Main Menu

F1 2006

Gestart door Juan Pablo, 18 oktober 2005 - 19:45:48

« vorige - volgende »

Mikacouli

Citaat van: McChouffe op 26 januari 2006 - 21:49:37
Ron Dennis en Martin Whitmarsh kondigen aan dat ze vertrekken naar Red Bull  ;)

Peter Podromou blijft toch bij McLaren meld Autosport/atlas nu. Een zeer betrouwbare site dus ik denk wel dat hij blijft. Maar Red Bull heeft idd wel een oogje laten vallen op de McLaren staff zo lijkt.

Ferrari 2010

Red-Bull heeft een oogje laten vallen op iedereen die goed is ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ramses

Citaat van: Mikacouli op 26 januari 2006 - 23:26:39
Citaat van: McChouffe op 26 januari 2006 - 21:49:37
Ron Dennis en Martin Whitmarsh kondigen aan dat ze vertrekken naar Red Bull  ;)

Peter Podromou blijft toch bij McLaren meld Autosport/atlas nu. Een zeer betrouwbare site dus ik denk wel dat hij blijft. Maar Red Bull heeft idd wel een oogje laten vallen op de McLaren staff zo lijkt.

Hij blijft tot zijn contract ten einde is, dus tot eind 2006. Erna? RedBull als je het mij vraagt.

Mikacouli

Citaat van: Ramses op 27 januari 2006 - 16:41:56
Citaat van: Mikacouli op 26 januari 2006 - 23:26:39
Citaat van: McChouffe op 26 januari 2006 - 21:49:37
Ron Dennis en Martin Whitmarsh kondigen aan dat ze vertrekken naar Red Bull  ;)

Peter Podromou blijft toch bij McLaren meld Autosport/atlas nu. Een zeer betrouwbare site dus ik denk wel dat hij blijft. Maar Red Bull heeft idd wel een oogje laten vallen op de McLaren staff zo lijkt.

Hij blijft tot zijn contract ten einde is, dus tot eind 2006. Erna? RedBull als je het mij vraagt.

JA ik vrees er ook voor. Waar haalt Red Bull al dat geld. Volgens mij leunen ze wel dicht aan bij de topteams qua geld. Jammer dat ze de twee beste ingenieurs wegpikken van Mclaren. McLaren mag op zoek naar vervangers want Neil Oatley vind ik te oud worden. Alhoewel hij de MP4/17 in een succesvolle MP4/17D maakte. Mercedes mag althans eens gaan shoppen bij Ferrari om een bedrijfszekere motor te maken. :-\
Kimi lijkt er nu al niet tevreden over, dat beloofd ::)

FerrariMan

Van de BBC site:

CitaatKimi Raikkonen believes Mercedes must up their game after a worrying start to testing for the new McLaren.
Raikkonen expressed his concern over McLaren's Mercedes engine, which has suffered reliability problems since it made its debut last week.

"They are not where they should be and they need to improve. On the engine side we have a lot of work to do," the McLaren driver told www.autosport.com.

"It is definitely our weakest link now, but improvement is coming."

McLaren saw their 2005 campaign dogged by reliability issues as the team was beaten to the driver and constructor world titles by Renault.

Regular wins last season were interspersed with problems that either forced Raikkonen into retirement or relegated him to grid positions from where it was impossible to beat rival Fernando Alonso.

Raikkonen now fears history could repeat itself this term.

"We have been testing for a long time but we have not been able to make progress.

"It is the first time I am in the car. I know there is a lot of work to do but they are improving, and I know what is coming.

"I am slightly worried but not too much. Sure I can expect more but now we'll wait for a proper engine and we'll see."

McChouffe

Het is misschien nog een beetje vroeg, maar als Kimi al niet tevreden is ...  :-\
Mercedes blijft zich precies maar stoten aan dezelfde steen.

Citaat van:
Red-Bull heeft een oogje laten vallen op iedereen die goed is  ;)

Onzin ... ik heb nog geen telefoon gekregen  ;D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

daan

Ben je toch niet zo goed als je zelf gedacht had he ;)

bogief1

1982: Rosberg - Williams - Cosworth
2006: Rosberg - Williams - Cosworth

In '82 leverde dat een wereldtitel op. Het zal wel zo niet zijndit jaar, maar het is wel toevallig.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Doefie

Wat mij wel opvalt, de uitspraken van "kenners":

2001 : Schumacher wordt wereldkampioen
2002 : Schumacher zal het erg moeilijk krijgen (11 overwinningen, 77 punten voorsprong)
2003 : hij wordt op z'n sloffen wereldkampioen (2 puntjes voor op Räikkönen)
2004 : zijn dominantie is voorbij (13 overwinningen, 34 punten voorsprong)
2005 : hij wordt wereldkampioen met 2 vingers in de neus (3de met amper één zege)

... wat wordt het dit jaar?

Tim C

Is dit het jaar van Villeneuve?  ;)  ;D ;D ;D ;D

Supermariobros

Citaat van: Tim C op 01 februari 2006 - 17:02:07
Is dit het jaar van Villeneuve?  ;)  ;D ;D ;D ;D

Nee hoor, DC wordt dit jaar wereldkampioen.  :D ;D :D ;D

FerrariMan

Tombazis is dus officiëel terug bij Ferrari.

FerrariMan

Ik plaats hem hier maar, effe geleden maar nog altijd grappig, kwam ik net tegen:

Trulli vond het precies erg grappig. :)

Tim C

Wie's wie op de foto? :)

Doefie

--> Multimedia staan ze allemaal ...

Volgende foto zit M.Schumacher op Barrichello zijn schoot met de pop naast hem ...