Albers haalt uit naar Doornbos!

Gestart door Juan Pablo, 20 oktober 2005 - 10:36:38

« vorige - volgende »

Juan Pablo

Citaat van: Mikacouli op 21 oktober 2005 - 13:40:03
Citaat van: QMaverick op 21 oktober 2005 - 13:32:37
Citaat van: Mikacouli op 21 oktober 2005 - 12:50:17
Citaat van: QMaverick op 21 oktober 2005 - 12:22:04

Je zus... Ben jij een beetje gefrustreerd? Jaloers dat er geen belg rond rijdt? Kan het niet verkroppen dat Kimi 2de is geworden?

Schrijf het de volgende keer op een blaadje en hang het op bij de plaatselijke buurtsuper.

PS: door is met een "r"
Jongen toch, ik gefrustreerd? Ik jaloers op een hollander? nog beter ;D ;D
2de is nog altijd beter dan derde weet je?
Ik zei het al van toen ie in de dtm reed. Enneuh, ik ben eerder tevreden dat er geen belg rijd, dan weet ik tenminste dat ze er geen geld voor willen betalen om een zitje te krijgen. Wat niet altijd gelijk is bij onze buren.
En ik verlang al achter een post waar jij de t vervangt door een r. Want weet je, iedereen kan wel eens naast de bedoelde letter zitten ::)

Jij een beetje gefrustreerd ja. Jij jaloers op een hollander? Of op een brazo, duitser, japanner, kies maar.
2de is inderdaad beter dan derde, dat weet ik. Al weet ik niet wat dat met dit stukje te maken heeft, de derde is een duitser...
Je zei het al van toen hij DTM reed... Dat hij zeer serieus met zijn werk bezig is, een beetje perfectionistisch is, nog een beetje moet groeien? Geef 'm maar de tijd en het wordt nog wel wat.
Je bedoeld dat je tevreden bent dat de belg het geld niet bij elkaar kon krijgen om een zitje te kopen, omdat het toch niet zo leeft in België?
Succes met de spellingschecker...
Manman, Ik heb het dan wel vooral op de uitlatingen van Albers. Die had hij al als hij nog in de dtm reed.
En wat dat geld betreft, Als je maar een zitje kan krijgen als je geld op tafel legt dan liever geen zitje want dan behoor je niet tot de beste. Je moet er geraken met je talent, niet met geld! Dat is voor elke rijder zo, ook de Belgen. Ik zie niet af dat er geen Belg meerijd hoor. Het zou enkel maar zijn om te sukkelen in die Minardi(STR).

Minardi is een prima opstapje voor getalenteerde coureurs, waar kwamen Alonso, Fisichella, Webber, Trulli & Albers (ff ruziezoeken) vandaan?

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Sinister -D-

Mijn visie erop. Albers is in mij ogen de betere coureur van de 2. Heeft in meer klasses gereden als Doornbos, en met genoeg goede resultaten. In de DTM heeft ie 't ook geschopt tot 't Mercedes fabriek team puur door talent, 't geld hebben ze namelijk niet nodig. Hoe die in de ''oude'' Mercedes terecht kwam daarbuiten gelaten. Albers heeft talent, anders kom je er gewoon niet.
Doornbos daarentegen heeft de uitstraling. Rijdt pas 3 a 4 jaar competitie, en doet het eigenlijk puur om de passie. Wilt niet zeggen dat het een slechte rijder is, maar mediageil moet ik 'm wel noemen. Puur en alleen door elke keer voor de camera te zeggen hoe leuk en spannend het wel niet is om tussen de andere 19 beste rijders van de wereld te rijden. Allemaal leuk en aardig maar naar 2 keer zeggen weten wij -het gewone klootjesvolk- het wel.
Albers daar en tegen is racer puur sang, zegt tegen de media wat ie moet zeggen doet zijn PR omdat het erbij hoort. Maar houdt zich voor de rest stil.....
En Albers was al jaren bezig met de F1, doet al sinds zijn jeugd 't werk om er ook te komen. En heeft het in mijn ogen ook goed genoeg gedaan om het te redden.
Doornbos is er ook geraakt, maar heeft niet de hele tour gemaakt. Hij heeft gewoon het spelletje gehaald door met z'n mediageniekheid (om het maar zo te noemen) sponsors aan te trekken, en zo 'n stoeletje te bemachtigen.

Ik denk dan ook dat Albers wel eens de gene is die verder komt in de F1 dan Doornbos.

Wijze woorden van 'n Nederlander die er neutraal tegenaan kijkt  :P

Hamilton MASTER

Ik denk dat je in dit wereldje als F1-piloot met veel geld een beetje egoïstisch MOET zijn.

In zo'n miljarden business moet je van je af kunnen bijten en kritiek houdt je daarin scherp.
Laat hen maar kritiek geven op elkaar, zolang ze niet te ver gaan is dit ok.

Minardi is inderdaad een opstapje maar geen idee wat er nu zal gebeuren nu Redbull het heft in handen krijgt.
Ze gaan enkel talenten laten doorstromen voor 'eigen gebruik'. Om ze nadien naar hun '1ste team' door te laten breken.

Formule 1 is geen teamsport. Is het nooit echt geweest en zal het nooit zijn. De persoonlijke belangen zijn veel te groot.
In andere sporten heb je teammaats nodig om goed te presteren, hier maakt het voor sommigen niet uit waar hun teamgenoot eindigt. Zolang ze zelf maar in de punten rijden.

Je moet aan jezelf denken wil je overleven in deze business. Is in alles waar geld zo rijkelijk aanwezig is.



Amateur

Citaat van: Martin op 21 oktober 2005 - 19:43:32
Citaat van: Martin op 20 oktober 2005 - 23:47:06
Voordat Doornbos in de F1 kwam heb ik van beide coureurs al eens gelezen dat het vrienden zijn.
Ja, dan zet je ze beide in een team. Dat gaat niet goed.
En dat is wederom gebleken. Zal mij benieuwen wie de langste adem heeft.

Sorry, ik ben een woordje vergeten.
...... dat het vrienden zijn.
Moet zijn ........dat het geen vrienden zijn.

Verder liever een Nederlander in F1 met geld dan een Belg zonder geld.
Wij weten aan sponsors te komen.
En wij rijden als Nederland in de A1. De Belgen? Eat your hart out.
Volgens mij geen rijder die momenteel daar capabel voor is.

Is er een Belg met een superlicentie en voldoende geld?
Eigenlijk zou ik me, als redactielid van de 'andere site', niet in deze strijd moeten werpen.
Maar ik wil ook wel eens iets kwijt als weer een Nederlandse rijder wordt zwartgemaakt.

Einde verhaal voor mij. :-X :-X


Ik begrijp niet waarom je een goede rijder met geld verkiest boven een goede rijder zonder geld, als de reden daarvoor alleen bij de nationaliteit van de sponsors te vinden is. Komt dan zelfs voor een F1-fan als jij het talent niet op de eerste plaats? :o