WK voetbal 2006

Gestart door Supermariobros, 17 november 2005 - 09:40:22

« vorige - volgende »

Wie wint de wereldbeker?

Duitsland
3 (18.8%)
Argentinië
1 (6.3%)
Italië
4 (25%)
Brazilië
4 (25%)
Frankrijk
0 (0%)
Engeland
1 (6.3%)
Nederland
3 (18.8%)
Een ander land
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 12

FerrariMan

Dit Italiaanse team heeft menig criticus de mond gesnoerd.

Wat een ongelooflijke campagne.

Zidane, terechte afgang. Hij heeft in zijn carriere al meerdere malen kopstoten en vuile dingen gedaan, met rode kaarten tot gevolg. Hij is GEEN voorbeeld voor jonge voetballers en die gouden bal was niet meer dan een cadeau. Hij heeft amper iets laten zien dit WK.

Iedereen, inclusief Zidane, weet dat de gouden bal enkel en alleen toebehoort aan Fabio Cannavaro.

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: FerrariMan op 15 juli 2006 - 17:49:57
Iedereen, inclusief Zidane, weet dat de gouden bal enkel en alleen toebehoort aan Fabio Cannavaro.

Ik zou hem eerder aan Philip Lahm gegeven hebben.

Doefie

Citaat van: The REAL Freak op 15 juli 2006 - 21:34:24
Citaat van: FerrariMan op 15 juli 2006 - 17:49:57
Iedereen, inclusief Zidane, weet dat de gouden bal enkel en alleen toebehoort aan Fabio Cannavaro.

Ik zou hem eerder aan Philip Lahm gegeven hebben.

Mwa, Lahm weet ik zo nog niet. Duitsland stond sterk maar daarvan werd het verwacht. Cannavaro heeft (vind ik) veel sterker gespeeld. Of Pirlo.

Tim C

Doordat Lahm constant vooraan te vinden was zwakte de Duitse verdediging af. Niet echt de man van het kampioenschap dus.

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Tim C op 15 juli 2006 - 21:45:45
Doordat Lahm constant vooraan te vinden was zwakte de Duitse verdediging af. Niet echt de man van het kampioenschap dus.

Hmm, ik heb een ander Wk gezien

FerrariMan

Citaat van: The REAL Freak op 15 juli 2006 - 22:31:58
Citaat van: Tim C op 15 juli 2006 - 21:45:45
Doordat Lahm constant vooraan te vinden was zwakte de Duitse verdediging af. Niet echt de man van het kampioenschap dus.

Hmm, ik heb een ander Wk gezien
Blijkbaar wel ja. Lahm de gouden bal? Amai.

Cannavaro heeft ALLE wedstrijden volledig gespeeld en was in elke wedstrijd ongelooflijk sterk. In sommige wedstrijden zelfs overdreven sterk. Hij stak de spitsen werkelijk in zijn broekzak en amuseerde zich nog ook.

Hij is niet voor niets tweede in die lijst hoor.

Tim C

Citaat van: The REAL Freak op 15 juli 2006 - 22:31:58
Hmm, ik heb een ander Wk gezien
Ga je nu werkelijk vertellen dat Lahm als verdediger constant was waar hij moest zijn?

Ging hij voor goals ja, maar ondertussen liet hij de verdediging mooi open staan...

Hoe kan zo iemand nu de beste speler zijn?

The REAL BUTTON Freak

Omdat die over het hele veld presteert, en wanneer het moest stont hij even goed van achter.

De Duitse verdeding was centraal het meeste kwetsbaar. Niet langs rechts en wie staat daar?

I rest my case.

Tim C

Wanneer je plots op 75% van je mogelijkheden werkt, ben je zwakker. Het centrum verzwakt omdat ze de afwezigheid van Lahm moeten compenseren...

The REAL BUTTON Freak

Al bij al is Zidane verdient winnaar van de gouden bal en Cannavaro mag van mij part een cornervlag in zen reet proppen.

Heel Italië stelde op de wedstrijd tegen Duitsland na teleur.

Zidane was de man met de beste doorbraken, mooiste dribbels en is lag aan de basis van bijna elke goal. Wat moet men noch meer doen om een Gouden Bal te verdienen.

Net zoals Kahn 4 jaar geleden is het de speler die over het hele WK het meeste opviel.


Doefie

Citaat van: The REAL Freak op 16 juli 2006 - 12:33:35
Heel Italië stelde op de wedstrijd tegen Duitsland na teleur.

Iederéén stelde op dit WK zwaar teleur.

Citaat van: The REAL Freak op 16 juli 2006 - 11:31:23
Omdat die over het hele veld presteert, en wanneer het moest stont hij even goed van achter.

De Duitse verdeding was centraal het meeste kwetsbaar. Niet langs rechts en wie staat daar?

I rest my case.

Als de rechterflank weg is moeten de centrale verdedigers dat gat opvullen --> ontstaan er openingen in het centrum --> natuurlijk dat het centrum dan het zwakke punt wordt.

FerrariMan

Volgens mij hebben we hier met een Duitser te maken. Discussie gedaan dus.  ;D

Doefie

Citaat van: FerrariMan op 16 juli 2006 - 13:34:02
Volgens mij hebben we hier met een Duitser te maken. Discussie gedaan dus.  ;D

Ja wij supporteren voor Italië, dus ja. ;D

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Doefie op 18 juli 2006 - 13:53:35
Citaat van: FerrariMan op 16 juli 2006 - 13:34:02
Volgens mij hebben we hier met een Duitser te maken. Discussie gedaan dus.  ;D

Ja wij supporteren voor Italië, dus ja. ;D

Zo heeft iedereen zijn kruis te dragen.

Tim C

Bijvoorbeeld een Duitse supporter die daarna voor de Fransen gaat supporteren  ;)