VRT en onze kwellingen

Gestart door Doefie, 22 november 2005 - 16:52:56

« vorige - volgende »

bmwracing

laat het maar bij de vrt al heb ik al veel gemaild naar ze om te zeggen dat ze niet rechtstreeks uitzenden op somige momenten...
maar alst bij die andere klungelaars gaat wat zie je van de f1 nog? ja hoor de helft van de zendtijd reklame

Bjorn

Citaat van: Jasper op 22 november 2005 - 18:53:24
Citaat van: Bjorn op 22 november 2005 - 17:55:57Slechter kan toch niet?

Na het bekijken van enkele voetbalwedstrijden op VT4, kan ik alleen maar "toch wel" antwoorden op deze vraag...

OK  ;D ;D

Maar ITV blijft top natuurlijk, helaas woon ik te ver van de kust om ITV nog te ontvangen. Maar niets kan beter dan ITV, da's een feit!  ;)
De Mens: In Het Gras![/color]

Doefie

Mijn punt was dus de uitspraak van Tony Mary ;) Eerlijk, dat wel, maar daar zijn wij fans ook vet mee...

Mocht het bij VT4 terecht komen (kans is wel klein), wetende dat VT4 vrij nauw samenwerkt met Kanaal2 / VTM, zie ik (hopelijk eigelijk wel) Peter Baert nog wel commentaar geven. Baert is niet altijd even neutraal, maar hij kent er tenminste iets van en slecht presenteren doet hij ook niet.

Of gewoon allemaal onze spaarcentjes bijeenleggen, de rechten kopen en zelf commentaar geven  :D

Alan Blues

Ik heb vorig seizoen vooral naar RTBF gekeken. Die commentatoren mogen zelf kiezen wanneer ze hun reclameblok op de kijker loslaten.

Maar waar is de tijd dat de F1 nog op BBC was met Murray Walker in de commentaarstoel!! Dat was een mooie tijd!

McChouffe

Citaat van: Alan Blues op 23 november 2005 - 13:42:41Maar waar is de tijd dat de F1 nog op BBC was met Murray Walker in de commentaarstoel!! Dat was een mooie tijd!

Heeft/Had de BBC geen plannen om terug de F1 te verzorgen?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Citaat van: McChouffe op 23 november 2005 - 17:35:35
Citaat van: Alan Blues op 23 november 2005 - 13:42:41Maar waar is de tijd dat de F1 nog op BBC was met Murray Walker in de commentaarstoel!! Dat was een mooie tijd!

Heeft/Had de BBC geen plannen om terug de F1 te verzorgen?

Ze zenden de Grand Prix Masters uit, dus Formule 1 zal 't wel niet worden...

Mikacouli

Citaat van: Bjorn op 23 november 2005 - 06:46:47
Citaat van: Jasper op 22 november 2005 - 18:53:24
Citaat van: Bjorn op 22 november 2005 - 17:55:57Slechter kan toch niet?

Na het bekijken van enkele voetbalwedstrijden op VT4, kan ik alleen maar "toch wel" antwoorden op deze vraag...

OK  ;D ;D

Maar ITV blijft top natuurlijk, helaas woon ik te ver van de kust om ITV nog te ontvangen. Maar niets kan beter dan ITV, da's een feit!  ;)
Bwa, je hoeft niet aan de kust te zitten hoor. Ik ga veel kijken bij mijn zuster en die woont in gullegem. Dus je kan het overal een beetje ontvangen he ;)

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Defkes

'And an enormous gap building before Mika Hakkinen goes through in third position...when I say enormous it's 1.5 seconds' - Murray Walker

Ramses

ITV kan in bepaalde delen van West Vlaanderen ontvangen worden, naar het schijnt ook rond het Brusselse.

Doefie

Zaventem niet. (Is dan ook Brussel niet)

Michel


The REAL BUTTON Freak

Je moet je gewoon aboneeren op Sky sports.

FerrariMan

ITV in Limburg ook mogelijk? Heeft iemand frequenties?

cookie

Als VT4 die rechten binnenhaald zou het beste wat ze kunnen doen zijn om gewoon de SBS6 uitzending hier ook uit te zenden. Commentaar is perfect met extra info uit de pits, en ze hebben een voor-en nabeschouwing (niet altijd even boeiend). En als dieje Mary pippo F1 niet moet hebben, dan moet ie niet de rechten kopen en het vervolgens amper uitzenden. Als F1 goede aandacht krijgt met programma's er rond en veel promotie filmpkes in de week voor een GP dan kan je daar zelfs in Belgie een succes van maken.