bmw bevestigd villeneuve

Gestart door bmwracing, 02 december 2005 - 00:13:04

« vorige - volgende »

bmwracing

Ik ben blij dat Jacques Villeneuve er weer een jaartje bij is...niet dat het mijn favoriet is maar zie hem graag rijden en zeker omdat hij niks onder stoelen of banken steekt...hoopend dat hij iets degelijks laat zien volgend seizoen

The REAL BUTTON Freak

Hij zal zeker wat larten zien, wagen in de banden muur, wagen ondersteboven in de grindbak, wagen tegen andere wagen.

Jaja Villeneuve heeft altijd spektakel bij.

KVDracer

Khad toch liever Bourdais eens zien rijden.

Doefie

Citaat van: The REAL Freak op 02 december 2005 - 08:26:43
Hij zal zeker wat larten zien, wagen in de banden muur, wagen ondersteboven in de grindbak, wagen tegen andere wagen.

Jaja Villeneuve heeft altijd spektakel bij.

Zielig ::)

Juan Pablo

Citaat van: Doefie op 02 december 2005 - 16:46:14
Citaat van: The REAL Freak op 02 december 2005 - 08:26:43
Hij zal zeker wat larten zien, wagen in de banden muur, wagen ondersteboven in de grindbak, wagen tegen andere wagen.

Jaja Villeneuve heeft altijd spektakel bij.

Zielig ::)

ik vindt dat Villeneuve nog een best goed seizoen achter de rug heeft, met bijna evenveel punten ls Massa, Het Talent..

hij moest ff wennen.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Doefie

Citaat van: Juan Pablo op 03 december 2005 - 10:55:11
ik vindt dat Villeneuve nog een best goed seizoen achter de rug heeft, met bijna evenveel punten ls Massa, Het Talent..

hij moest ff wennen.

Vind ik ook. Hij had een mooie strategie in Francorchamps dat uiteindelijk beloond werd met een zesde plaats, vér voor Massa.

Villeneuve is een coureur die de Formule 1 nodig heeft.

Defkes

Citaat van: Juan Pablo op 03 december 2005 - 10:55:11
ik vindt dat Villeneuve nog een best goed seizoen achter de rug heeft, met bijna evenveel punten ls Massa, Het Talent..

hij moest ff wennen.

Is dat uw mening? Want ik zeg dat al van 2004 en niemand gelooft mij :P.

Anyway, ik heb de Jaak nooit echt hoog ingeschat, maar die man is geboren voor de F1. Als je z'n schitterende reflexen ziet.

Hoe hij die wagen onder controle houdt in Eau Rouge, hoe hij Karthikeyan kan ontwijken in China. Dat is gewoon een lust voor het oog.
'And an enormous gap building before Mika Hakkinen goes through in third position...when I say enormous it's 1.5 seconds' - Murray Walker

Doefie

Citaat van: Defkes op 04 december 2005 - 01:47:54
Is dat uw mening? Want ik zeg dat al van 2004 en niemand gelooft mij :P.

Massa is serieus overschat, net als Button, Sato en dergelijke...

Citaat van: Defkes op 04 december 2005 - 01:47:54Anyway, ik heb de Jaak nooit echt hoog ingeschat...
Wereldkampioen wordt je niet zomaar he ;) Hij heeft de foute keuze gemaakt door in 1999 naar B.A.R. te gaan (lees oprichten) maar ja, dat weet je pas achteraf.

Defkes

Citaat van: Doefie op 04 december 2005 - 11:04:15

Massa is serieus overschat, net als Button, Sato en dergelijke...

Massa is serieus onderschat. Let op mijn woorden :).

Citaat van: Doefie op 04 december 2005 - 11:04:15Wereldkampioen wordt je niet zomaar he ;) Hij heeft de foute keuze gemaakt door in 1999 naar B.A.R. te gaan (lees oprichten) maar ja, dat weet je pas achteraf.

Niet te vergeten dat de Jaak in 97 met een auto rondreed die pakken beter was als de rest van het veld. Remember Hill? Als zelfs die al WDC kan worden.
'And an enormous gap building before Mika Hakkinen goes through in third position...when I say enormous it's 1.5 seconds' - Murray Walker

bogief1

#9
Niet te vergeten dat de Jaak in 97 met een auto rondreed die pakken beter was als de rest van het veld. Remember Hill? Als zelfs die al WDC kan worden.
Citaat

Dat is zever é. Iedereen die kampioen word heeft die de titel kunnen verkrijgen door z'n talent.

