Button gunt Barrichello nummer elf

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 29 november 2005 - 10:06:50

« vorige - volgende »

The REAL BUTTON Freak

Citaat
Volgend seizoen zal niet Jenson Button, maar Rubens Barrichello met het startnummer elf aan de start van het nieuwe seizoen verschijnen. Normaal gezien krijgt de eerste rijder van het team ook het eerste nummer, in dit geval elf. Jenson Button zegt zijn nummer graag af te staan aan zijn nieuwe teamgenoot.

Jpnson Button zegt graag een uitzondering te maken voor zijn nieuwe teamgenoot: " Al zijn eerste overwinningen in zijn carrière, bij het karten en de Junior Formule Ford, won Barrichello met het startnummer elf, het getal heeft dus een speciale betekenis voor hem. Waarom zou ik hem dat nummer dus niet gunnen? Verder heb ik niks met nummers, behalve het nummer één dan. "

" We zijn al goede vrienden en we kijken er allebei naar uit elkaars teamgenoot te worden. ik hoop alleen dat het nummer elf hem niet al teveel succes oplevert. " lacht Button.

Zo kan Barrichelo ook met nummer 1 rond rijden. ;D

bmwracing

barrichello zal het nooit kunnen met de 1 rondrijden hij is veel te soft heeft veel te veel in de schaduw van schumi gereden en dat draagd hij heel zijn leven mee ze gaan alles doen om button voor te trekken...in het begin zul je daar niet veel van merken maar na een poosje zal dat wel zichtbaar zijn

phil69

Button slaat door, hij vergeet dat het nr11 bestaat uit 2 nummers 1. :D

Jasper

Citaat van: The REAL Freak op 29 november 2005 - 10:06:50
Citaat
Volgend seizoen zal niet Jenson Button, maar Rubens Barrichello met het startnummer elf aan de start van het nieuwe seizoen verschijnen. Normaal gezien krijgt de eerste rijder van het team ook het eerste nummer, in dit geval elf. Jenson Button zegt zijn nummer graag af te staan aan zijn nieuwe teamgenoot.

Jpnson Button zegt graag een uitzondering te maken voor zijn nieuwe teamgenoot: " Al zijn eerste overwinningen in zijn carrière, bij het karten en de Junior Formule Ford, won Barrichello met het startnummer elf, het getal heeft dus een speciale betekenis voor hem. Waarom zou ik hem dat nummer dus niet gunnen? Verder heb ik niks met nummers, behalve het nummer één dan. "

" We zijn al goede vrienden en we kijken er allebei naar uit elkaars teamgenoot te worden. ik hoop alleen dat het nummer elf hem niet al teveel succes oplevert. " lacht Button.

Zo kan Barrichelo ook met nummer 1 rond rijden. ;D

Als de wereldkampioen niet met nummer 1 kan rijden omdat hij bijvoorbeeld het team verlaat, neemt de teamgenoot nummer 0. ;) Zo reed Damon Hill in 1994 met het nummer 0 omdat zijn teamgenoot uit 1993, Alain Prost, die toen de titel won, niet meer meereed in '94.

The REAL BUTTON Freak

#4
Toen Schumacher in 96 naar Ferrari trok welk nummer stond er op zen wagen?

inderdaad 1

De wereldkampioen neemt zen nummer mee en de rest krijgt de nummer van het constructeurs kampioenschap


Doefie

Citaat van: The REAL Freak op 02 december 2005 - 08:35:04
Toen Schumacher in 96 naar Ferrari trok welk nummer stond er op zen wagen?

inderdaad 1

De wereldkampioen neemt zen nummer mee en de rest krijgt de nummer van het constructeurs kampioenschap



Ook zo een jaartje later bij Damon Hill die naar Arrows ging.

Jasper

Citaat van: The REAL Freak op 02 december 2005 - 08:35:04
Toen Schumacher in 96 naar Ferrari trok welk nummer stond er op zen wagen?

inderdaad 1

De wereldkampioen neemt zen nummer mee en de rest krijgt de nummer van het constructeurs kampioenschap



Andere situatie, Schumacher was de regerende wereldkampioen en nam nummer 1 mee, Alain Prost werd wereldkampioen en verliet de F1. Zodoende was er geen nummer 1 en kreeg Hill nummer 0.



Iemand die geen wereldkampioen is mág gewoon niet met nummer 1 rijden. :)

Doefie

Waarschijnlijk zegt ge beiden 't zelfde, al hebt ge 't niet echt door  ;D

ScuderiaSchumi

Who gives a fuck about numbers, the nr 1 is and will always be Schumi :)

Doefie

Citaat van: ScuderiaSchumi op 24 maart 2006 - 00:06:12
Who gives a fuck about numbers, the nr 1 is and will always be Schumi :)

Daarmee dat Alonso nu met de 1 rondrijdt ;) ;D