Hilarische Button

Gestart door Juan Pablo, 29 oktober 2005 - 10:28:52

« vorige - volgende »

Juan Pablo

Citaat

Jenson Button denkt niet dat er ooit vrouwen zullen zijn die hem zullen hinderen in Eau Rouge in Spa, of in de 130R in Suzuka.

De 25-jarige Honda rijder vertelde aan een mannenblad, FHM, dat de biologie van de vrouw hun succes in GP's onmogelijk maakt, ook al doen vrouwelijke racers als Danica Patrick en Katherine Legge het vrij goed in de lagere raceklasses.

"Maar in F1 wagens," legde Button uit, "zie ik het ze niet goed doen door de G-krachten in snelle bochten. En elke maand zou je toch één week niet met hen op het circuit willen doorbrengen?"

"Een vrouw met grote borsten zou ook nooit comfortabel zitten in de wagen. En de mecaniciens zouden zich niet concentreren. Kan je je inbeelden dat ze haar vastgespen?"

De Britse krant Sun citeerde de reactie van zijn vrouwelijke autosport correspondent en titelde het artikel als 'Button sexism slammed'.

"Word toch volwassen," vertelde Emma Parker. "Als hij wat minder tijd zou spenderen aan het kijken naar de borsten van de grid girls, zou hij misschien wat races winnen."

en toch heeft ie een beetje gelijk  ;D ;D

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Raikkie

Ik heb hier al massa's boze reacties op gelezen, maar mij kan het eerlijk gezegd niet veel schelen wat hij zegt. Waarschijnlijk was het toch als een grapje bedoeld  ;)

The REAL BUTTON Freak

Hij is gewoon bang dat een vrouw beter zou rijden.  Stel je voor verliezen van vrouw, geen enkele man wil dat toch.

Ferrari 2010

#3
Tuurlijk zullen die vrouwen hem niet hinderen, andersom echter wel ;D ;D Als er ooit een vrouw in de F1 komt zal het wel een zijn die haar mannetje kan staan en beter zal zijn dan de meeste mannelijke...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

QMaverick

#4
Toch is het waar, dat is ook waarom er weinig vrouwelijke straaljagerpiloten zijn... de G krachten kunnen onherstelbare schade doen aan het vrouwen-lichaam tijdens de menstruatie...

Dus ongesteld is een dag of wat niet opgesteld gaat dan echt op....

Weet het fijne er ook niet van maar zo schijnt het te zijn...  :-[ :-\ :-[

(typo veranderd)
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

The REAL BUTTON Freak

Toch zijn er vrouwelijke cart-piloten en zelfs motoGP piloten.

Ik vindt da da moet kunnen, alleen voor haar wagen staan dan een paar chippendales in plaats van Pit-poezen. :D

Juan Pablo

Nu gaat ook Mansell er zich mee bemoeien  :-\

CitaatHet lijkt Nigel Mansell verstandig als Jenson Button even nadenkt voor hij wat zegt. De BAR-coureur vertelde onlangs in een interview dat vrouwen nooit F1 kunnen rijden, met name door hun voorgevel. De krachten zouden te zwaar zijn en als de vrouwelijke coureur ook nog ongesteld is, heb je helemaal een probleem, denkt Jenson. 
 
Volgens Mansell was dit erg onvolwassen om te zeggen. "Hij kan beter even nadenken voor hij wat zegt," vertelde hij. "Ik heb soms het idee dat hij met alles weg kan komen. Maar dit was erg makkelijk. Als je niets zinnigs te zeggen hebt, zeg dan niets."

Ook vindt de legende het vervelend dat hij elke keer commentaar moet geven op dit soort uitspraken. "Erg vervelend dat ik steeds mijn reactie moet geven op zijn domme commentaar. Daar ben ik hem niet dankbaar voor." 


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jasper

Citaat van: QMaverick op 29 oktober 2005 - 21:18:56
Dus ongesteld is een dag op wat niet opgesteld gaat dan echt op....

Nu ben ik ff niet mee met die zin. ???

Jasper

Citaat van: Juan Pablo op 30 oktober 2005 - 12:00:01
CitaatOok vindt de legende het vervelend dat hij elke keer commentaar moet geven op dit soort uitspraken. "Erg vervelend dat ik steeds mijn reactie moet geven op zijn domme commentaar. Daar ben ik hem niet dankbaar voor."

Amai, da's ook wel de domste uitspraak ooit hé. Wie zegt dat hij commentaar móét geven? ::) ::)

The REAL BUTTON Freak

Hij kan het niet laten, t'zit in zen bloed.