F1 2006

Gestart door Juan Pablo, 18 oktober 2005 - 19:45:48

« vorige - volgende »

Juan Pablo

2002 : overheerst
2003 : "zwak"
2004 : overheerst
2005 : zwak
2006 :overheerst

;)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Bjorn

Ziet er niet best uit. Kimi neemt geen blad voor de mond, dus als hij zegt dat die wagen op geen zak trekt dan zal dat ook zo zijn. Ik mag er niet aan denken dat McLaren terug zal beginnen met een héél zwakke seizoenshelft... Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen, het spreekt voor zich...  ::)
De Mens: In Het Gras![/color]

Mikacouli

CitaatArguably the biggest disappointment of pre-season winter testing so far, McLaren is set to try a new spec of its Mercedes-Benz FO 108S engine imminently.

According to autosport.com, the new power plant could hit the track already at this week's Jerez sessions. Besides improved reliability, the revised unit is reportedly 60 horsepower stronger than the one it replaces.

Last month, Kimi Raikkonen made no secret (click here for story) of the fact the unimpressive pace of the new MP4-21 in testing was mostly due to a lack of horsepower, and defined the Mercedes V8 as the team's "weakest link."

In last week's Valencia testing sessions, the V8-powered McLarens were between 1.5s and 2.0s slower than Fernando Alonso's pace-setting Renault R26.
speedtv.com

Spreekt voor zich :)

Ferrari 2010

Laat ons hopen voor hen, veel goede hoop heb ik eigenlijk niet voor hen. Hopelijk is dat van de betrouwbaarheid waar ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Roel

werken ze zo lang aan die V8, maken ze een flop... het draait slecht uit en dan ineens komen ze op de proppen met een motor die zo maar even 60 PK meer heeft ééééééééééééén betrouwbaar(der) is? yeah right, Mclaren Mercedes Management op z'n best, het geld en de rijders verknoeien, altijd hetzelfde, elk jaar op nieuw, sinds 2000  ::)

leg dat maar uit aan de investeerders, aan de piloten, aan de fans... on-be-grij-pe-lijk
God save Mclaren

Mikacouli

Je bent een beetje te pessimistisch!
Het kan wel degelijk een goede motor worden. Naar het schijnt hebben ze innovatieve zuigers e, krukassen gebruik. Dit zou een grote vooruitgang moeten zijn.

Doefie

Citaat van: Mikacouli op 07 februari 2006 - 23:15:09
Je bent een beetje te pessimistisch!
Het kan wel degelijk een goede motor worden. Naar het schijnt hebben ze innovatieve zuigers e, krukassen gebruik. Dit zou een grote vooruitgang moeten zijn.

Me don't like that sound ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 07 februari 2006 - 23:15:09
Je bent een beetje te pessimistisch!
Het kan wel degelijk een goede motor worden. Naar het schijnt hebben ze innovatieve zuigers e, krukassen gebruik. Dit zou een grote vooruitgang moeten zijn.
mercedes motoren en innovatief, als dat mar goed afloopt ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Blijkbaar is er vanaf dit seizoen op zaterdag slechts één training meer, de FIA heeft het tweede uur geschrapt...

Niet moeilijk dat teams andere manieren zoeken om te testen dan.

Mikacouli

Komt omdat ze nu 4 runs doen tijdens de kwalificatie en dat zijn runs die veel vergen van de motor. Meer dan in een oefensessie.

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 07 februari 2006 - 23:15:09
Je bent een beetje te pessimistisch!
Het kan wel degelijk een goede motor worden. Naar het schijnt hebben ze innovatieve zuigers e, krukassen gebruik. Dit zou een grote vooruitgang moeten zijn.

CitaatDe Fin kwam alleen in de ochtend in actie. In de middag mocht testrijder Pedro de la Rosa verder rijden met de nieuwe McLaren. Alles verliep prima tot de nieuwe V8 van Mercedes het aan het einde van de dag begaf.
Bron: F1racing.net

Als dat maar geen voorteken is :-\

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Schumi 2006 op 10 februari 2006 - 19:36:15
Citaat van: Mikacouli op 07 februari 2006 - 23:15:09
Je bent een beetje te pessimistisch!
Het kan wel degelijk een goede motor worden. Naar het schijnt hebben ze innovatieve zuigers e, krukassen gebruik. Dit zou een grote vooruitgang moeten zijn.

CitaatDe Fin kwam alleen in de ochtend in actie. In de middag mocht testrijder Pedro de la Rosa verder rijden met de nieuwe McLaren. Alles verliep prima tot de nieuwe V8 van Mercedes het aan het einde van de dag begaf.
Bron: F1racing.net

Als dat maar geen voorteken is :-\


Ik dacht dat ze vandaag gewoon een versnellingsbak/olielek probleem hadden?

sledge

De nieuwe McLaren:

Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

FerrariMan




Niet echt mijn ding, ik zie teveel robot-toestanden erin  :)
Wel wennen, na al die jaren.

lieven

even mijn zonnebril opzetten 8)
ja ik vind het nog mooi lekker blink blink :)