KBC-beursspel

Gestart door Ferrari 2010, 03 november 2005 - 12:14:46

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Is er iemand van jullie die dit meespeelt? Ik in ieder geval wel  :P Kan best wel leuk zijn, als het je interesseert en ze genoeg zouden updaten ::)

Voor wie het eens wil testen: http://www.kbc.be/beursspel
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Heb ik vorig jaar aan deelgenomen, best leuk. Wel geen prijzen gewonnen, omdat er velen meededen die ook echt op de beurs spelen en daar kan je gewoon niet tegenop  :).

IVY440

Ik speel sinds kort een gelijkaardig spel maar dan met f1 rijders waar je aandelen van kan kopen.
www.racefreaks.nl en dan Racetrader

Ferrari 2010

Citaat van: Razzle_dazzle op 03 november 2005 - 19:57:46
Heb ik vorig jaar aan deelgenomen, best leuk. Wel geen prijzen gewonnen, omdat er velen meededen die ook echt op de beurs spelen en daar kan je gewoon niet tegenop :).
Dat is inderdaad wel zo. Nu kan ik het nog een beetje bijhouden, maar vanaf maandag ben ik verloren, als je overdag niet kunt kopen kan je amper winnen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ik ben gisteren pas te weten gekomen dat dat spel bestaat en dan zag ik dat het eergisteren begonnen was. Ik vrees dat je nu niet meer kan meedoen?

Ferrari 2010

Je kan nog wel meedoen, maar je startbudget is normaal lager dan als je direct meedoet. Wat eigenlijk wel een hele handicap is...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Raikkie

Ik heb vorig jaar deelgenomen, maar had ook niets gewonnen. Dit jaar had ik me weer ingeschreven, maar om de één of andere reden wou het spel niet loaden. Dit jaar doe ik dus niet mee  ;) Heb wel betere dingen te doen trouwens.

Ferrari 2010

Ik ben nog maar net begonnen en alweer zo goed als gestopt. Het is zeer tijdrovend indien je voor een winnende plaats wilt gaan, en die tijd heb ik ook niet. Voor iemand die overdag niet thuis is is het moeilijk om laag te kopen en hoog te verkopen, dus is winnen al helemaal onmogelijk...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ik heb me ingeschreven, en ik heb toch een startkapitaal van een miljoen euro gekregen hoor. :)

Ferrari 2010

goed voor jouw, in de regels staat het nogtans anders. Succes ;)!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Er staat ook dat je geld zal krijgen in functie van de stijging en daling van de marktprijzen. Misschien dat de prijzen al gestegen zijn (de laatste dagen hebben de Bel-20 en de Nasdaq uitstekende zaken gedaan) en dat ik daarom toch een miljoen krijg?

Ik heb voorlopig aandelen gekocht in InBev, Omega Pharma, Nokia en Mobistar geloof ik. We zien wel wat ervan komt.

Ferrari 2010

Succes in ieder geval, ik heb al een paar dure foute zetten gedaan ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.