Examens

Gestart door Ferrari 2010, 11 december 2005 - 20:18:44

« vorige - volgende »

Supermariobros

Voor degenen die examens hebben:

VEEL  SUCCES!!!

Jasper

Zo, dat zit er weeral op. :)

Ferrari 2010

Voor mij zit het er ook op.
Allé, het moeilijke dan toch, vandaag was D-day voor ons, chemie, al bij al nog meegevallen. Verder stelde onze examenreeks nog niet echt iets voor, en morgen zal het ook niet moeilijk worden, mondeling elektriciteit.
Morgen om half 12 zit het er definitief op! Dan vrijdag nog ff 20 minuutjes naar school voor een klapke met de klastitularis en dan kan de verlof beginne!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Vanaf 8 januari vliegen we erin!

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Hehe, succes met jullie rapport he ;) Ik begin ook pas 8 januari ...

McChouffe

De kop is eraf, het eerste examen (interne en externe audit) is geschiedenis. En het was goed (allez, die indruk had ik toch  :)). Ik moet er dit jaar door zijn in eerste zit, anders moet ik op zoek naar ander werk.
Nog veel succes aan de andere studenten!

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Juan

Ik mag er maandag aan beginnen. En de 3 volgende examens volgen heel snel (op 9 dagen maar liefst 4 examens). De laatste 2 volgen helemaal op het einde van januari/begin februari.
Juan

Ferrari 2010

Ik ben er gelukkig al weeral vanaf :P

Veel succes aan degenen die nu hun examens hebben!!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Racegirl



Dankjewel en zelf ook veel succes!

Ik heb maar 2 examens, maar het zijn wel 2 grote vakken. EN ik heb nog de hele week stage, van maandag tem vrijdag.
Dus kan enkel savonds laat en in het weekend leren.

Gelukkig is de voetbal afgelast vandaag, dan heb ik een halve dag extra om te leren!

We vliegen erin, zodat we vanavond nog wat tijd hebben om 'uit te vliegen'
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Martin

Met 51 jaar heb ik daar geen last meer van.
Voor ieder die ze moeten maken, maak er wat van.

Supermariobros

Voor degenen die binnenkort examens hebben:

Veel succes!

Racegirl


Ik heb gisteren mijn allerlaatste examen gehad!

Veel succes voor alle 'blokkers' onder ons! Doe dat goed! ;)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Supermariobros

Nu bang afwachten of je geslaagd bent, Racegirl ? ;)

Ferrari 2010

Woow, jij bent iedereen ver vooruit racegirl :P Volgende week woensdag heb ik men eerste examen. Ik kan niet wachten op deze examenreeks :) :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Het eerste examen is voorbij, het tweede (en laatste) valt eind juni. Tijd genoeg dus  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.