Toyota als eerste met nieuwe wagen

Gestart door Mikacouli, 28 november 2005 - 12:33:45

« vorige - volgende »

Mikacouli

Wat zijn ze er vroeg bij zeg :o Nu kunnen ze er een hele winter mee testen terwijl de meeste teams maar vanaf half januari hun nieuwe wagen uitbrengen. Dit gaat hun voordelen geven.

Hier enkele foto's. Niet zoveel veranderingen maar in de pers werd gezegd dat de wagen nog veel zal veranderen tegen bahrein.




Bjorn

Ze zijn er inderdaad wel héél vroeg bij!  ::) Benieuwd of ze ook die positie kunnen houden op de grid...  ;D ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

bmwracing

het is vooral de achterkant dat veranderd is ben ook trouwens benieuwd dat ze beter gaan worden dat het maar rap maart is  :)

The REAL BUTTON Freak

Ik verwacht veel van Toyota. Maar toch zal het nog even afwachten zijn

Defkes

Ik verwachtte een lichte terugval van Toyota, maar als ze nu constant kunnen testen, is verbetering wel mogelijk :). Stel je voor, in de laatste GP van het seizoen maken Ferrari, Toyota, Honda, McLaren en Renault nog kans op de titels. Man, wat zou dat een droomGP zijn :p.
'And an enormous gap building before Mika Hakkinen goes through in third position...when I say enormous it's 1.5 seconds' - Murray Walker

Doefie

Citaat van: Defkes op 28 november 2005 - 17:23:22
Ik verwachtte een lichte terugval van Toyota, maar als ze nu constant kunnen testen, is verbetering wel mogelijk :). Stel je voor, in de laatste GP van het seizoen maken Ferrari, Toyota, Honda, McLaren en Renault nog kans op de titels. Man, wat zou dat een droomGP zijn :p.

Met Williams en Red Bull als underdogs :D

Ferrari 2010

Ze zijn er inderdaad heel vroeg bij! :o Maar het feit dat ze al sinds eind 2004 ermee bezig zijn maakt dat hij tov de TF105 niet veel extra te bieden zal hebben aangezien deze in de loop van het jaar eigenlijk zo goed als naar deze TF106 is geëvolueerd. Ze hebben nu wel veel tijd om te testen, maar ze geven ook hun ideeën vroeg prijs, hoewel er op het eerste zichts niets spectaculairs aan te zien is ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Schumi 2005 op 28 november 2005 - 19:43:34
Ze zijn er inderdaad heel vroeg bij! :o Maar het feit dat ze al sinds eind 2004 ermee bezig zijn maakt dat hij tov de TF105 niet veel extra te bieden zal hebben aangezien deze in de loop van het jaar eigenlijk zo goed als naar deze TF106 is geëvolueerd. Ze hebben nu wel veel tijd om te testen, maar ze geven ook hun ideeën vroeg prijs, hoewel er op het eerste zichts niets spectaculairs aan te zien is ::)

In de feature van het begin van deze maand zegt Mike Gascoyne dat ze ook in 2004 een interimwagen gelanceerd hebben en geen volledig klare bolide. En aangezien men tevreden was met de resultaten van deze aanpak, doen ze dat nu weer zo. Het gaan hen voordelen opleveren, daar ben ik bijna zeker van.