Autosport Awards....een grapje?

Gestart door FerrariMan, 08 december 2005 - 11:45:44

« vorige - volgende »

FerrariMan

Volgens de Autosport Awards die onlangs plaatsvonden is de McLaren van 2005 uitgeroepen tot 'Racing Car Of The Year'....nu hier ben ik het toch best oneens mee...

De auto van het jaar, je zou verwachten dat het een wagen zou zijn waarin je de titel zou kunnen binnenhalen, niet?
Dat het een wagen zou zijn die iets of wat betrouwbaar zou zijn, niet?

Wat een grap.

Ok, de Mac was snel, maar er is toch veel meer dan snelheid nodig om de beste auto te hebben dacht ik. 'Autosport' gaat blijkbaar ook een beetje teveel op in de Kimi hype die er momenteel heerst.

De Renault was de 'car of the year' voor mij. Hij stond er vanaf de eerste race aan een goede snelheid, liet zich amper betrappen op onbetrouwbaarheid bij Alonso en kwam op het einde van het seizoen, toen de titel binnen was, goed terug op de Mac.

We zijn ver gekomen wanneer een wagen die zoveel moeite heeft met betrouwbaarheid een prijs krijgt voor beste bolide van het jaar.

Jasper

Inderdaad. De Renault was de wagen van het jaar, Kimi was de rijder van het jaar, duidelijk voor mij.

Mikacouli

Alles om maar toe te geven dat het niks met McLaren zou te maken hebben he ::)
De McLaren is simpel de beste wagen want hij heeft de meeste overwinningen en hij heeft ook de meeste duels gemaakt.

Van Kimi. Had ik wel verwacht van je dat je het hem niet zou 'gunnen'. Iedereen is er hier mee eens dat Kimi man van het seizoen was enkel ...

Jammer, geen prijs voor Ferrari. Mss 'teleurstelling van het jaar'?

Jasper

Waar zegt hij dat hij het Kimi niet gunt?

De Renault is simpel de beste wagen want hij heeft de meeste punten.

Mikacouli

Tss de lijnen lezen jasper.

wat de wagen betreft. het was betwistbaar. Eig heeft de wagen geen mooie dingen laten zien, enkel dat het betrouwbaar was. Als ik aan races zoals Bahrein denk, gewoon uitrijden en finishen.
Nuja, Autosport is een Engels blad met meestal Engelse lezers en McLaren is een engels team. Zo ver ligt die link nu niet.

Jasper

Citaat van: Mikacouli op 08 december 2005 - 11:58:02
Tss de lijnen lezen jasper.

Dan mag je mij toch eens uitleggen welke exacte zin je dat doet denken. Want echt waar, er komt in die post maar één keer "Kimi" voor en dan is het dat hij iets slecht zegt over Autosport en in mindere mate over Kimi. Hij zegt dat Kimi gehyped wordt, niet dat het een slechte rijder is.

Hij zegt alleen dat de WAGEN het niet verdient. Wat jij als paranoïde daaruit afleidt, dat is eigenlijk mijn en zijn zaak niet...

Mikacouli

Citaat van: Jasper op 08 december 2005 - 12:05:29
Citaat van: Mikacouli op 08 december 2005 - 11:58:02
Tss de lijnen lezen jasper.

Dan mag je mij toch eens uitleggen welke exacte zin je dat doet denken. Want echt waar, er komt in die post maar één keer "Kimi" voor en dan is het dat hij iets slecht zegt over Autosport en in mindere mate over Kimi. Hij zegt dat Kimi gehyped wordt, niet dat het een slechte rijder is.

Hij zegt alleen dat de WAGEN het niet verdient. Wat jij als paranoïde daaruit afleidt, dat is eigenlijk mijn en zijn zaak niet...
hehe, zeg ik nu dat hij zegt dat Kimi een slechte rijder is?? 8)
Wie is er paranoïde?

Als hij zegt dat Kimi een beetje opgehemeld word dan denk ik dat hij ermee wilt zeggen dat hij niet de terechte winnaar is, of ben ik mis Ferrariman?

Jasper

"Logische keuze..." - FerrariMan over de uitslag van onze eigen Man-van-het-Seizoenpoll.

Tim C

Renault had de beste wagen, Kimi was de beste rijder. Ik dacht dat dat de consensus was die we na al die races bereikt hadden :P

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 08 december 2005 - 13:25:30
"Logische keuze..." - FerrariMan over de uitslag van onze eigen Man-van-het-Seizoenpoll.
Grazie Jasper, zo denk ik er inderdaad over. Voor de rest ga ik niet eens antwoorden op Mikacouli's eigen brainfades, want hij mist weeral volledig de essentie van mijn post en ziet het als een persoonlijke aanval.

