Main Menu

F1 2006

Gestart door Juan Pablo, 18 oktober 2005 - 19:45:48

« vorige - volgende »

The REAL BUTTON Freak

moet fantastisch zijn als in Bahrijn de vlakke zon er opstaat. :-\

Ze weten dat ze niks kunnen winnen dus gaan ze de tegenstanders maar verblinden.  ;D

Ferrari 2010

Mja, is iets speciaals. Ik vind het té flashy eigenlijk. En eigenlijk is de kleursamenstelling niet echt gelukt als je het mij vraagt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The REAL BUTTON Freak

ik zie het al voor mij

Ron en the crew goed stoned. Ron: "als we nu eens iedereen verblinden met onze rijdende spiegels."

KVDracer

Ik vind de nieuwe Mac echt knap. Maar heb er inderdaad toch mijn twijfels bij als er de zon opstaat. Maar ze zullen waarschijnlijk wel tests gedaan hebben dat er geen reflectie  is. Want als de wagens blinken dat je er door verblind wordt, is dit slecht voor de concurrentie, maar ook voor de sponsors want ze zullern er geen foto's kunnen van nemen en op tv zou je er ook geen bal van zien.

Ferrari 2010

de vraag is ook of het lang zal blijven blinken, vuil zal er iig goed op te zien zijn...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: KVDracer op 12 februari 2006 - 11:44:36
Ik vind de nieuwe Mac echt knap. Maar heb er inderdaad toch mijn twijfels bij als er de zon opstaat. Maar ze zullen waarschijnlijk wel tests gedaan hebben dat er geen reflectie  is. Want als de wagens blinken dat je er door verblind wordt, is dit slecht voor de concurrentie, maar ook voor de sponsors want ze zullern er geen foto's kunnen van nemen en op tv zou je er ook geen bal van zien.

zo heeft Jaguar in der tijd hun groen moeten aanpassen voor de camera's.

Supermariobros

We zijn komend seizoen alweer verzekerd van (de nodige) crashes want Takuma Sato is officieel bevestigd bij Super Aguri.

Misschien kunnen we gaan pronostiekeren wie hij er dit seizoen allemaal gaat uitrijden?  :D

Ferrari 2010

Mja, vraag gewoon wie hij er niet gaat uitrijden. Dat antwoord is veel korter en overzichtelijker ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

CitaatA senior representative of the McLaren-Mercedes team has admitted that the new MP4-21 racer is not ready to dominate Grand Prix in 2006.

Even with the newly revised V8 engine now up and running, Mercedes' competitor director Norbert Haug said progress at the silver team is currently lagging.

"We are not where we wanted to be in mid February," the German told Auto Motor Und Sport. "At the moment, we are perhaps where we should have been in the middle of December."

The new Mercedes V8, reportedly correcting problems with the inlet system and the pistons, has moved the MP4-21 closer to the leading pace.

But analysts still estimate that, if the Bahrain opener was held today, McLaren's Kimi Raikkonen and Juan Pablo Montoya would finish behind the two Renaults, the two Ferraris and the Hondas.

Haug maintained a similar theme in the Motorsport Aktuell magazine "Some teams are ahead of us. Certainly, we would not mind if we could add another month to our preparation time. But we are doing everything possible in order to be competitive for the first race in Bahrain. We have not had a dream start. We are behind where we want to be."

Spannende tijden voor de Mac fans  ;)

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 15 februari 2006 - 14:22:21
CitaatA senior representative of the McLaren-Mercedes team has admitted that the new MP4-21 racer is not ready to dominate Grand Prix in 2006.

Even with the newly revised V8 engine now up and running, Mercedes' competitor director Norbert Haug said progress at the silver team is currently lagging.

"We are not where we wanted to be in mid February," the German told Auto Motor Und Sport. "At the moment, we are perhaps where we should have been in the middle of December."

The new Mercedes V8, reportedly correcting problems with the inlet system and the pistons, has moved the MP4-21 closer to the leading pace.

But analysts still estimate that, if the Bahrain opener was held today, McLaren's Kimi Raikkonen and Juan Pablo Montoya would finish behind the two Renaults, the two Ferraris and the Hondas.

Haug maintained a similar theme in the Motorsport Aktuell magazine "Some teams are ahead of us. Certainly, we would not mind if we could add another month to our preparation time. But we are doing everything possible in order to be competitive for the first race in Bahrain. We have not had a dream start. We are behind where we want to be."

Spannende tijden voor de Mac fans  ;)

CitaatDe la Rosa: "McLaren weer vol vertrouwen"
15 februari 2006

Volgens Pedro de la Rosa is de sfeer bij McLaren weer wat rustiger. De problemen met de V8 lijken met de nieuwe versie verholpen te zijn. Of McLaren in Bahrein voor de overwinning kan vechten weet de Spanjaard nog niet, maar hij is er wel zeker van dat het team voor de titel kan gaan.
Ad powered by www.webads.nl

"Na de geslaagde test in Jerez van vorige week, is iedereen wat rustiger," vertelde De la Rosa aan de Spaanse krant Marca. "De motor is een stuk beter geworden. De sfeer is duidelijk veranderd en iedereen werkt weer met meer plezier en vertrouwen."

"Ik weet niet of we de eerste race kunnen winnen," vervolgde hij. "Maar ik weet wel dat McLaren voor de titel gaat vechten. In 2005 hadden we ook wat achterstand, maar in de derde race waren we snel genoeg om te winnen."
F1racing.nl

FerrariMan

Leuke persverantwoordelijken hebben ze daar, elke dag 15 nieuwe surprises.  :)

Roel

de la rosa's uitspraken komen toch overeen met die van Haug.
volgens mij gaan ze starten zoals vorig jaar, maar ik zie ze daarna niet zo sterk terugkomen...
je vraagt je af hoe het mogelijk is met een motor waaraan zo lang gewerkt is :-s
God save Mclaren

Ferrari 2010

Het valt me op hoe de williams zich de laatste tijd steeds vooraan plaatst. Voor Renault en McLaren. Een goed voorteken voor williams of is de rest niet meer op snelheid bezig?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

De rest test gewoon op afstelling, banden en uithouding van materiaal. Niet echt om snelheid...

FerrariMan

Ik heb geen goed oog in Ferrari momenteel. Zal mijn voorbarigheid wel zijn.