Rosberg in 2de Williams!

Gestart door Juan Pablo, 03 november 2005 - 16:00:06

« vorige - volgende »

Raikkie

Ik weet dat hij in de Formule BMW met de twee vlaggen reed, maar ik denk dat dat sinds de F3 Euroseries veranderd is...

F3 EURO : http://home.planet.nl/~caat0016/formula3/euro/2004-11rosberg-rosberg.jpg
GP2 : http://www.racexpress.nl/imgitems/2005/07/rosbergfrankrijk.jpg

Juan Pablo

Citaat van: Ramses op 05 november 2005 - 13:42:59
Citaat van: Mikacouli op 05 november 2005 - 13:15:59
Citaat van: Raikkie op 05 november 2005 - 11:59:08
Citaat van: Mikacouli op 05 november 2005 - 11:05:44
Als je al direct in een williams aan de slag mag  dan mag je wel zeggen zeker dat je goed bent. Nog eens een Fin de F1 naast Kimi. Zal leuk worden.
Volgens mij gaat hij onder Duitse licentie rijden, en maar logisch ook, want die jongen spreekt zelfs geen Fins  ;)
Ja, maar het is wel een Fin  :-\ Hij zal dan 2 nationaliteiten hebben veronderstel ik.  :-X

Zijn moeder heeft de Duitse nationaliteit. Als ik me niet vergis heeft hij voor de Duitse nationaliteit gekozen omdat hij daarmee verder raakte in de lagere klasses.

Volges mij komt ie met z'n achteraam wel door die lage klassen heen hoor  ::)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Doefie

Citaat van: Raikkie op 04 november 2005 - 23:06:44
Oh ja, op jullie nieuwspagina staat dat hij geen vriendin heeft, maar dit is wel degelijk zo  ;)

Stond zo op zijn website, daarmee  ;)

Jasper

Citaat van: Mikacouli op 05 november 2005 - 14:17:40
Citaat van: Ramses op 05 november 2005 - 13:42:59
Citaat van: Mikacouli op 05 november 2005 - 13:15:59
Citaat van: Raikkie op 05 november 2005 - 11:59:08
Citaat van: Mikacouli op 05 november 2005 - 11:05:44
Als je al direct in een williams aan de slag mag dan mag je wel zeggen zeker dat je goed bent. Nog eens een Fin de F1 naast Kimi. Zal leuk worden.
Volgens mij gaat hij onder Duitse licentie rijden, en maar logisch ook, want die jongen spreekt zelfs geen Fins ;)
Ja, maar het is wel een Fin :-\ Hij zal dan 2 nationaliteiten hebben veronderstel ik. :-X

Zijn moeder heeft de Duitse nationaliteit. Als ik me niet vergis heeft hij voor de Duitse nationaliteit gekozen omdat hij daarmee verder raakte in de lagere klasses.
Ahzo, is dat al lang? Want ik dacht nog gelezen te hebben dat hij reed onder een finse nationaliteit. En wrm kiezen voor de Duitse nationaliteit. Kijk maar naar al die succesvolle Finse coureurs. Tja, ik vind het niet slim...

Kijk maar naar al die succesvolle Duitse coureurs...

Ook voor sponsors is het misschien beter. Ik denk dat men in Duitsland eerder autosportsponsor wil worden dan in Finland, maar een voorwaarde is dan wel dat je Duitser bent want een Duits bedrijf zal niet zomaar een Fin sponsoren.

Doefie

Vader is Fins, moeder is Duitse --> Rosberg mocht op zijn 18de verjaardag kiezen welke nationaliteit hij wou. Koos dus voor de autosport-reden voor de Duitse nationaliteit.

phil69

Da klinkt ook meer Duits dan Fins hé, Rosberg.
Alé t'klinkt niet echt als een Finse naam.
Zou dat de familienaam zijn van zijn moeder, ah nee zijn vader noemt ook Rosberg.
Maar woonden ze niet in Spanje? :)