Francorchamps-debacle gaat door...

Gestart door Bruno, 15 november 2005 - 20:40:50

« vorige - volgende »

Bruno

Zoals al te lezen stond -> http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P8002_0_1_0

Dit werd ook behandeld tijdens terzake, voor wie het gemist heeft is zijn er herhalingen vanaf omstreeks 01u50 dacht ik.

(op Canvas)

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Jasper

Ik heb het gezien op TerZake. Ik hoop dat Wallonië inderdaad deze borg moet betalen indien de GP niet doorgaat, want dan zullen ze er wel voor zorgen dat deze wel doorgaat! Maar dat van die brief die er nooit geweest is snap ik toch niet hoor, hoe kun je zoiets nu zomaar 'vergeten'? ???

Ramses

Of wel herinneren (Van Cauwenberghe) dat er ergens gesproken is over een jaarlijkse indexering van vijf procent, maar ontkennen dat het op de regeringstafel heeft gelegen. Makkelijk, want er bestaan geen notullen van de kernkabinetten.

Dit lijkt toch maar weer op z'n Waals geregeld, met veel cliëntilisme, een stinkend potje meer of minder..

Hamilton MASTER

Ecclestone zijn geldlust gaat onze GP kapot maken.

Maar ook van Waalse kant zijn er enorme blunders gebeurd...

Schrijnend hoe dit allemaal gebeurd. Dan laten we eens iets aan Wallonië, maken ze het op een paar jaar volledig kapot.  :-X



The REAL BUTTON Freak

Het wordt dus tijd dat er terug in Zolder wordt geinvesteerd.

Ik vind het jammer maar het zat er aan te komen.

Zolang de 24 van Francorchamps maar blijven door gaan. Daar is een pak meer spektakel. En krijg je waar voor je geld.

IVY440

Het zou allemaal de schuld zijn van Jean-Marie Happart, die een contract amper gelezen heeft omdat het gedeeltelijk in het Engels was, wat hij niet verstaat.
Er zou nu beslist zijn om de GP toch maar te organiseren ipv gewoon 14 miljoen te betalen.
Er moet gewoon een oplossing gevonden worden zodat de GP geen verlies meer lijdt. Bv goedkopere kaarten zodat er terug meer mensen naar de GP komen (alhoewel dat ik vond dat er veel volk was dit jaar :) )

Ramses

Ja, maar Happart is vice-voorzitter van de intercommunale rond het circuit, het is dus logisch dat hij het ondertekende. Maar als hij garanties kreeg van de Waalse regering, moet zij toch haar fiat gegeven hebben?

Eric

De Walen hebben een domme zet gedaan...en Bernie die lacht zich nu een kriek.

Bernie maakt het F1 kapot, begrijpt die domme lilliputter dan niet dat het bijna onmogelijk is om als organisator winst te maken?
Bernie is gewoon een geldzuchtige boskabouter die geen reet geeft om de sport, het enige wat nu telt is een zo grote mogelijke bankrekening voor zijn (veel jongere) vrouw.
:-\

Bruno

Voor wie het intereseert: vanavond op Canvas om 23:20u gaat het er maar weer eens over in het programma "Morgen beter".

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

dj Peter

t'Is weer eens op zijn Belgisch (Waals) geregeld.
Wie is er nu de lompste: als Bernie een contract opsteld dat zonder het te lezen (!) ondertekend wordt kan hem weinig verweten worden natuurlijk.Ja,Ecclestone is een geld wolf, dat wisten we al wel langer dan vandaag maar de walen willen de GP behouden voor het prestige en de uitstraling en daar kan ik ze dan weer geen ongelijk in geven. Elio Di Rupo wil daarom dat de GP in Francorchamps blijft,maar niet tot gelijk welke prijs.

Doefie

Engels contract --> "Je n'ai vu rien, je ne parle pas d'Anglais" ...  ::)

... zegt genoeg volgens mij.

Hamilton MASTER

Of de reacties van de politici alleen al...

Eerst hoor je: Je ne sais rien...

Nadien hoor je: Je me souviens quelque chose ...

Het is allemaal een grote soep. De Walen maken hier trouwens een grotere zaak van dan het hele incident met Brussel - Halle - Vilvoorde...

Kwestie om maar te kijken waarmee het meeste geld gemoeid is. *zucht*



Bruno

Citaat van: Raikkonen MASTER op 20 november 2005 - 21:37:29
Of de reacties van de politici alleen al...

Eerst hoor je: Je ne sais rien...

Nadien hoor je: Je me souviens quelque chose ...

Het is allemaal een grote soep. De Walen maken hier trouwens een grotere zaak van dan het hele incident met Brussel - Halle - Vilvoorde...

Kwestie om maar te kijken waarmee het meeste geld gemoeid is. *zucht*

Daarstraks waren er in de zevende dag ook weer typische politiekers uitspraken.

Vraag: "Toen er gezegd werd dat ze van niks wisten werd er toch gelogen?"
Antwoord: "Er werd niet gelogen, er werd niet de waarheid verteld..." HUH???? ::)

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

phil69

#13
D'as toch normaal, tzijn geleerde gasten,
t'is wij die hen nie kunnen volgen ???
heb ik nu iets slims gezegd ???

Manuel

ja ik kan het ook allemaal niet meer volgen. ???