WK voetbal 2006

Gestart door Supermariobros, 17 november 2005 - 09:40:22

« vorige - volgende »

Wie wint de wereldbeker?

Duitsland
3 (18.8%)
Argentinië
1 (6.3%)
Italië
4 (25%)
Brazilië
4 (25%)
Frankrijk
0 (0%)
Engeland
1 (6.3%)
Nederland
3 (18.8%)
Een ander land
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 12

Tim C

Nog 3 dagen en het is weer op Kanaaltwee, nog 3 dagen en het is weer op Kanaaltwee, nog 3 dagen...

Supermariobros

#106
Citaat van: Tim C op 13 juni 2006 - 19:57:20
Nog 3 dagen en het is weer op Kanaaltwee, nog 3 dagen en het is weer op Kanaaltwee, nog 3 dagen...

En de reclame krijgen we er gratis bij.  :-\

Na de strandwandeling, gaan ze met de hele vt4 ploeg gaan barbecuen:

Om weer on topic te komen: Frankrijk - Zwitserland is een wedstrijd om snel te vergeten, de wereldkampioen stelde teleur.

Het wordt uitkijken straks naar Brazilië - Kroatië

Tim C

Citaat van: Supermariobros op 13 juni 2006 - 20:16:10
En de reclame krijgen we er gratis bij.  :-\
Alles behalve dit zwak excuus voor een omkaderingsprogramma...

Doefie

Foutje van de scheidsrechter daarstraks in Togo - Zuid Korea ... hij liet eerst rood zien en daarna geel  ;D

Scuderia Ferrari

Citaat van: Supermariobros op 13 juni 2006 - 20:16:10
Citaat van: Tim C op 13 juni 2006 - 19:57:20
Nog 3 dagen en het is weer op Kanaaltwee, nog 3 dagen en het is weer op Kanaaltwee, nog 3 dagen...

En de reclame krijgen we er gratis bij.  :-\

Na de strandwandeling, gaan ze met de hele vt4 ploeg gaan barbecuen:

Om weer on topic te komen: Frankrijk - Zwitserland is een wedstrijd om snel te vergeten, de wereldkampioen stelde teleur.

Het wordt uitkijken straks naar Brazilië - Kroatië

In deze vorm ligt Frankrijk er al in de poulefase uit. Zelfs in deze groep.

Supermariobros

Brazilië won gisteren met 1-0 van Kroatië, een prachtgoal van Kaka besliste over de wedstrijd. De Brazilianen overtuigden niet.Van Ronaldo en Adriano die aan hun avondwandeing bezig waren moesten ze zeker hun hulp verwachten.

De Kroaten speelden goed georganiseerd en kregen enkele mooie kansen, een gelijkspel zou zeker niet onverdiend geweest zijn voor hen.

Wat ik niet begrijp: Waarom stelt Parreira Ronaldo op en niet Robinho? In hun volgende wedstrijd zal dit wel zeker zo zijn.

Doefie

Citaat van: Scuderia Ferrari op 13 juni 2006 - 23:07:20
Citaat van: Supermariobros op 13 juni 2006 - 20:16:10
Citaat van: Tim C op 13 juni 2006 - 19:57:20
Nog 3 dagen en het is weer op Kanaaltwee, nog 3 dagen en het is weer op Kanaaltwee, nog 3 dagen...

En de reclame krijgen we er gratis bij.  :-\

Na de strandwandeling, gaan ze met de hele vt4 ploeg gaan barbecuen:

Om weer on topic te komen: Frankrijk - Zwitserland is een wedstrijd om snel te vergeten, de wereldkampioen stelde teleur.

Het wordt uitkijken straks naar Brazilië - Kroatië

In deze vorm ligt Frankrijk er al in de poulefase uit. Zelfs in deze groep.

Ze waren wat serieus gaan vliegen na 2000, maar sindsdien heb 'k niets meer van hen gezien. Zelfs toen al niet. Ik verwacht niet veel van Franrkijk, ook volgend WK niet.

razzle_dazzle

Vandaag staan volgende wedstrijden op het programma:

Spanje-Oekraine
Tunesië-Saudi Arabië
Duitsland-Polen

Brazilië was gisteren zeker niet overtuigend, maar ik denk dat de zege uiteindelijk wel verdiend was. Ik heb mijn twijfels over de haalbaarheid van dat gouden vierkant.

