Freddy Mercury Tribute Concert

Gestart door Doefie, 22 augustus 2005 - 18:49:07

« vorige - volgende »

Alan Blues

Marco Borsato rules!!!!!  8) 8) 8)









(Grapke) ;)

Doefie

Citaat van: Razzle_dazzle op 31 oktober 2005 - 16:12:31
Vreemd dat er hier op het forum zoveel Queen fans zitten. :) Als ik op de campus vertel dat ik Queen goed vind, bekijken ze me is raar en vragen ze: nie van Nathalia of Marco Borsato ::)?

Het wordt steeds erger en erger ::) :( Freddy Mercury, die naam zegt de meesten nog wel iets. Maar Queen, Brian May, John Taylor, Roger Deacon, of zelfs hun liedjes kent niemand meer. Behalve ... We will rock you en We are the Champions. Verder niets :(

Citaat van: Raikkonen MASTER op 31 oktober 2005 - 10:41:12
Mijn zus is grootste Queen fan ooit...

Elk detail op elke DVD kent ze. Wanneer wie per ongeluk een stick laat vallen tijdens het drummen, wie per ongeluk met zijn hoofd tegen zijn microfoon loopt, dergelijke zaken.

Ik hou het dan gewoon op elk liedje ... ;)

Jasper

Citaat van: Doefie op 01 november 2005 - 11:30:53
Citaat van: Razzle_dazzle op 31 oktober 2005 - 16:12:31
Vreemd dat er hier op het forum zoveel Queen fans zitten. :) Als ik op de campus vertel dat ik Queen goed vind, bekijken ze me is raar en vragen ze: nie van Nathalia of Marco Borsato ::)?

Het wordt steeds erger en erger ::) :( Freddy Mercury, die naam zegt de meesten nog wel iets. Maar Queen, Brian May, John Taylor, Roger Deacon, of zelfs hun liedjes kent niemand meer. Behalve ... We will rock you en We are the Champions. Verder niets :(

Bohemian Rhapsody ken ik ook. ;D :P

Doefie

Citaat van: Jasper op 01 november 2005 - 12:12:10
Citaat van: Doefie op 01 november 2005 - 11:30:53
Citaat van: Razzle_dazzle op 31 oktober 2005 - 16:12:31
Vreemd dat er hier op het forum zoveel Queen fans zitten. :) Als ik op de campus vertel dat ik Queen goed vind, bekijken ze me is raar en vragen ze: nie van Nathalia of Marco Borsato ::)?

Het wordt steeds erger en erger ::) :( Freddy Mercury, die naam zegt de meesten nog wel iets. Maar Queen, Brian May, John Taylor, Roger Deacon, of zelfs hun liedjes kent niemand meer. Behalve ... We will rock you en We are the Champions. Verder niets :(

Bohemian Rhapsody ken ik ook. ;D :P

Ik ken genoeg mensen die Bohemian Rhapsody niet eens kennen ;)

Rippie

Citaat van: Doefie op 01 november 2005 - 17:58:21
Citaat van: Jasper op 01 november 2005 - 12:12:10
Citaat van: Doefie op 01 november 2005 - 11:30:53
Citaat van: Razzle_dazzle op 31 oktober 2005 - 16:12:31
Vreemd dat er hier op het forum zoveel Queen fans zitten. :) Als ik op de campus vertel dat ik Queen goed vind, bekijken ze me is raar en vragen ze: nie van Nathalia of Marco Borsato ::)?

Het wordt steeds erger en erger ::) :( Freddy Mercury, die naam zegt de meesten nog wel iets. Maar Queen, Brian May, John Taylor, Roger Deacon, of zelfs hun liedjes kent niemand meer. Behalve ... We will rock you en We are the Champions. Verder niets :(

Bohemian Rhapsody ken ik ook. ;D :P

Ik ken genoeg mensen die Bohemian Rhapsody niet eens kennen ;)
Ik wist dat het ernstig gesteld was met de kennis van het verleden.. maar zo erg...  :o
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Alan Blues

Trouwens een schitterende scene op Bohemian Rhapsody in de film 'Wayne's World'...

FerrariMan

Citaat van: Alan Blues op 02 november 2005 - 01:18:13
Trouwens een schitterende scene op Bohemian Rhapsody in de film 'Wayne's World'...

Zeker wanneer de middelste moet kotsen  :)

razzle_dazzle

Ei is niks fijner dan de jeannette uithangen tijdens "I want to break free"  ;D ;)

The REAL BUTTON Freak

Dan moet je naar The Darkness luisteren, they rule

Doefie

Citaat van: Razzle_dazzle op 04 november 2005 - 16:07:11
Ei is niks fijner dan de jeannette uithangen tijdens "I want to break free"  ;D ;)

Werkt toch altijd in 't school om wat te zeveren  ;D

razzle_dazzle

Citaat van: The REAL Freak op 04 november 2005 - 16:17:04
Dan moet je naar The Darkness luisteren, they rule

Das slechts een parodie op queen hé, maar ik vind hun nummertjes niet slecht.


FerrariMan

Citaat van: Razzle_dazzle op 04 november 2005 - 20:34:44
Citaat van: The REAL Freak op 04 november 2005 - 16:17:04
Dan moet je naar The Darkness luisteren, they rule

Das slechts een parodie op queen hé, maar ik vind hun nummertjes niet slecht.
Slechts een parodie op Queen? Dat is best wel een belediging naar The Darkness...

razzle_dazzle

Hmm parodie was mss. niet het juiste woord, ik bedoelde dat ze helemaal niet zo vernieuwend zijn als Queen, maar dat gaat tegenwoordig ook niet meer  :). Ik vind hun uitgebrachte songs wel allemaal een schot in de roos  ;).