Examens

Gestart door Ferrari 2010, 11 december 2005 - 20:18:44

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

#45
Citaat van: Jasper op 18 december 2005 - 14:23:42
Pff, morgen goniometrie en ik heb er nog geen klop voor gedaan...
Das ook goed op tijd dat jij begint ;D
Morgen matrices, en kheb alles al 2 keer bezien.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

'k Ga is beginnen nu sé.

daan

Ik heb nog een paar maanden te tijd om me mentaal en fysiek voor te bereiden op het examen :P

Ferrari 2010

Citaat van: Daan op 18 december 2005 - 17:45:24
Ik heb nog een paar maanden te tijd om me mentaal en fysiek voor te bereiden op het examen :P
Heb jij dan geen examens? :-\ Of is dat in nederland anders (voor in geval dat je in Nederland zou wonen)

Citaat van: Jasper op 18 december 2005 - 17:28:23
'k Ga is beginnen nu sé.
Ik heb gisteren anderhalf uur alles rustig bekeken, en nu vandaag voor de 3de keer alles overzien. Waarom begin jij zo laat? :-\ Het is toch veel handiger om zaterdag alles te leren, rustig, en dan zondag af en toe eens alles te bezien?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Pfff goniometrie is toch easy zeker  :). Sinuske hier, Tangenske daar  ::).

Ferrari 2010

Citaat van: Razzle_dazzle op 18 december 2005 - 17:12:27
Pfff goniometrie is toch easy zeker :). Sinuske hier, Tangenske daar ::).
Jah, maar simpeler dan matrices kan niet hoor :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Daar herriner ik me eigenlijk nog weinig van, maar goniometrie vond ik best leuk in vgl met de vakken die ik nu heb  ::).

Doefie

Zoals voorspeld ... mijn examen was één grote ramp.

Citaat van: Schumi 2005 op 18 december 2005 - 14:16:43
sjah, als die leerkrachten en directeur allemaal hetzelfde zijn is het wel lastig. Dat was trouwens bij jouw dat alles zo slecht geregeld was op school in het begin van het jaar zeker?

Wauw, ge herinnert het nog ;D Ja inderdaad... rotschool.

Jasper

Ik heb 78% van het examen ingevuld en ik ben er redelijk zeker van dat die 78% juist is, dus ik denk dat ik op goniometrie minstens 70% heb. Op logaritmische en exponentiële functies heb ik minstens 95% en op al de rest minstens 60%. Dat is minstens 75% op het volledige examen van wiskunde. :)

Juan

Sorry voor het late antwoord: Idd Jasper, ik doe nu Burgerlijk en ik hoop dat het in Januari wat zal meevallen, maar op dit moment heb ik echt geen idee hoe het zal verlopen. Gelukkig heb ik zowat elke dag de lessen bijgehouden, dus dat maakt het toch al "ietsje" lichter :(

Algebra (Matrices - Systeemtheorie) zou normaalgezien goed moeten meevallen. Hebben vrijdag een voorbeeldexamen gemaakt en als het niveau van dat examen gelijk, dan wordt dat een leuke afsluiter van het examen, maar ik vrees wel dat het ietsje moeilijker zal zijn ;D... Het enige spijtige is dat heel dat boek van matrixrekenen in het engels is :'(
De rest van de examens (Analyse, Scheikunde en Mechanica) valt moeilijk te voorspellen, dat zal afhangen van de oefeningen die gevraagd worden en van de theorie/oef (bij scheikunde)... (Scheikunde trouwens het enige vak dat theorie vraagt)
Juan

Jasper

Zit je in Leuven? Heb je dan Piessens voor analyse?

Ferrari 2010

#56
Vandaag 2de deel van wiskunde gehad: Matrices. Voor de speeltijd ging het goed vlot, tot ik plots hoorde dat ik nog maar 10 min had. ik had in het begin van een stelsel een foutje gemaakt, het verbeteren heeft te veel tijd getrokken en heb dus 2 oefeningen moeten openlaten.

Het 2de deel ging eigenlijk ook vlot, eerst hadek 2 vragen opengelaten, kwestie van daar geen tijd te verliezen bij het denken. maar uiteindelijk hebek alle vragen netjes kunnen beantwoorden. Zal dus op wiskundeig vlak weer een mooi puntentotaal worden. Ik ga voor de 80.

Morgen Frans (is niet veel, maar jah, kben nooit goed in talen op het examen) en Elektronica. Als diene papzak alles eens duidelijk had uitgelegd tegen een normaal tempo hadek het zo zonder eren allemaal gesnapt. Gelukkig hebben we een goed handboek.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Hamilton MASTER

Hogeschool verpleegkunde --> GEEN EXAMENS  ;D :D ;D :D

Wel permanente evaluatie, maar max van 30 pagina's per test. Altijd aangekondigd.

Dus geen examens, nooit meer  :D !!!
Wel een grote praktijkgerichte test in januari, maar hiervoor moet je 2x grondig je cursus lezen. Gedaan met blokken, een heel jaar VAKANTIE  ;) (buiten de stages dan :))



Ramses

Citaat van: Raikkonen MASTER op 19 december 2005 - 20:40:55
Hogeschool verpleegkunde --> GEEN EXAMENS  ;D :D ;D :D

Wel permanente evaluatie, maar max van 30 pagina's per test. Altijd aangekondigd.

Dus geen examens, nooit meer  :D !!!
Wel een grote praktijkgerichte test in januari, maar hiervoor moet je 2x grondig je cursus lezen. Gedaan met blokken, een heel jaar VAKANTIE  ;) (buiten de stages dan :))

En is dat altijd zo? Want dan denk ik eraan om over te schakelen naar dit zeer interessant beroep :)

Hamilton MASTER

Dit is zo op A2 niveau.
Op A1 (hoger niveau) is dit niet zo. Ik heb A1  twee maal geprobeerd (beide 1ste jaar dus) maar de theorie was te moeilijk. Echt zaken die in geneeskunde voorkomen.

In A2 is het rustiger, is eigenlijk verlengd middelbaar onderwijs en geen hogeschool.
Geen inschrijvingsgeld ;) geen examens, heel goede begeleiding.

Als het echt iets voor jou is, je zal het je niet beklagen. Er is wel een verplichting om de lessen te volgen. Dat is het enige nadeel. Maar nu kan ik na al die jaren nog eens een vakantie gebruiken waarvoor ze dient :)