Vergeet niet dat Schumacher de laatste jaren ook de beste auto had...


Watl JV betreft, hopelijk kan BMW een goeie auto bouwen en zien we JV weer naar z'n niveau van 97 komen, al vrees ik dat de leeftijd een cruciale rol begint te spelen, maar ik hoop van niet.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

bmwracing

je moet gewoon geluk hebben met de auto dat is alles ;)

The REAL BUTTON Freak

Villeneuve is de meest overschatte piloot van het pak.

Schumacher heeft Ferrari mee doen evolueren, Villeneuve heeft mooie dingen laten zien in de V.S. maar in de F1 heeft hij zen eerste 2 jaar een prachtige wagen onder zen reet gekregen.

En volgens mij heeft elke piloot goede reflexen anders zitten ze in de verkeerde sport.

Doefie

1996-1997 had hij een uitstekende wagen, akkoord. Maar welke van de huidige coureurs heeft er in hun allereerste race polepositie, snelste ronde én net geen overwinning behaald? Eentje. Wie streed er in zijn eerste jaar al mee voor de titel, tegen een van de meest ervaren coureurs op dat moment? Eentje. Wie behaalde al in zijn tweede seizoen zijn wereldtitel? Eentje.

De enige 'fout' die hij in zijn carrière maakte was eind 1998 Williams verlaten en inruilen voor B.A.R., dat uit de restanten van Tyrrell werd opgebouwd. Tyrrell reed toen ook tussen de Minardi's rond en dan kon je er niet veel van verwachten. Maar het is wel hij die B.A.R. heeft doen evolueren, behaalde de eerste puntjes en de eerste podiums met het team. Maar dat vergeet iedereen. B.A.R. en Villeneuve vergelijken met Ferrari en Schumacher is niet slim. Ferrari reed op dat moment al 50 jaar Formule 1, BAR begon net. En Schumacher behaalde zijn 3-4-5-6-7de titel op het moment dat BAR nog aan het opbouwen was. Villeneuve was ook ruimschoots sneller dan Ricardo Zonta, de man die nu ook bij Toyota geprezen wordt.

Defkes

Citaat van: bogief1 op 04 december 2005 - 16:31:06
Niet te vergeten dat de Jaak in 97 met een auto rondreed die pakken beter was als de rest van het veld. Remember Hill? Als zelfs die al WDC kan worden.
Citaat

Dat is zever é. Iedereen die kampioen word heeft die de titel kunnen verkrijgen door z'n talent.

Vergeet niet dat Schumacher de laatste jaren ook de beste auto had...


Watl JV betreft, hopelijk kan BMW een goeie auto bouwen en zien we JV weer naar z'n niveau van 97 komen, al vrees ik dat de leeftijd een cruciale rol begint te spelen, maar ik hoop van niet.

Vergeet ik ook niet :). Maar MS heeft in 97 en 98 bewezen wat hij met een mindere wagen kan :).

@doofie: idd, een van de meest ervaren piloten van toen. Maar daarom niet de beste e. Hill heeft na 96 nog 2 opflakkeringen gehad. In de Jordan kon hij zelfs Ralf niet verslaan.
En Zonta: de wagen was toen op Villeneuve afgestemd. Nogal wiedes dat ze dan niks kunnen laten zien e ;). En de Zonta van nu is ook niet meer de Zonta van toen. Pakken meer ervaring enz.

@The REAL freak: remember de crash Spa 98. Marques vloog er op het einde volle bak in. Zo'n reflexen zal die al niet hebben gehad e ;). En ik denk niet dat er veel mensen zijn die zo'n slipper in Eau Rouge kunnen opvangen. Alesi in de tijd, MS, maar verder? Fisichella iig niet ;).
'And an enormous gap building before Mika Hakkinen goes through in third position...when I say enormous it's 1.5 seconds' - Murray Walker

FerrariMan

Citaat van: Doefie op 04 december 2005 - 11:04:15
Citaat van: Defkes op 04 december 2005 - 01:47:54
Is dat uw mening? Want ik zeg dat al van 2004 en niemand gelooft mij :P.

Massa is serieus overschat, net als Button, Sato en dergelijke...

Ook een 'zielige' reactie hé Doefie...

Massa heeft nog nooit de kans gehad om te laten zien wat hij kan in een topwagen...waarop baseer je je dan? Want kwa resultaten bij Sauber is hij bijna gelijk aan Kimi destijds...

Of heb je toch een glazen bol?