Wie is je Fav piloot/team

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 18 november 2005 - 14:08:39

« vorige - volgende »

Martin

Waar ik echt kon van genieten was het Hesketh team met James Hunt. Maar dat is voor de meeste van jullie voor je tijd.
Dat was racen pur sance.
Ik was in Amerika toen het team in Nederland zijn eerste overwinning boekte. Later wel terug gezien. Jammer dat ik daar niet bij kon zijn.

bogief1

Ik keek vanaf begin jaren 90 naar formule 1. Toen was dat wel eerder sporadisch, ik wist nog niet wanneer dat juist allemaal begon (klein zijn é :)). Toen was ik voor Nigel Mansell. Vanaf 94 ben ik het echt beginnen volgen. Mansell was er niet meer bij en dan kwam ik bij Hill terecht. Toen die stopte zat ik eventjes zonder favo; omdat hij nog furore aan het maken was in Amerika. Jawel een Montoya-fan :P. Al mijn favoriete rijders zijn dus eigenlijk uitgekomen voor het team van Frank Williams, vandaar mijn voorkeur voor hen, maar McLaren  hoort daar ook wel bij.
Voor de toekomst kijk ik vooral uit naar Rosberg, Piquet jr en Kovaleinen.   
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

dj Peter

Michael Schumacher en zijn gevolg (Todt,Brawn,enz..).kortom: een Ferrari-fan,echter al sinds de vroege jaren tachtig al was het toen nog niet zo fanatiek als nu.

Doefie

Citaat van: Martin op 18 november 2005 - 23:48:16
Waar ik echt kon van genieten was het Hesketh team met James Hunt. Maar dat is voor de meeste van jullie voor je tijd.
Dat was racen pur sance.
Ik was in Amerika toen het team in Nederland zijn eerste overwinning boekte. Later wel terug gezien. Jammer dat ik daar niet bij kon zijn.

Twee zinnen samenzetten :) Ik wou zo graag de Formule 1 van de jaren '60-'70-'80 meemaken. Het puur racen, het gevaar dat toen nog telde, die limiet, circuits als Nürnburgring, Franocrchamps, Österreichring, ... Coureurs als Clark, Graham Hill, Brabham, Stewart, Gilles Villeneuve, Piquet, Senna, ... Moet schitterend geweest zijn :'(

Supermariobros

Citaat van: Doefie op 19 november 2005 - 18:55:08
Citaat van: Martin op 18 november 2005 - 23:48:16
Waar ik echt kon van genieten was het Hesketh team met James Hunt. Maar dat is voor de meeste van jullie voor je tijd.
Dat was racen pur sance.
Ik was in Amerika toen het team in Nederland zijn eerste overwinning boekte. Later wel terug gezien. Jammer dat ik daar niet bij kon zijn.

Twee zinnen samenzetten :) Ik wou zo graag de Formule 1 van de jaren '60-'70-'80 meemaken. Het puur racen, het gevaar dat toen nog telde, die limiet, circuits als Nürnburgring, Franocrchamps, Österreichring, ... Coureurs als Clark, Graham Hill, Brabham, Stewart, Gilles Villeneuve, Piquet, Senna, ... Moet schitterend geweest zijn :'(

Ik volg de F1 sitds 1986 en het was idd schitterend, de duels Senna-Prost vergeet ik nooit, ook rijders zoals Mansell, Berger waren racers naar mijn hart.

Ik ben al sinds jongsaf fan van McLaren en had steeds een bootje voor Senna, nu is Raikkonen mijn favoriet.

sledge

Barrichello/Honda. Ben sinds ik de f1 volg fan van Rubens, zonder speciale reden. Maar als hij wint voel ik me euforisch, en als hij uitvalt heb ik even geen zin om verder te kijken. Puur gevoelsmatig dus :)
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

KVDracer

Citaat van: Martin op 18 november 2005 - 19:52:46
Citaat van: KVDracer op 18 november 2005 - 19:26:26
Sinds '95 Schumacher fan, en dus ook Ferrari fan zeker e. Hoewel men favo teams vroeger minardi en Sauber waren. Maar nu is dit toch RedBull  aan et worden. Deze doen de F1 wel goed denk ek, tis ook e speciaal team e.

Je toetsenbord heeft een defect.
Er werken een aantal letters niet. ;) ;)
Ik zou snel een nieuwe kopen.

