Main Menu

F1 2006

Gestart door Juan Pablo, 18 oktober 2005 - 19:45:48

« vorige - volgende »

Juan Pablo

Wat denken jullie wat er allemaal in het kampioenschap formule 1 2006 gaat gebeuren, welk team wordt sterk?, of komt er een nieuwe winnaar?

Leef je maar los op je voorspellingen voor het seizoen 2006  :)!

Ik denk dat:
Ferrari weer back op top is.
Alonso 4de wordt in de eindranglijst
Albers (die bij Midland rijdt) 3 punten scoort
Massa op Monza een megacrash veroorzaakt
Zonta Ralf vervangt op Indianapolis (trauma's) en Zonta wint.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

FerrariMan

Dat Michael de titel neemt en in één baan Alonso en Kimi een wijze les leert...

Jasper

Ferrari wint de titel (de laatste jaren is het nog al zo geweest: een goed jaar (2002), een "minder" (2003) jaar een goed jaar (2004) en een minder jaar (2005)). Ik denk echt dat ze in 2006 terug bovenaan zullen staan.

Alle teams moeten vanaf 0 beginnen wat betreft de motor. Daarom verwacht ik dat de meest onervaren motorenleverancier, Toyota, het wat minder zal doen, dus Toyota en Midland verwacht ik iets minder.

Voor de rest is het moeilijk in te schatten hé. We hebben letterlijk nog geen enkel idee, alleen dat Mercedes met problemen kampt met de V8, maar het nieuwe seizoen begint pas binnen een half jaar, dat is als het moet genoeg om een volledig nieuwe motor te ontwikkelen. :P

daan

Ik denk dat als het aan Kimi ligt hij WK word, maar als het aan Mercedes ligt niet :P dus Ferrari word WK, maar MS en Massa winnen beide de titel niet. Ik denk dat Alonso weer wereldkampioen word.
Alonso, Schumacher, Kimi die weer laat op gang komt door de problemen met de motor.
En bij de constructeurs: Ferrari, Renault, McLaren.

phil69

tis nog wat vroeg denk ik  ;D

IVY440

Alonso bevestigt niet.
Er komt weer een strijd Raikkonen - Schumacher net zoals in 2003. Ik denk wel dat Schumacher het dan haalt.
Massa wint een GP.
Ferrari wint het WK omdat Massa regelmatiger is dan JPM die weer wat crashes laat zien.
Geen Nederlanders meer.
Ralf maakt er 3 op een rij van in de USA.
Schumacher wint oa de GP's die hij nog niet gewonnen heeft (China en Turkije).

Alan Blues

Ik denk dat www.gokatherine.com een zitje gaat krijgen in de F1. :)


Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 18 oktober 2005 - 20:21:58
Ferrari wint de titel (de laatste jaren is het nog al zo geweest: een goed jaar (2002), een "minder" (2003) jaar een goed jaar (2004) en een minder jaar (2005)). Ik denk echt dat ze in 2006 terug bovenaan zullen staan.

Alle teams moeten vanaf 0 beginnen wat betreft de motor. Daarom verwacht ik dat de meest onervaren motorenleverancier, Toyota, het wat minder zal doen, dus Toyota en Midland verwacht ik iets minder.

Voor de rest is het moeilijk in te schatten hé. We hebben letterlijk nog geen enkel idee, alleen dat Mercedes met problemen kampt met de V8, maar het nieuwe seizoen begint pas binnen een half jaar, dat is als het moet genoeg om een volledig nieuwe motor te ontwikkelen. :P
Ik denk ook iets in die aard. Nuja, dat Mercedes met problemen kampt is mij geen nieuwigheid, daar vanaf geraken denk ik niet dat hen direct zal lukken. Het is voor iedreeen nieuw, een V8. Ik denk dat het team dat nu het verste staat de beste motor gaat hebben, hoewel dat waarschijnlijk helemaal niet zo zal zijn :D Ik veronderstel dat leveranciers met 2 goede teams zeker tegen het einde van het seizoen de sterkste motor zullen hebben. Kanshebbers zijn dus Ferrari en ... Niemand? :D :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Bjorn

Véél te vroeg om daar nu al een 'wilde' gok over te doen...  ::)
De Mens: In Het Gras![/color]

The REAL BUTTON Freak

Iedereen zal moeten afwachten tot de eerste race. Dan pas kan je zien wie het beste voor de dag komt.

Alles kan goed of fout lopen en in de f1 is de kans groter dat iets fout loopt. Vraag maar aan Michael.

Met speculties kun je alleen maar teleurgesteld raken.

Hoewel, Michael heeft iets goed te maken in België (als die nog op de kaart staat)

DerMika

Veel zal weer afhangen van de banden. Wie gaat eigenlijk waarmee rijden? Blijft Michelin beter dan Bridgestone?
The Dude abides

The REAL BUTTON Freak

Ach, time will tell.

Als er al geracet wordt volgend jaar. Stel je voor dat Bernie of Max weer gaan moeilijk doen en dat de teams bedanken voor de moeite.

Mikacouli

Kan nu nog geen naam plakken op de rijders die voor de titel zullen strijden.
Wat ik nu al denk is dat Renault ver terug zal vallen. Ze hebben gewoon alles op 1 seizoen gezet een een tweede seizoen zo sterk zijn zie ik niet te rap gebeuren. Zeker niet met hun budget. Teams als Ferrari, McLaren en Toyota zullen zich terugvechten. Mss ook BAR en Williams al zal dat moeilijk zijn met hun cosworth. Alhoewel, die blijkt nu al sterk te zijn.
We zien wel. Eigenlijk moet deze topic op slot en heropend worden over twee maand.

QMaverick

Ik denk dat Ferrari volgend seizoen revanche neemt en dus Michael Schumacher weer als wereldkampioen neerzet, met als grote verrassing: of Jenson Button, of David Coulthard, als vice wereldkampioen. Derde wordt Alonso en dan komt Kimi met de McLaren daar achter aan... Wordt wel spannend...
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

The Iceman

Doe mijn voorspelling wel eind februari 2006 ! Beetje vroeg op dit moment.