Kleurenstelling Midland F1 Racing

Gestart door Juan Pablo, 15 november 2005 - 14:19:27

« vorige - volgende »

Juan Pablo

De auto waar Christijan Albers volgend jaar in zal gaan racen, heeft een kleurrijk ontwerp. Midland heeft gekozen voor verschillende kleuren, zonder het design druk te laten worden. Het team presenteerde het nieuwe design tijdens een sponsorbijeenkomst. Ook onthulde Midland het nieuwe logo.   
 
In december zal het team voor het eerst in actie komen, tijdens een test in het Spaanse Jerez. De nieuwe auto zal later debuteren. Het kleurenschema is niet duidelijk geïnspireerd door de Russische vlag, zoals eerder verondersteld werd.

De naam Jordan is nu definitief verdwenen uit de F1. Het team werd al eerder overgenomen door de Rus Alex Shnaider, maar de naam van het team werd afgelopen seizoen nog gebruikt. Vanaf nu is het MF1, oftewel Midland F1Racing.



mooie kleurenm lijkt een beeeeeeetje van dat silver op de mclarens, maar in die buurt rijden ze toch niet  ::)


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

The REAL BUTTON Freak

Eerder een kruising van Ferrari & Mclaren kleuren.

Wie weet de wonderen zijn de wereld nog niet uit

Defkes

Ik vind het wat van BAR weghebben :). Mooi kleurenschema.
'And an enormous gap building before Mika Hakkinen goes through in third position...when I say enormous it's 1.5 seconds' - Murray Walker

The REAL BUTTON Freak

Nu ja tegen dat de wagen gelauncht wordt zal die er weeral anders uit zien.

Kijk naar Red Bull vorig jaar

Manuel

Als de wagens er zo gaan uit zien dan worden het een van de mooiste van de grid.

dj Peter

pfff.. k'vind het maar niks: nadat Toyota al rood gebruikte gaan MF1 het ook doen.. ::)
Het is een mengeling van McLaren-grijs en Ferrari-rood.


Mikacouli

Citaat van: SaffierFM op 15 november 2005 - 21:04:09
pfff.. k'vind het maar niks: nadat Toyota al rood gebruikte gaan MF1 het ook doen.. ::)
Het is een mengeling van McLaren-grijs en Ferrari-rood.


En BAR-wit  :) :)
Bwaja, het gaat nog iets anders geven als we hem in het echt zullen mogen aanschouwen. Ik wacht nog af.

Ferrari 2010

en dit is het resultaat:



Ik vind het een mislukking, precies een ferraricockpit waar dan aan de zijden, voor en achter McLaren stukken zijn aangemaakt :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Defkes

Citaat van: Schumi 2005 op 07 december 2005 - 22:01:26
Ik vind het een mislukking, precies een ferraricockpit waar dan aan de zijden, voor en achter McLaren stukken zijn aangemaakt :-\

Misschien dat ze hopen op de snelheid van McLaren en betrouwbaarheid van Ferrari?  :)

Maar idd, k vind hem ook op niks trekken.
'And an enormous gap building before Mika Hakkinen goes through in third position...when I say enormous it's 1.5 seconds' - Murray Walker

Doefie


FerrariMan


Doefie



Weer een Belgische test  :) ... jammer genoeg blijft het dan ook bij testen :(

lieven

Citaat van: Schumi 2005 op 07 december 2005 - 22:01:26
en dit is het resultaat:


Ik vind het een mislukking, precies een ferraricockpit waar dan aan de zijden, voor en achter McLaren stukken zijn aangemaakt :-\
idd het is niet zo een mooie wagen :(
had het nu de livery geweest van in het begin van deze topic zou het een pracht wagen egweest zijn ma nu...

QMaverick

Citaat van: lieven op 08 december 2005 - 23:40:21
Citaat van: Schumi 2005 op 07 december 2005 - 22:01:26
en dit is het resultaat:


Ik vind het een mislukking, precies een ferraricockpit waar dan aan de zijden, voor en achter McLaren stukken zijn aangemaakt :-\
idd het is niet zo een mooie wagen :(
had het nu de livery geweest van in het begin van deze topic zou het een pracht wagen egweest zijn ma nu...





Ik kan het fout hebben, maar volgens mij is het exact de livery van in het begin.... Ik vind het wel wat hebben, is weer eens wat anders dan dat geel...
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Doefie

Les goûtes et les couleur on ne discute pas ;)

Het is niet slecht, althans naar mijn smaak.