WK voetbal 2006

Gestart door Supermariobros, 17 november 2005 - 09:40:22

« vorige - volgende »

Wie wint de wereldbeker?

Duitsland
3 (18.8%)
Argentinië
1 (6.3%)
Italië
4 (25%)
Brazilië
4 (25%)
Frankrijk
0 (0%)
Engeland
1 (6.3%)
Nederland
3 (18.8%)
Een ander land
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 12

Jasper

Veel Nederlanders zeggen altijd dat Nederland kampioen gaat worden. Ik vind het dan ook wel grappig als ze op hun bek gaan. Mijn ultieme WK-droom is dat Nederland de finale verliest... op penalties.

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 17 mei 2006 - 13:35:19
Veel Nederlanders zeggen altijd dat Nederland kampioen gaat worden. Ik vind het dan ook wel grappig als ze op hun bek gaan. Mijn ultieme WK-droom is dat Nederland de finale verliest... op penalties.
Dus jij als Belg hebt als droom dat Nederland de finale verliest...zou je niet beter dromen dat België de finale wint?  :)

Een groot probleem... ;D

Jasper

Als België niet meedoet, kan ik dat niet dromen hé. Natuurlijk zou ik dat liever hebben. Maar ik heb het over het komende WK.

Nederland lacht België in het gezicht uit, dan mag ik dat omgekeerd ook. :)

Doefie

Citaat van: Razzle_dazzle op 17 mei 2006 - 13:24:37
Die arrogantie ligt hier vaak moeilijk in Vlaanderen, wij zijn namelijk een klein zielig landje dat er plezier in heeft om anderen iets NIET te gunnen.

In de eerste plaats onszelf  ;D

Ik volg het voetbal al enkele jaren niet echt meer, vraag mij niet wie waar wat of wanneer speelt. Maar om de een of andere reden vind ik het gewoon doodjammer dat ons landje er niet bij is. Tot de vorige editie waren we de enige samen met de grote namen die er zes maal op rij bij was (1982-1986-1990-1994-1998-2002), ik vind 't spijtig dat daaraan een einde is gekomen. Heb Antheunis nooit een geweldig goeie trainer gevonden (in de periode dat ik nog fanatiek voetbalfan was), ik hoop dat zijn vervanger ons in elk geval wel op de grote toernooien krijgt.

Het spel was goed, ik voel me als een konijn op de plein...Waseige terug ;D

Hamilton MASTER

Mijn (realistische) favorieten voor het WK:

Brazilië, Frankrijk en Italië


Mijn (persoonlijke) favorieten:

Engeland, Zweden, Nederland.

Ik denk dat dit het WK wordt van de kleine teams. Teams als Paraguay, Ivoorkust en Servië en Montenegro zie ik nog wel stunten zoals Kroatië in 1998 toen ze met de bronzen plak gingen lopen.

Ik denk dat Spanje het meest overschat is dit jaar.
Ze hebben geen leider, niemand die hen net dat tikkeltje beter kan doen spelen. In elk compartiment hebben ze wel goede spelers maar er steekt niemand uit, geen Lampard of Gerrard zoals bij Engeland, Ronaldinho of Kaka bij Brazilië, een Ballack bij Duitsland of een Vieira en Zidane bij Frankrijk.

Voor prononstieken is het nog vroeg, maar ik zal proberen om mijn voorspelling zo snel mogelijk online te zetten.



monty4ever

Citaat van: Jasper op 17 mei 2006 - 13:35:19
Veel Nederlanders zeggen altijd dat Nederland kampioen gaat worden. Ik vind het dan ook wel grappig als ze op hun bek gaan. Mijn ultieme WK-droom is dat Nederland de finale verliest... op penalties.

ach nederland heeft het beter gedaan op EK's en WK's dan jullie vanaf 1998 waar we aan mee gedaan hebben, hebben wij teminste minimaal de halve finale gehaald. Waar waren de belgen 1e ronde toch vaak  :D
Forza DESZ 4 EVER

Scuderia Ferrari

Laten we het erop houden dat Nederland een outsider is. Wat mij betreft zijn Brazilië en Argentinië de grote favorieten.

Jasper

Citaat van: monty4ever op 30 mei 2006 - 15:36:07
Citaat van: Jasper op 17 mei 2006 - 13:35:19
Veel Nederlanders zeggen altijd dat Nederland kampioen gaat worden. Ik vind het dan ook wel grappig als ze op hun bek gaan. Mijn ultieme WK-droom is dat Nederland de finale verliest... op penalties.

ach nederland heeft het beter gedaan op EK's en WK's dan jullie vanaf 1998 waar we aan mee gedaan hebben, hebben wij teminste minimaal de halve finale gehaald. Waar waren de belgen 1e ronde toch vaak  :D

In 2002 gingen we er in de achtste finales uit tegen de latere wereldkampioen. Waar waren de Nederlanders toen, thuis op de sofa. :)

Hamilton MASTER

Duitsland toch geen Wereldkampioen?

Beckenbauer schreeuwde maanden van de daken dat Duitsland geen WK kon worden.
Dan won Duitsland met 7-0 tegen Luxemburg en schreeuwt Beckenbauwer dat Duitsland wél WK gaat worden.

Gisteren heeft Duitsland maar nipt de vernedering kunnen vermijden. Ze speelden 2-2 gelijk tegen Japan, nadat het eerst 0-2 was achtergekomen door de onvermijdelijke Takahara (ex-Hamburg)
Geen goede repetitie dus !



Supermariobros

Duitsland wordt zeker geen wereldkampioen volgens mij, mijn favorieten zijn Brazilië, Argentinnië en Italië.

razzle_dazzle

Brazilië wordt het te kloppen team. Argentinië, Italië en Frankrijk zijn de andere favorieten en als outsiders beschouw ik Duitsland, Nederland en Engeland.

Zoals gewoonlijk zal een van de grote ploegen redelijk vroeg het tornooi moeten verlaten...Spanje?

En er zal ook een verrassing zijn, Mexico lijkt me hier wel toe in staat. Of gaat Guus nog eens stunten?


monty4ever

Citaat van: Jasper op 30 mei 2006 - 19:52:45
Citaat van: monty4ever op 30 mei 2006 - 15:36:07
Citaat van: Jasper op 17 mei 2006 - 13:35:19
Veel Nederlanders zeggen altijd dat Nederland kampioen gaat worden. Ik vind het dan ook wel grappig als ze op hun bek gaan. Mijn ultieme WK-droom is dat Nederland de finale verliest... op penalties.

ach nederland heeft het beter gedaan op EK's en WK's dan jullie vanaf 1998 waar we aan mee gedaan hebben, hebben wij teminste minimaal de halve finale gehaald. Waar waren de belgen 1e ronde toch vaak  :D

In 2002 gingen we er in de achtste finales uit tegen de latere wereldkampioen. Waar waren de Nederlanders toen, thuis op de sofa. :)

ja maar nu blijven jullie lekker thuis  :D dus wat is het verschil.


en ik ben het met scuderia eens nederland is een outsider
Forza DESZ 4 EVER

Jasper

Tja, Nederland is algemeen genomen gewoon meer een sportland dan België.

Ik denk ook dat Nederland een outsider is.

monty4ever

de straat is weer mooi oranje gemaakt ook mijn stamkroeg is dat nu


laat het maar beginnen :D
Forza DESZ 4 EVER

Supermariobros

Citaat van: monty4ever op 01 juni 2006 - 10:10:22
de straat is weer mooi oranje gemaakt ook mijn stamkroeg is dat nu


laat het maar beginnen :D

Inderdaad, Nederland staat weer op zijn kop.