Monteiro teamgenoot Albers

Gestart door QMaverick, 11 november 2005 - 16:52:09

« vorige - volgende »

QMaverick

Monteiro zou volgens eigen zeggen de nieuwe teamgenoot zijn van Albers bij Midland, dit is nog niet officieel bevestigd.
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Ferrari 2010

Als het zo is, heeft hij het dik verdiend! Hij heeft een prachtig seizoen gereden, en verdiend echt nog een kans. Hopelijk kan hij weer zo een prachtig seizoen rijden!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan Pablo

hij heeft het wel verdient, constant gereden, maar mij niet echt overtuigd, op sommige circuits was hij nergens

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Tim C


Juan Pablo

hmm, is dit een oorlogsverklaring  ??? :P

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Defkes

Als je als debutant maar 1 race niet uitrijdt, heb je een schitterend seizoen achter de rug. Tel daar nog eens een punt in België en een podium in Amerika bij en je hebt een überseizoen.

In het begin werd hij naar huis gereden door Karthikeyan, maar na een tijdje (een GP of 6) was er van Karthikeyan niks meer over en liet Monteiro een grote klasse zien.
'And an enormous gap building before Mika Hakkinen goes through in third position...when I say enormous it's 1.5 seconds' - Murray Walker

Tim C

Citaat van: Juan Pablo op 12 november 2005 - 16:10:39
hmm, is dit een oorlogsverklaring  ??? :P
Nee, een terugverwijzing naar de realiteit  :P

Juan Pablo

Citaat van: Tim C op 12 november 2005 - 19:53:21
Citaat van: Juan Pablo op 12 november 2005 - 16:10:39
hmm, is dit een oorlogsverklaring  ??? :P
Nee, een terugverwijzing naar de realiteit  :P

nou, ik vindt dat vooral Albers geen slechte indruk heeft neergezet, en ik denk dat er veel mensen dat met me eens zijn

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

Hij deed het mooi tov Friesacher, maar eens Doornbos er een paar weekendjes bijwas kon stond die laatste het meeste voor Albers hoor. Verder, het is en blijft een Nederlander, en dat heeft hij iets te vaak laten merken als je het mij vraagt. het is goed om optimistisch te zijn, maar zijn uitspraken waren soms wel héél optimistisch ;D Waarschijnlijk ook omdat hij in de DTM de beste was, en dat is ie misschien iets té gewend. Ik weet het niet, je kan iemand in een Minardi met niemand anders dan met zen ploegmaat vergelijken wat het dus moeilijk maakt om te zeggen dat hij goed/slecht is.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Schumi 2005 op 13 november 2005 - 10:09:34Waarschijnlijk ook omdat hij in de DTM de beste was, en dat is ie misschien iets té gewend.

Correctie, één van de besten. Hij heeft bij mijn weten nog nooit een grote titel behaald maar hij gedraagt zich wel zo...

dj Peter

Citaat van: Jasper op 13 november 2005 - 11:04:34
Citaat van: Schumi 2005 op 13 november 2005 - 10:09:34Waarschijnlijk ook omdat hij in de DTM de beste was, en dat is ie misschien iets té gewend.

Correctie, één van de besten. Hij heeft bij mijn weten nog nooit een grote titel behaald maar hij gedraagt zich wel zo...
Ollanders hé ...    ;) ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 13 november 2005 - 11:04:34
Citaat van: Schumi 2005 op 13 november 2005 - 10:09:34Waarschijnlijk ook omdat hij in de DTM de beste was, en dat is ie misschien iets té gewend.

Correctie, één van de besten. Hij heeft bij mijn weten nog nooit een grote titel behaald maar hij gedraagt zich wel zo...
kweet niet wat hij juist in de DTM gedaan heeft. Ik veronderstel iets goed, anders vraag ik me af vanwaar de overstap naar F1...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Defkes

Hij heeft lang meegestreden voor de titel in de DTM, maar op het einde heeft hij het laten liggen.

(als k me niet vergis :))
'And an enormous gap building before Mika Hakkinen goes through in third position...when I say enormous it's 1.5 seconds' - Murray Walker

Rippie

Citaat van: Defkes op 13 november 2005 - 14:11:09
Hij heeft lang meegestreden voor de titel in de DTM, maar op het einde heeft hij het laten liggen.

(als k me niet vergis :))
In 2003 had hij kampioen kunnen worden, maar een klapband in de laatste race deed hem de titel verliezen aan Bernd Schneider. Hij was wel de revelatie van het seizoen met een stuk of vier overwinningen, waaronder Zandvoort.
In 2004 won hij ook nog een race en deed hij lang mee in de strijd om de titel. Zijn tweede seizoenshelft was echter vrij dramatisch waardoor hij derde werd in het kampioenschap.
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst