VRT en onze kwellingen

Gestart door Doefie, 22 november 2005 - 16:52:56

« vorige - volgende »

Jasper

Dat het commentaar van Olav Mol perfect is, daar hebben velen, heel velen, wel een andere mening over. Ik kan er niets over zeggen maar ik heb er dan toch niet zo'n goed oog in...

bmwracing


The REAL BUTTON Freak

Ik denk dat vt4 als commentator een ervaren Belgische piloot onder de arm zou nemen.

Leinders, Saelens, Goosens,...

Ze kunnen veel informatie geven en inside informatie, op Goosens na want bij hem val je in slaap.

Laat Jean-Pierre Van Rossem commentaat geven wie beter dan iemand die zelf een team heeft gehad?

Supermariobros

Citaat van: The REAL Freak op 02 december 2005 - 08:31:57
Laat Jean-Pierre Van Rossem commentaat geven wie beter dan iemand die zelf een team heeft gehad?

'k Hoor hem al bezig: Dat is toch godgeklaagd of wat is me dat hier nu of maar jongens toch, moet dat ne keer aanzien, wat een sukkelaars zijn me dat allemaal  ;D ;D ;D

Eric

Citaat van: Supermariobros op 02 december 2005 - 11:10:49
Citaat van: The REAL Freak op 02 december 2005 - 08:31:57
Laat Jean-Pierre Van Rossem commentaat geven wie beter dan iemand die zelf een team heeft gehad?

'k Hoor hem al bezig: Dat is toch godgeklaagd of wat is me dat hier nu of maar jongens toch, moet dat ne keer aanzien, wat een sukkelaars zijn me dat allemaal  ;D ;D ;D

en dan hebben we het niet over het feit hij onpartijdig is ::) ::)

IVY440

Laat aub Leinders maar wegblijven. Ik vind hem maar een zaagstem hebben. Geef mij maar Goossens, die geeft commentaar zoals het moet :)

Michel

Een piloot die geschikt is om commentaar te geven ... het is niet velen gegeven. Ten eerste moet je een gepaste stem hebben als commentator - en Marc Goossens heeft die zeker. Dan moet je ook nog beschikken over een commentator die meer de actualiteit volgt en eentje die de technische kant goed kent (ofwel 1 commentator die alles doet). Marc Goossens weet als voormalig F3- F3000-piloot en als huidige Belcar-piloot en teambaas wel heel wat van techniek in de autosport. Stefaan Lammens is op technisch vlak natuurlijk geen crack zoals Goossens, maar volgt wel de actualiteit. Marc vult Stefaan dan ook aan met het technische gedeelte, niet andersom. Ik denk niet dat het commentaarduo moet veranderen, alleen moet (!) Stefaan zich enkel en alleen met autosport kunnen bezighouden en niet met al dat andere sportnieuws.

Of Olav Mol geschikt is? Ik twijfel daar niet aan, maar Nederlands commentaar in Vlaanderen is misschien net wat teveel van het goede. Als F1 op een Vlaamse zender wordt uitgezonden, dan wordt er Vlaams gesproken, geen Nederlands. Ookal omdat Mol toch net iets (veel dus) enthousiaster is als Hollandse patriot. U weet allen dat de gemiddelde Vlamingen een rustiger type is en dat kan dan ook bij menig Vlaming niet geaccepteerd worden. Als ik moet kiezen tussen Mol of Baert, geef mij dan maar Lammens!