Avatar

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 14 november 2005 - 14:04:26

« vorige - volgende »

The REAL BUTTON Freak

Wat is het verhaal achter jou avatar?

Bij mij is dat een AIM logo van de officiële Metallica website.

Daar ik een grote fan ben van Metallica valt de appel niet ver van de boom.

McChouffe

De mijne is de 'mascotte' van brouwerij Achouffe. Achouffe brouwt de blonde LaChouffe en de donkere McChouffe (allebei heel lekker ;)) en deze staat op de flessen McChouffe.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Supermariobros

Normaal zet ik één van mijn huisdieren als avatar.

Toen ik in de krant over het overlijden van Frans van Dusschoten las, de stem van meneer den uil uit de fabeltjeskrant, vond ik het wel eens leuk om "Meneer Den Uil" als avatar te plaatsen.

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: McChouffe op 14 november 2005 - 15:18:03
De mijne is de 'mascotte' van brouwerij Achouffe. Achouffe brouwt de blonde LaChouffe en de donkere McChouffe (allebei heel lekker ;)) en deze staat op de flessen McChouffe.

Waar kan ik dat bier ergens gaan drinken?

Waar wordt het gebrouwen?

Alan Blues

Die van mij is een foto van coutrylegende/singersongwriter Johnny Cash, ook wel bekend als The Man In Black. Ik vind het een mooie foto.

De reden: ik ben gek op zijn muziek (vooral zijn stem en teksten), ik speel ook gitaar en ik draag ook steeds zwarte kleren.  8)

McChouffe

Citaat van: The REAL Freak op 14 november 2005 - 15:32:07
Citaat van: McChouffe op 14 november 2005 - 15:18:03
De mijne is de 'mascotte' van brouwerij Achouffe. Achouffe brouwt de blonde LaChouffe en de donkere McChouffe (allebei heel lekker ;)) en deze staat op de flessen McChouffe.

Waar kan ik dat bier ergens gaan drinken?

Waar wordt het gebrouwen?

Website van de brouwerij: www.achouffe.be

Het bier is enkel te koop in 75cl flessen. Bij mijn weten verkopen ze het in vele Delhaize-winkels.
Ook te koop in Den Dorstvlegel:  Oude Vaartplaats 12
2000 Antwerpen
Vlakbij de stadsschouwburg. Ze hebben daar ook de N'ice Chouffe, een winterbier dat slechts tijdelijk verkrijgbaar is (en ook heel lekker is)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

dj Peter

Mijn avatar heeft geen bepaalde betekenis,ik kwam hem toevallig tegen op het net en vond hem wel mooi. Het doet me denken aan de "flower-power" van de jaren '60  de tijd waar de slogan "Make love,not war"  toch wel populair was. Geef toe: t'is toch beter de liefde te bedrijven dan oorlog te voeren hé ?  ;)

Ramses

Op die van mij staat Jean Alesi.
Ik was al een fan van hem in de F1, en nu ook in DTM. Ik heb het geluk gehad met hem te kunnen spreken, en ik vind hem zeer vriendelijk naar zijn fans toe. Neemt alle tijd.

Ferrari 2010

Ik heb geen avatar, geen gezever :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

SpongeBob SquarePants, één van de beste tekenfilmreeksen ooit (na Tom&Jerry, waar ik toch ook dringend eens een avatar van moet vinden). :D

razzle_dazzle

Iets onnozel, zoals mezelf  ;)

Alan Blues

Citaat van: Razzle_dazzle op 15 november 2005 - 11:02:31
Iets onnozel, zoals mezelf  ;)

Heb je dat filmpje zelf gemaakt?

razzle_dazzle


FerrariMan

Die McChouffe lijkt me toch iets interessants om te drinken.

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 16 november 2005 - 13:18:42
Die McChouffe lijkt me toch iets interessants om te drinken.

Ik zou het zeker eens proberen. Als je het niet mag, mag je de rest van de fles altijd opsturen   ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.