F1 2006

Gestart door Juan Pablo, 18 oktober 2005 - 19:45:48

« vorige - volgende »

Manuel

Citaat van: Schumi 2005 op 31 oktober 2005 - 17:05:53
Citaat van: Raikkonen MASTER op 31 oktober 2005 - 10:39:26
Renault valt terug en Alonso zal teleurgesteld zijn na zijn prestaties.
MS stopt op het einde van het seizoen en Alonso neemt zijn stuur over bij Ferrari.
Alles behalve dat >:(

Alonso komt NOOIT bij Ferrari. MS stopt eind 2007 en Kimi neemt het dan hopelijk over, hoewel dat ook vrij onwaarschijnlijk is zie ik dit liever gebeuren ;P
Alles behalve dat!!!!
Kimi hoort thuis bij mclaren en nergens anders

Ferrari 2010

Dan zal Mercedes het de komende 2 jaren toch niet zo mogen verpesten als dit jaar hoor ;)  Kimi neemt het nu lichtjes op, er zijn nog genoeg jaren om wereldkampioen te worden. Maar 5 jaar achtereen zien dat de wagen op één of ander vlak tekort komt? Dan slinkt zijn vertrouwen in het team zen prestaties toch wel zou ik denken...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Citaat van: Manuel op 06 november 2005 - 08:31:07
Citaat van: Schumi 2005 op 31 oktober 2005 - 17:05:53
Citaat van: Raikkonen MASTER op 31 oktober 2005 - 10:39:26
Renault valt terug en Alonso zal teleurgesteld zijn na zijn prestaties.
MS stopt op het einde van het seizoen en Alonso neemt zijn stuur over bij Ferrari.
Alles behalve dat >:(

Alonso komt NOOIT bij Ferrari. MS stopt eind 2007 en Kimi neemt het dan hopelijk over, hoewel dat ook vrij onwaarschijnlijk is zie ik dit liever gebeuren ;P
Alles behalve dat!!!!
Kimi hoort thuis bij mclaren en nergens anders

Dat vind ik ook. Kimi hoort bij McLaren zoals Hakkinen deed. Dat ze maar iemand anders in de Ferrari zetten, maar nooit Kimi. Want dan zou ek alles van Ferrari moete buitesmijte  :'(

Ferrari 2010

Waarom dat? Kimi is bij mij de gedroomde opvolger hoor 8)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Schumi 2005 op 06 november 2005 - 12:52:00
Waarom dat? Kimi is bij mij de gedroomde opvolger hoor 8)
Kimi past niet bij Ferrari. Buiten zijn kwaliteiten als piloot heeft hij er dus niks te zoeken in mijn ogen, en het zal ook niet gebeuren hoop ik.

Zelfs Schumacher is nog uitbundiger dan Kimi.

KVDracer

Citaat van: Schumi 2005 op 06 november 2005 - 12:52:00
Waarom dat? Kimi is bij mij de gedroomde opvolger hoor 8)

Neeneen, dat ze maar iemand anders in die Ferrari zette. Nog liever Alex yoong dan Kmi  ;D

Ferrari 2010

Oeioei, de liefde voor Yoong zit diep bij jouw ;) Misschien is Kimi niet echt een Ferrari man, maar Alonso vindt ik ook niet echt gepast, misschien alleen omdat ik hem niet echt kan uitstaan. Maar toch, volgens mij past FA niet bij ferrari.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Citaat van: Schumi 2005 op 06 november 2005 - 16:49:18
Oeioei, de liefde voor Yoong zit diep bij jouw ;) Misschien is Kimi niet echt een Ferrari man, maar Alonso vindt ik ook niet echt gepast, misschien alleen omdat ik hem niet echt kan uitstaan. Maar toch, volgens mij past FA niet bij ferrari.

Het liefst van al Button of Fisichella :d

Ferrari 2010

Hmm, ik denk dat niet alle teams zo happig zullen zijn voor Button, hij houdt zich aan geen enkel contract en doet wara hijzin in heeft alsof hij vrij is. Tminste dat ferrari dan een jaar in een dipje zit breekt ie zen contract en is ie weer weg. Neen danku hoor ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Defkes

Ma mennekes toch. Er moet geen andere opvolger bij Ferrari komen! We hebben Massa al! En die rijdt iedereen binnen enkele seizoenen naar de verdoemenis  :D
'And an enormous gap building before Mika Hakkinen goes through in third position...when I say enormous it's 1.5 seconds' - Murray Walker

The REAL BUTTON Freak

Als het goede piloten zijn past het sowiso bij Ferrari.

Waarom zou Kimi niet bij Ferrari passen of Fernando. Zolang ze races kunnen winnen waarom niet.

T'is niet om dat je bij de rivaal gewerkt hebt dat je daarom niet van team mag veranderen naar eigen zin.

Als Kimi volgend jaar eventueel zou verhuizen naar Ferrari is dat zijn probleem, maar hij zal daar ook races blijven winnen.

Manuel

#41
Ik zie geen reden waarom Kimi eigenlijk naar ferrari zou gaan hij heeft het toch  goed bij Mclaren zou je zo denken.

razzle_dazzle

Laat Kimi maar bij Mclaren, anders zijn ze helemaal verloren  ;). Wij hebben onze oude vos nog, die kan nog wel een tiental jaar mee  :).

FerrariMan

Citaat van: Razzle_dazzle op 07 november 2005 - 16:20:44
Laat Kimi maar bij Mclaren, anders zijn ze helemaal verloren  ;). Wij hebben onze oude vos nog, die kan nog wel een tiental jaar mee  :).
Inderdaad, waarom zou Ferrari kimi wel nodig hebben, ze hebben Schoenmaker :)

Hamilton MASTER

For money ..... everything.