Man van de race: China

Gestart door Jasper, 16 oktober 2005 - 10:06:47

« vorige - volgende »

Wie de beste rijder vandaag?

Alonso
12 (48%)
Räikkönen
2 (8%)
R.Schumacher
3 (12%)
Fisichella
0 (0%)
Klien
2 (8%)
Massa
2 (8%)
Webber
0 (0%)
Button
0 (0%)
Montoya
0 (0%)
M.Schumacher
4 (16%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 24 oktober 2005 - 17:46:56

Jasper

Ik heb Montoya en Schumacher er maar bijgezet, ik denk niet dat er iemand op zal stemmen maar kom. ;)

Wil je op iemand anders stemmen? Laat het gewoon even weten. ;)

Jasper

Volgens mij is het zowat de eerste keer van het seizoen dat ik het doe (misschien heb ik het in het begin van het seizoen ook wel eens gedaan), maar ik ga stemmen op Fernando Alonso. Ook al ben ik ervan overtuigd dat hij voor de safety car veel lichter stond.

Ferrari 2010

Pfffffffff, ik weet het echt niet deze keer. Ik twijfel tussen JPM en FA, JPM had er een mooie race van kunnen maken, maar FA had een grote voorsprong gehad als die SC er nietw as tussen moeten komen. Ik wacht nog even met men stem uit te brengen tot ik de race wat beter heb geanalyseerd in mene kop.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

daan

Massa, die heeft iets heel goeds laten zien in zijn laatste race voor Sauber. Benieuwd wat hij kan bij Ferrari...

razzle_dazzle

Alonso, bewees nogmaals dat hij er stond op de momenten dat het echt moest. Zonder SC wint hij op z'n sokjes.

IVY440

Zonder SC wint Alonso juist niks. Hij had het geluk dat GF de rest elke keer wat ophield.
Voor mij is de man van de race Sato: hij heeft er deze keer niemand afgereden. Nee, was maar flauw mopje.
Alonso voor mij: wint toch nog eens een race na de pole.

phil69

Alonso
met of zonder safety-car.
:)

Supermariobros

Wie heeft op M.Schumacher gestemd?  ;D ;D ;D

razzle_dazzle


Alfonsinneke

If everything seems under control, you're not going fast enough...

Ferrari 2010

Ach, Alonso's prestatie was sterk, maar Er had minstens 1 McLaren hem bijgebeend als GF die niet had opgehouden. de prestatie's van JPM en KR vindt ik dan ook weer niet top, ze hadden GF vroeger voorbij moeten gaan. Schumi spint eraf tijdens de SC, niet echt een goede prestatie dus. GF was wel heel onsportief voor de pitlane, kzou hem expres in zen gat hebben geramd als ik in een van de wagens erachter had gezeten.
De rest heeft wel mooi gepresteerd, maar mijn stem gaat naar de andere Schumacher, ralf. Reed een mooie race, en een verdiend podium!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Rippie

Fernando Alonso, bewees de terechte kampioen te zijn door de laatste race te winnen.  8)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

RadioActiveMan

#12
Ik heb op M.Schumacher gestemd.
Schumi is al "Hoe rij ik in de weg van de snellere mannen?" aan het oefenen voor volgend jaar en hij is zo gefocust dat hij zelfs achter de pacecar over de limiet kan gaan met zijn wagen.  ;D ;D ;D

FerrariMan

Citaat van: RadioActiveMan op 16 oktober 2005 - 23:39:15
Ik heb op M.Schumacher gestemd.
Schumi is al "Hoe rij ik in de weg van de snellere mannen?" aan het oefenen voor volgend jaar en hij is zo gefocust dat hij zelfs achter de pacecar over de limiet kan gaan met zijn wagen.  ;D ;D ;D

;D

Ik ga voor Alonso! Terechte kampioen.