Tiens, het is nochtans een nieuw toetsenbrod  ::) ;D

Martin

Citaat van: Doefie op 19 november 2005 - 18:55:08
Citaat van: Martin op 18 november 2005 - 23:48:16
Waar ik echt kon van genieten was het Hesketh team met James Hunt. Maar dat is voor de meeste van jullie voor je tijd.
Dat was racen pur sance.
Ik was in Amerika toen het team in Nederland zijn eerste overwinning boekte. Later wel terug gezien. Jammer dat ik daar niet bij kon zijn.

Twee zinnen samenzetten :) Ik wou zo graag de Formule 1 van de jaren '60-'70-'80 meemaken. Het puur racen, het gevaar dat toen nog telde, die limiet, circuits als Nürnburgring, Franocrchamps, Österreichring, ... Coureurs als Clark, Graham Hill, Brabham, Stewart, Gilles Villeneuve, Piquet, Senna, ... Moet schitterend geweest zijn :'(

Doef, wat ik op Zandvoort, Zolder en de Nürnburgring heb gezien wil je niet weten. De mooiste races. Nu val ik vaak in slaap bij een optocht op TV. Zal de leeftijd wel zijn.
Maar in die tijd was racen nog echt racen.
Je had er bij moeten zijn om het te weten.
Bij verhaal 2 op www.f1-geschiedenis.be lees je er meer over.
En toen was ik al Ferrari fan.

Doefie

Citaat van: Martin op 20 november 2005 - 01:23:55
Doef, wat ik op Zandvoort, Zolder en de Nürnburgring heb gezien wil je niet weten. De mooiste races. Nu val ik vaak in slaap bij een optocht op TV. Zal de leeftijd wel zijn.
Maar in die tijd was racen nog echt racen.
Je had er bij moeten zijn om het te weten.
Bij verhaal 2 op www.f1-geschiedenis.be lees je er meer over.
En toen was ik al Ferrari fan.

Mja, wij kennen de Formule 1 zoals ze nu is. Hier op het forum zit waarschijnlijk op 2 of 3 mensen na niemand die de jaren '70 heeft meegemaakt (qua Formule 1 dan he). En binnen 30-40 jaar zit er evenveel volk die de Formule 1 van nu heeft meegemaakt. Ik had doodgraag de Formule 1 van de jaren '60 tot nu gevolgd, maar ik moet me behelpen met verhalen en videobeelden van anderen. Jammer maar ja, het is nu zo en ik geniet van de Formule 1 dezer dagen. Ik zeg niet dat het zo fantastisch is, 6 à 7 jaar geleden was het al een stuk beter. Maar klagen helpt niets en dan geniet ik maar van de Formule 1 zoals ze nu is... ;)

Juan Pablo

Fav piloot: Trulli en Monty vanaf 2003, fav team heb ik niet echt, alleen gunde ik meestal Minardi wel een punt enzo

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

IVY440

Ik volg de F1 sinds Monaco 94 en ben in de eerste plaats F1 fan maar ben wel altijd fan geweest van Schumacher. Zijn speciale rijstijl en technisch inzicht maakt hem voor mij de beste.
Maar sindsdien heb ik veel over de geschiedenis van de F1 gelezen (deels dankzij de verhalen van Martin) en krijg ik meer respect voor de mannen van vroeger: Fangio, Clark, Graham Hill, Rindt, Stewart. Dat waren tenminste racing days.

Jasper

Ik ben vooral McLaren-fan. Maar als Kimi Räikkönen nu van team zou wisselen, zou ik voor hem blijven supporteren zolang het niet in hetzelfde team als Jean Todt is. Met andere woorden, stopt Jean Todt, dan heb ik er niets tegen dat Kimi naar Ferrari zou trekken.

bmwracing

mijn favoriet is M.Schumacher en favoriet team Ferrari

Ferrari 2010

Schumacher en Ferrari staan op 1 bij mij, maar Kimi vind ik ook wel een goede!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Citaat van: IVY440 op 20 november 2005 - 14:00:10
Ik volg de F1 sinds Monaco 94 en ben in de eerste plaats F1 fan maar ben wel altijd fan geweest van Schumacher. Zijn speciale rijstijl en technisch inzicht maakt hem voor mij de beste.
Maar sindsdien heb ik veel over de geschiedenis van de F1 gelezen (deels dankzij de verhalen van Martin) en krijg ik meer respect voor de mannen van vroeger: Fangio, Clark, Graham Hill, Rindt, Stewart. Dat waren tenminste racing days.

Kijk, dat waardeer ik. Dan doe ik het niet voor Jan Lul.
Thanks IVY440.