examen morgen  :'( :'( :'( :'(
Oké, mechanica mondeling, maar dat maakt niet veel verschil. Zo stm hé, wij zijn precies de enige school die morgen nog examen heeft. Ksnap ze ni zenne, niks mag geld kosten maar ze doen wel een dag langer examen waardoor de bussen een dag langer moeten rijden. Er zijn scholen die vrijdag huhn laatste examen hadden, die maandag het laatste hadden. Dinsdag, tot daar aan toe, was normaal bij ons ook zo. Maar woensdag?  :-X :-X :-X
Om van te beginnen blijten. En waarshijnlijk zullen de raporten vcrijdag dan weer niet op tijd afgedrukt zijn. Zo van die typische zaken  ::)

Vandaag ging trouwens goed, die papzak van elektronica heeft een makkelijk examen opgestelt, en Frans ging in tegenstelling tot de 2 andere talen wel goed.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

90% voor Engels, minstens. :)

Doefie

Citaat van: Daan op 20 december 2005 - 13:35:38
Ehm, de basisschool stopt een paar weken later, klopt. Middelbaar onderwijs, waar ik het over heb, eerder.

Maar wat bedoel je met "al in begin juni"? Het is hier op mijn school en in heel Nederland zo van, start van het schooljaar rond september en het eindigt eind juni. Meer heb ik er nog niet van meegemaakt.

Ik ken iemand in Nederland, en ze zei dat zij begin juni gedaan had met haar eindexamens. Meer weet ik er ook niet van :-\

Citaat van: Schumi 2005 op 20 december 2005 - 16:30:35
Ik heb GVD nog examen morgen :'( :'( :'( :'(
Oké, mechanica mondeling, maar dat maakt niet veel verschil. Zo stm hé, wij zijn precies de enige school die morgen nog examen heeft. Ksnap ze ni zenne, niks mag geld kosten maar ze doen wel een dag langer examen waardoor de bussen een dag langer moeten rijden. Er zijn scholen die vrijdag huhn laatste examen hadden, die maandag het laatste hadden. Dinsdag, tot daar aan toe, was normaal bij ons ook zo. Maar woensdag? :-X :-X :-X
Om van te beginnen blijten. En waarshijnlijk zullen de raporten vcrijdag dan weer niet op tijd afgedrukt zijn. Zo van die typische zaken ::)

Vandaag ging trouwens goed, die papzak van elektronica heeft een makkelijk examen opgestelt, en Frans ging in tegenstelling tot de 2 andere talen wel goed.

Mijn medeleven... Mijn neef en nichtje hebben al van vrijdag gedaan :(, 1-2-3-4 en 5-6 TSO hadden bij ons gisteren hun laatste examen ... man het was stil op school vandaag.

Citaat van: Jasper op 20 december 2005 - 17:14:35
90% voor Engels, minstens. :)

Ik ook zoiets, denk ik.
Gok op een 95% voor geschiedenis. *mompel mompel* en 4 buizen*mompel mompel*

Ferrari 2010

pff, ik heb 3 slechte examens gedaan. Engels, nederlands, en ht examen van vandaag, Mechanica. Moet je een fortmule geven, vraagt hij ook nog hoe je daaraan komt ::) En aangezien die niets goed uitlegt was maar 1 oef van de 4 compleet juist...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2005 op 21 december 2005 - 18:37:33
pff, ik heb 3 slechte examens gedaan. Engels, nederlands, en ht examen van vandaag, Mechanica. Moet je een fortmule geven, vraagt hij ook nog hoe je daaraan komt ::) En aangezien die niets goed uitlegt was maar 1 oef van de 4 compleet juist...

Welcome to my world  ;D

Jasper

71.33333% voor wiskunde. Verder heb ik nog geen punten.

daan

Het is vakantie hehe, na de vakantie een paar tentamens en dan weer rust :)

Juan

voila, zojuist de laatste oefenzittingen achter de rug. Nu kan het echte werk beginnen :P
Juan

Jasper

76,5% in het totaal en mijn vader had er geen één goed woord over. Boy, do I hate the guy...

Doefie

Hij moet mijn rapport is zien ;)

3 buizen op mijn examens, 1 in totaal en een herexamen... 't positieve is wel dat het vééél beter was dan iedereen gedacht had.

Citaat van: Jasper op 23 december 2005 - 20:15:03
76,5% in het totaal en mijn vader had er geen één goed woord over. Boy, do I hate the guy...

Ook zo'n ouders dat ge de beste van de klas moet zijn of alleen maar 80-90% halen?

Ken zo iemand, heeft 2 maand huisarrest omdat ze geen 80% had en een buis op wiskunde ??? (wetende dat er in die klas op 16 leerlingen 4 niet gebuist waren en het hoogste 38/70 was...)