Daar heb ik maar één woord voor:


BUH?




(of toch)
Mikacouli, gelieve niet meer mee te doen in dit topic want het was een poging om een goede discussie aan gang te krijgen, en niet je gezever over gekwetste Ferrari trots e.d....niet iedereen is mentaal nog zo naiëf.


En dan voor de rest, ik heb niets tegen Mac, enkel begrijp ik niet dat de wagen die ervoor gezorgd heeft dat Kimi een zekere titel kwijtspeelde verkozen is tot beste wagen van het veld...


Maar dit alles kan ik samenvatten in één zin:

Als het dan toch de beste wagen was, waarom kon hij er niet kampioen in worden?


FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 08 december 2005 - 12:18:24
Citaat van: Jasper op 08 december 2005 - 12:05:29
Citaat van: Mikacouli op 08 december 2005 - 11:58:02
Tss de lijnen lezen jasper.

Dan mag je mij toch eens uitleggen welke exacte zin je dat doet denken. Want echt waar, er komt in die post maar één keer "Kimi" voor en dan is het dat hij iets slecht zegt over Autosport en in mindere mate over Kimi. Hij zegt dat Kimi gehyped wordt, niet dat het een slechte rijder is.

Hij zegt alleen dat de WAGEN het niet verdient. Wat jij als paranoïde daaruit afleidt, dat is eigenlijk mijn en zijn zaak niet...
hehe, zeg ik nu dat hij zegt dat Kimi een slechte rijder is?? 8)
Wie is er paranoïde?

Als hij zegt dat Kimi een beetje opgehemeld word dan denk ik dat hij ermee wilt zeggen dat hij niet de terechte winnaar is, of ben ik mis Ferrariman?
(toch nog eens pogen)
Mis in wat? Terechte winnaar van wat? Ik heb toch niks over Kimi's prestaties gezegd? Het gaat over de McLaren als beste wagen van 2005. Opletten jongen, anders strafstudie.

Mikacouli

Winnaar van 'man van het jaar' natuurlijk.
We komen weer lekker persoonlijk zie ik, maar ben dan ook niks anders gewoon van jou.

Met de zin ' 'Autosport' gaat blijkbaar ook een beetje teveel op in de Kimi hype die er momenteel heerst.' Bedoel ja toch dat je het geen terechte winnaar vind? Ik kan er niks anders uit afleiden hoor. Waarom zou je het anders zeggen...

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 08 december 2005 - 17:42:26
Winnaar van 'man van het jaar' natuurlijk.
We komen weer lekker persoonlijk zie ik, maar ben dan ook niks anders gewoon van jou.

Met de zin ' 'Autosport' gaat blijkbaar ook een beetje teveel op in de Kimi hype die er momenteel heerst.' Bedoel ja toch dat je het geen terechte winnaar vind? Ik kan er niks anders uit afleiden hoor. Waarom zou je het anders zeggen...

Bla bla bla bla. Laat me gerust. (ik heb niks tegen Kimi en mijn post gaat nog steeds over de volgens mij verkeerde keuze van wagen van het jaar.)

Kunnen we nu verder?

Manuel

De Mclaren is de auto van het jaar: de snelste, de mooiste en de meeste overwinningen. dit is hoe ik er over denk.
Als Mclaren fan ben ik trots dat dat de Mclaren verkozen is. 8)

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 08 december 2005 - 17:46:25
Citaat van: Mikacouli op 08 december 2005 - 17:42:26
Winnaar van 'man van het jaar' natuurlijk.
We komen weer lekker persoonlijk zie ik, maar ben dan ook niks anders gewoon van jou.

Met de zin ' 'Autosport' gaat blijkbaar ook een beetje teveel op in de Kimi hype die er momenteel heerst.' Bedoel ja toch dat je het geen terechte winnaar vind? Ik kan er niks anders uit afleiden hoor. Waarom zou je het anders zeggen...

Bla bla bla bla. Laat me gerust. (ik heb niks tegen Kimi en mijn post gaat nog steeds over de volgens mij verkeerde keuze van wagen van het jaar.)

Kunnen we nu verder?

Als het enkel over de wagen gaat moet je dan ook niet over een rijder beginnen!! ::)

@ iceman: Zo denk ik er ook over ;)