Wat voor PC heb jij nu?

Gestart door Hamilton MASTER, 27 oktober 2005 - 17:48:18

« vorige - volgende »

Hamilton MASTER

Mijn pc:

Pentium 4,
3.4 gigaherz kloksnelheid
2 gigabite RAM geheugen.

Double layer DVD writer + CD Writer + normale DVD Writer + lightscribe

10 USB poorten

6  openingen voor geheugenkaarten van digitale foto-apparaten.
Video + TV in en output
Afstandsbediening om pc volledig te bedienen




Doefie

Voor zover ik iets van pc's weet ;) :

Pentium 4, 2 harde schijven van elk 3GB ofzoiets (kan ook minder zijn). DVD writer + CD Writer, 6 USB poorten, 2 (denk ik) openingen voor geheugenkaarten van digitale foto-apparaten. Video + TV in en output met afstandsbediening

Mikacouli

 Mijn pc:

Intel pentium M Centrino 1.8 gigaherz (laptop dus)

512 MB RAM geheugen.

Double layer DVD writer + CD Writer + normale DVD Writer (zelfde dus)

4 USB poorten

1 opening  voor geheugenkaarten van digitale foto-apparaten.

ben er zeer tevreden over :)

Jasper

Intel Pentium 3 1.0 GHz, GeForce2 TI 64 MB grafische kaart, 100 GB harde schijf 7200 rpm, 192 MB RAM (denk ik), vooraan geen enkele poort, achteraan enkele USB-poorten maar ik heb geen zin om dat nu te achterhalen (er zit toch permanent een USB-kabel in dus ik kan gemakkelijk iets insteken), CD writer 4x, rewriter 2x, lezer 20x en dan nog een CD-lezer 52x.

Met andere woorden een oude bak, ik kan geen nieuwe games draaien. Tijd voor vervanging.

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 27 oktober 2005 - 18:26:35
2 harde schijven van elk 3GB ofzoiets (kan ook minder zijn
Ik hoop voor jouw dat het iets veel meer is ;) Daar kan een windows XP niet op draaien hoor, 3.1 enzo wel, maar daar ben je nu niet veel meer mee, onze ene pc had vroeger een HD van 500MB ;D ;D
Nu is een gemiddelde pc toch wel 60 tot 80 GB hoor ;)

Wij hebben er 3 samengestelde en 2 laptops
2 samengestelde met 20GB HD, meer weet ik er niet van
De 3de weet ik helemaal niets van, is van men oudste broer
een Acer Travelmate 2300 laptop van men ouders, best een goed ding
en men andere broer heeft een Packard Bell, wat het juist is weet ik niet, maar ook gene slechte.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Mijn vader heeft ook nog een laptop en een computer, en mijn broers hebben ook elk hun laptop (Asus van ongeveer een jaar oud, met breedbeeldscherm :)). Maar veel weet ik daar niet over, die PC van mijn vader is een Pentium 4 3.0GHz.

Juan Pablo

geen idee, ik kijk ooit nog wel eens  ;)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Schumi nr1

Pentium 4 3.0 GHZ HT CPU, 1 GB Dual Channel DDR400, Powercolor Radeon X800 GPU PCI Express, ASUS P4GPL-X Moederbord, 160 GB Maxtor Harddisk SATA, Sony Dual Layer DVD writer

Hamilton MASTER

Was grafische kaart vergeten, nieuwste GeForce, 512 Mb.

Heb ook iets heel handigs:
Standaard harde schijf van 200 gig + een externe harde schijf erbij geleverd die ik rechtstreeks in mijn pc kan steken vooraan. Dan doe ik dekseltje dicht en je ziet hem niet eens. Die is nog eens goed voor 160 gig.


Deze pc kan de games wel draaien.

Maar zoals Jasper al zei, je kan met erg weinig pc's de huidige games draaien.

De pc die ik beschreef is eigenlijk van m'n zus maar kom :P Ben er stikjaloers op :cry:

Mijn echte pc (waarop ik nu werk):
P4, 2.6 gigz, Radeon 9200 van 256Mb, 512Mb Ram.

Zelfs met deze pc kon ik Battlefield 2 niet spelen. Mijn grafische kaart was te oud en niet sterk genoeg... Heb hem manueel moeten de-coderen en updaten om hem toch in orde te maken.
Schandalig hoe zwaar je pc moet zijn, maar voor Battlefield wou ik zelfs een nieuwe grafische kaart kopen, WAT EEN SPEL !



razzle_dazzle

Ne laptop van Toshiba met een toetsenbord en een beeldscherm. Kzou nie weten hoeveel megagigabitsbyteshertzdinges ik heb.

Martin

Een Dell met pentium 4 en 1024 MB.
Verder weet ik er niet veel van.
Wat ik van andere hoor is dat het heel veel geheugen is.
Zal wel, ik heb er geen verstand van.
Maar hij is lekker snel.

McChouffe

Allemaal Intel-fanboys  ;)

AMD Athlon XP 2200+, 512 MB DDR333, 250GB + 40GB, GeForce4 MX420(goedkoop kaartje), LG DVD-ROM, Nec DVD-Writer Double Layer, 6 USB poorten, 1 parallelle poort, 2 seriƫle poorten.
Dit alles bestuurd door Ubuntu Linux 5.10  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

phil69


Jasper

Citaat van: McChouffe op 28 oktober 2005 - 09:26:36
Allemaal Intel-fanboys ;)

Eind augustus was ik van plan een nieuw moederbord, grafische kaart, geheugen en processor te kopen en dat zou een AMD zijn. Mijn volgende processor wordt waarschijnlijk een AMD. ;)