Frankrijk raakte, net zoals in de kwalificatiematchen, alweer niet voorbij de Zwitsers. Onze zuiderburen teren volgens mij nog teveel op oude rotten zoals Zidane en Thuram, of zal Ribéry dan toch de rol overnemen?
Ze hebben geluk dat ze een redelijk zwakke groep hebben, ik zie ze wel eerste eindigen en dan komen ze wss. tegen Oekraine uit. Maar in de kwartfinale gaan ze voor de bijl  ;).

Mijn top 3 van de beste matchen tot nu toe:

Italië - Ghana
Argentinië - Ivoorkust
Mexico - Iran

Mijn top 3 van het mooiste doelpunt:

-Lahm
-Rosicky
-Pirlo

Ps. Kanaal 2 en VT4 zuigen alletwee...ik vind de commentaar het beste op de BBC en het beeld op de NOS (geen breedbeeld). RTBF valt ook wel mee.


Doefie

Pff, Oekraine verdiende deze afstraffing niet, vind ik. En die penalty was geen penalty. Villa gaat zeer makkelijk liggen, en de rode kaart was ook onterecht. ::)

Supermariobros

Citaat van: Doefie op 14 juni 2006 - 16:52:20
Pff, Oekraine verdiende deze afstraffing niet, vind ik. En die penalty was geen penalty. Villa gaat zeer makkelijk liggen, en de rode kaart was ook onterecht. ::)

Klopt, Busacca heeft zijn laatste wedstrijd gefloten op dit WK.

Over het algemeen zijn de scheidsrechters goed bezig vind ik.

Doefie

Duitsland heeft zóveel geluk ... 91ste minuut. Het is al over voor Portugal.

Supermariobros

Citaat van: Doefie op 15 juni 2006 - 10:10:22
Duitsland heeft zóveel geluk ... 91ste minuut. Het is al over voor Portugal.

Polen bedoel je  ;) En inderdaad, als je denkt dat je iets binnen handbereik hebt dan lopen de Duitsers er wel mee weg. Wel een meer dan verdiende zege vind ik.

razzle_dazzle

Dat is geen kwestie van geluk hoor, Duitsland was gewoon de betere ploeg tegen Polen...of die goal nu in de eerste of de 92ste minuut valt doet er in feite niet toe.

Polen mag z'n valiezen al terug klaarzetten, gelukkig is het deze keer maar een korte weg terug naar huis  :). De Oost Europeanen konden voor mij ook gisteren weer niet overtuigen...het doet toch pijn om ploegen als Polen, Costa Rica en Oekraine te zien blunderen op het WK...België is zeker niet slechter.

Vandaag staan volgende wedstrijden op het programma:

Ecuador - Costa Rica: mogelijk valt hier de ontknoping van deze groep.
Engeland - T&T: eens kijken wat Beenhakker deze keer uit z'n hoed gaat toveren
Zweden - Paraguay: beide ploegen zullen volop voor de overwinning moeten gaan.

Die goal laatste goal van Spanje, gemaakt door Torres, komt overigens in mijn top 3 van mooiste doelpunten. Prachtige combinatie!

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Doefie op 15 juni 2006 - 10:10:22
Duitsland heeft zóveel geluk ... 91ste minuut. Het is al over voor Portugal.

Duitsland had heel de match ongeluk omdat die stomme bal maar ni in de goal wou. Een meer dan verdiende overwinning, nu noch Ecuador en dan hop naar de Finale.

De Mannschaft staat er duidelijker dan Brazilië moet ik zeggen.

Doefie

Ecuador - Costa Rica 3-0... Polen en Costa Rica zijn de eerste ploegen die hun koffers mogen pakken, Ecuador gaat voor het eerst in hun geschiedenis door naar de tweede ronde (kan ook moeilijk anders, is hun tweede wereldkampioenschap :)).

Trinidad speelde opnieuw erg sterk, alleen jammer van de laatste 5 minuten. Had Engeland graag 0-0 zien spelen ;D