Wie is je Fav piloot/team

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 18 november 2005 - 14:08:39

« vorige - volgende »

FerrariMan

#45
Mika was een held. De strijd met MS was legendarisch.

CitaatMichael praised Finn Hakkinen saying, "He congratulated me. Mika is a great guy. The best driver I have ever beaten. He cannot be considered a loser. I hope we can battle it out for many years to come." He also had more words on Mika for ITV sport: "Mika's the best man I have fought against for championships, either winning or losing." "I hope we have some more good years together. We have had some good races in the past, but I guess we have not had any harder races in our championship career than this last one."

Jean Todt, Sporting Director at Ferrari also praised Hakkinen: "Today's win came after an exciting fight with a worthy opponent," he said. "Hakkinen is a great driver and a champion, both as a man and as a professional."

Tot op heden blijft de kwalificatie voor de GP van Japan 2000 de spannendste die ik ooit heb mogen meemaken.

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 25 november 2005 - 12:56:14
Mika was een held. De strijd met MS was legendarisch.

CitaatMichael praised Finn Hakkinen saying, "He congratulated me. Mika is a great guy. The best driver I have ever beaten. He cannot be considered a loser. I hope we can battle it out for many years to come." He also had more words on Mika for ITV sport: "Mika's the best man I have fought against for championships, either winning or losing." "I hope we have some more good years together. We have had some good races in the past, but I guess we have not had any harder races in our championship career than this last one."

Jean Todt, Sporting Director at Ferrari also praised Hakkinen: "Today's win came after an exciting fight with a worthy opponent," he said. "Hakkinen is a great driver and a champion, both as a man and as a professional."

Tot op heden blijft de kwalificatie voor de GP van Japan 2000 de spannendste die ik ooit heb mogen meemaken.
We zijn het uiteindelijk dan nog eens met elkaar  ;D ;D ;)

Reporter: Mika, wich tyres will you use in the race
Mika: I think black, round ones
;D ;D

Manuel

Citaat van: Bjorn op 23 november 2005 - 06:48:30
Vroeger: McLaren en Mika Hakkinen, nooit ga ik zo'n machtige periode beleven als toen...
Nu: McLaren en een klein beetje Kimi nog. Maar eigenlijk hou ik van beide piloten, zowel Monty als Kimi mogen van mij WK worden. Geen voorkeur.  :)
Was bij mij ook zo ik ben er lang niet goed van geweest toen Hakkinen ging stoppen met F1

daan


fawlty

ik ben fan geworden van Montoya op de moment hij Schumacher passeerde op het circuit van Italie ( imola) vlak na de safety- car.dat was het eerste jaar van Montoya in de f1, dat moet in 2001 geweest zijn zeker  :-[
Ja sluw is die Hamilton

FerrariMan

Citaat van: fawlty op 14 december 2005 - 19:58:07
ik ben fan geworden van Montoya op de moment hij Schumacher passeerde op het circuit van Italie ( imola) vlak na de safety- car.dat was het eerste jaar van Montoya in de f1, dat moet in 2001 geweest zijn zeker  :-[
Was dat niet Brazilië 2001?

Doefie

Citaat van: FerrariMan op 14 december 2005 - 20:43:30
Citaat van: fawlty op 14 december 2005 - 19:58:07
ik ben fan geworden van Montoya op de moment hij Schumacher passeerde op het circuit van Italie ( imola) vlak na de safety- car.dat was het eerste jaar van Montoya in de f1, dat moet in 2001 geweest zijn zeker  :-[

Was dat niet Brazilië 2001?

Yep. Grand Prix van Brazilië 2001. Later in de race werd Montoya eraf gereden door ... jawel, Jos Verstappen (big surprise  ::))