Man van het seizoen

Gestart door Jasper, 16 november 2005 - 22:44:55

« vorige - volgende »

Jasper

http://www.f1pits.net/f1feature.php?id=P8006_0_2_0_C

In hoeverre staan jullie achter deze cijfers? Het zijn jullie stemmen, maar ik denk dat het alles bij mekaar geteld wel verrassend is hoe extreem de keuze van onze trouwe lezers naar Kimi Räikkönen is uitgegaan doorheen het hele seizoen.

FerrariMan

Logische keuze ook, ook aangenaam dat MS op P2 komt met die kruiwagen  ;)

razzle_dazzle

Extreem is nooit goed...meer zeg ik niet  :-X. Maar uiteindelijk verdient Kimi het wel, al had ik Alonso toch veel dichter verwacht, tzal aan de vinergtjes liggen zeker?  ;)

McChouffe

Het Michelin manneke nog in de top-10  :D
Kimi verdient het en Schumacher op 2 is inderdaad wel een verrassing.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Supermariobros

Dat Kimi de leiding aanvoert is zeker geen verrassing, hij verdient het voor zijn ijzersterke seizoen. Schumacher op 2 met zijn traktor is wel verrassend, alhoewel schumacher presteerde sterk over het ganse seizoen gezien, zijn wagen daarentegen.

Wel een interessante lijst, mooi werk Jasper  ;)

Juan Pablo

leuke lijst, komt ongeveer wel in de buurt van de Realiteit, alleen dan MSC voor Fa staat hebben we misschien te danken aan al de Ferrari troepen hier  ::)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Tim C

Er is het resultaat, en je hebt wat er gepresteerd is.

In een winkelkarretje derdes eindigen is een betere prestatie dan in een F1 wagen kampioen worden...

Martin

Ik ga volgend seizoen bij iedere race op Albers stemmen. ;D
Kijk, ik kan op een Nederlander stemmen. 8)
Jullie niet op een Belg. :'(
Maar alle gekheid op een stokje.
Raar dat de beste niet heeft gewonnen.
Als die zuipschuit de fles eens laat staan zou hij misschien meer races winnen.
Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Algemeen zal bekend zijn dat ik geen McLaren fan ben.

Jasper

Citaat van: Martin op 17 november 2005 - 17:38:50
Als die zuipschuit de fles eens laat staan zou hij misschien meer races winnen.
Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Kan je die mening ook staven met argumenten? Van Schumacher hebben we ook al minder mooie beelden gezien en hij heeft de meeste race gewonnen van alle coureurs ooit.

En Kimi heeft maar één zege zelf uit handen gegeven, namelijk in de Nürburgring. Als hij een wagen had die twee races kon rijden, werd hij met twee vingers in de neus kampioen. Heeft met de fles weinig te maken.

Defkes

Bwa, iets TE subjectief lijkt me ;).

Ik ben mega schumi fan, maar als er een iemand de titel 'man van het seizoen' verdient, is het Alonso (imo)
'And an enormous gap building before Mika Hakkinen goes through in third position...when I say enormous it's 1.5 seconds' - Murray Walker

Mikacouli

Dat Barrichello op P4 komt begrijp ik echt niet maar kom.
Terechte eerste plaats van Raikkonen. Dan zou ik Alonso gestemd hebben en dan Montoya en daar achter Schumacher.
Maar het is een beetje anders uit gelopen.

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 17 november 2005 - 17:56:52
Citaat van: Martin op 17 november 2005 - 17:38:50
Als die zuipschuit de fles eens laat staan zou hij misschien meer races winnen.
Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Kan je die mening ook staven met argumenten? Van Schumacher hebben we ook al minder mooie beelden gezien en hij heeft de meeste race gewonnen van alle coureurs ooit.

En Kimi heeft maar één zege zelf uit handen gegeven, namelijk in de Nürburgring. Als hij een wagen had die twee races kon rijden, werd hij met twee vingers in de neus kampioen. Heeft met de fles weinig te maken.
Haha ja, Schumacher met de frigo-door-de-ruit actie, heerlijk toch  :)

Jasper

Kimi's "kijk-eens-hoe-ik-van-mijn" *BAF schuif boem bam plons* "...boot val"-actie was jammer genoeg net iets erger. ;D

Martin

Citaat van: Jasper op 17 november 2005 - 17:56:52
Citaat van: Martin op 17 november 2005 - 17:38:50
Als die zuipschuit de fles eens laat staan zou hij misschien meer races winnen.
Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Kan je die mening ook staven met argumenten? Van Schumacher hebben we ook al minder mooie beelden gezien en hij heeft de meeste race gewonnen van alle coureurs ooit.

En Kimi heeft maar één zege zelf uit handen gegeven, namelijk in de Nürburgring. Als hij een wagen had die twee races kon rijden, werd hij met twee vingers in de neus kampioen. Heeft met de fles weinig te maken.

Ik ben van mening dat je als geheelonthouder beter geconcentreerd bent tijdens een race. Zuip je weleens te veel kan je je kop er niet helemaal bijhouden.
Zelf drink ik ook graag een pilsje en merk dan de dag erop dat het minder is met de concentratie.
Dat heeft dus wel degelijk met de fles te maken.

Roel

ik vind het belachelijk dat je iemand's prestaties met zijn feestelijke uitspattingen BUITEN het seizoen in verband brengt. en wat dan nog als die in het seizoen zouden zijn...
denk je nu echt dat topsporters als Kim Clijsters, Ronaldo, Boonen na een fantastische overwinning ook niet met een kater de dag erna opstaan?
Zever... gezever. Gun die mensen een leven en reken ze toch niet af op de feesjes.

Het is trouwens wetenschappelijk bewezen dat alcoholgebruik de zwakste hersencellen laat afsterven waardoor je de dag erna (zonder echt excessief geweest te zijn) zelfs nog beter geconcentreerd kan werken! Maar mij maak je niet wijs dat een F1 piloot tijdens een GP weekend alcohol aanraakt.
God save Mclaren