F1 2006

Gestart door Juan Pablo, 18 oktober 2005 - 19:45:48

« vorige - volgende »

FerrariMan

Citaat van: mike op 01 maart 2006 - 19:53:14
Citaat van: FerrariMan op 01 maart 2006 - 17:56:14
Uit een Duits autosport artikel:

Geef aub de volgende keer een link naar het orgineel, in plaats van een afgrijselijke automatische vertaking door bable fish. Er zijn mensen die Duits kunnen lezen, hoor...  :)
Oké. Ik vond het wel wat hebben, dat gebabbelgevist.  :)

Doefie

Citaat van: FerrariMan op 01 maart 2006 - 22:21:29
Citaat van: mike op 01 maart 2006 - 19:53:14
Citaat van: FerrariMan op 01 maart 2006 - 17:56:14
Uit een Duits autosport artikel:

Geef aub de volgende keer een link naar het orgineel, in plaats van een afgrijselijke automatische vertaking door bable fish. Er zijn mensen die Duits kunnen lezen, hoor...  :)
Oké. Ik vond het wel wat hebben, dat gebabbelgevist.  :)

Is net zo een Duitser die Engels wilt spreken à la Duits spreken op zijn Jean Marie Pfaff's  ;)

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 01 maart 2006 - 22:21:29
Citaat van: mike op 01 maart 2006 - 19:53:14
Citaat van: FerrariMan op 01 maart 2006 - 17:56:14
Uit een Duits autosport artikel:

Geef aub de volgende keer een link naar het orgineel, in plaats van een afgrijselijke automatische vertaking door bable fish. Er zijn mensen die Duits kunnen lezen, hoor... :)
Oké. Ik vond het wel wat hebben, dat gebabbelgevist. :)
babelfish het dan ineens door naar het Nederlands hé :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2006 op 02 maart 2006 - 09:01:24
Citaat van: FerrariMan op 01 maart 2006 - 22:21:29
Citaat van: mike op 01 maart 2006 - 19:53:14
Citaat van: FerrariMan op 01 maart 2006 - 17:56:14
Uit een Duits autosport artikel:

Geef aub de volgende keer een link naar het orgineel, in plaats van een afgrijselijke automatische vertaking door bable fish. Er zijn mensen die Duits kunnen lezen, hoor... :)
Oké. Ik vond het wel wat hebben, dat gebabbelgevist. :)
babelfish het dan ineens door naar het Nederlands hé :P

Babelfish gaat niet naar het Nederlands

Ferrari 2010

wel dus...
check het anders zelf maar in het lijstje:
http://babelfish.altavista.com/
zo goed als bovenaan, net onder de 2 chinese vertalingen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Schumi 2006 op 02 maart 2006 - 09:01:24
Citaat van: FerrariMan op 01 maart 2006 - 22:21:29
Citaat van: mike op 01 maart 2006 - 19:53:14
Citaat van: FerrariMan op 01 maart 2006 - 17:56:14
Uit een Duits autosport artikel:

Geef aub de volgende keer een link naar het orgineel, in plaats van een afgrijselijke automatische vertaking door bable fish. Er zijn mensen die Duits kunnen lezen, hoor... :)
Oké. Ik vond het wel wat hebben, dat gebabbelgevist. :)
babelfish het dan ineens door naar het Nederlands hé :P
Wijsneus, ik had het ook maar van een andere site.

dj Peter

Ik typ de volgende tekst in op Babelfish:

"Hallo, hoe gaat het met u ? "

En dit is de vertaling die ik te zien krijg naar het engels:

"hello, how it goes with you"

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

FerrariMan

En vandaag weer een dag om zeep in Mugello dankzij regen. Ik vraag me af waarom een team als Ferrari geen backup plan heeft. Zielig, dat is het wel, en als ze teveel aan betrouwbaarheid moeten inboeten, dan moeten ze niet met excuses afkomen.

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 02 maart 2006 - 18:17:10
En vandaag weer een dag om zeep in Mugello dankzij regen. Ik vraag me af waarom een team als Ferrari geen backup plan heeft. Zielig, dat is het wel, en als ze teveel aan betrouwbaarheid moeten inboeten, dan moeten ze niet met excuses afkomen.

Ja, ik vond het ook raar dat ze niet naar warmere oorden trekken. Blijkbaar dan toch voor die onderdelen? Dicht bij de fabriek. Het moet toch wel een reden hebben want het is dom wat ze nu doen. 43 rondjes of hoeveel waren het er? Daar kom je niet ver mee als je vergelijk dat McLaren tegen de 250 ronden reed.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 02 maart 2006 - 18:35:52
Citaat van: FerrariMan op 02 maart 2006 - 18:17:10
En vandaag weer een dag om zeep in Mugello dankzij regen. Ik vraag me af waarom een team als Ferrari geen backup plan heeft. Zielig, dat is het wel, en als ze teveel aan betrouwbaarheid moeten inboeten, dan moeten ze niet met excuses afkomen.

Ja, ik vond het ook raar dat ze niet naar warmere oorden trekken. Blijkbaar dan toch voor die onderdelen? Dicht bij de fabriek. Het moet toch wel een reden hebben want het is dom wat ze nu doen. 43 rondjes of hoeveel waren het er? Daar kom je niet ver mee als je vergelijk dat McLaren tegen de 250 ronden reed.
Ik spiegel ze dan ook niet naar de McLaren betrouwbaarheid, want de Renault is nog steeds de kampioenenwagen die vorig seizoen, (van Alonso althans) er telkens stond...

McChouffe

Citaat van: Mikacouli op 02 maart 2006 - 18:35:52
Citaat van: FerrariMan op 02 maart 2006 - 18:17:10
En vandaag weer een dag om zeep in Mugello dankzij regen. Ik vraag me af waarom een team als Ferrari geen backup plan heeft. Zielig, dat is het wel, en als ze teveel aan betrouwbaarheid moeten inboeten, dan moeten ze niet met excuses afkomen.

Ja, ik vond het ook raar dat ze niet naar warmere oorden trekken. Blijkbaar dan toch voor die onderdelen? Dicht bij de fabriek. Het moet toch wel een reden hebben want het is dom wat ze nu doen. 43 rondjes of hoeveel waren het er? Daar kom je niet ver mee als je vergelijk dat McLaren tegen de 250 ronden reed.

Alles verhuizen kost ook wel een bom geld en binnenkort moet alles naar Bahrein. Ik denk dat het dus eerder een combinatie van tijd & geld is.
Heeft Ferrari nu eigenlijk al een tweede chassis?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

dj Peter

#266
Schumacher en Massa kwamen maandag beiden het Autodromo del Mugello op met de nieuwe 248 F1.

Mikacouli

Beetje laat vind ik om een tweede wagen een shakedown te geven. De week voor de eerste race. :-\

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 02 maart 2006 - 22:16:12
Beetje laat vind ik om een tweede wagen een shakedown te geven. De week voor de eerste race. :-\
Als ze een identieke kopie maken van de eerste wagen, is er toch geen probleem...

Doefie

Citaat van: FerrariMan op 02 maart 2006 - 22:51:38
Citaat van: Mikacouli op 02 maart 2006 - 22:16:12
Beetje laat vind ik om een tweede wagen een shakedown te geven. De week voor de eerste race. :-\
Als ze een identieke kopie maken van de eerste wagen, is er toch geen probleem...

Zeiden ze bij McLaren ook voor Hockenheim 2004 ;)

Ook al maken ze de wagens identiek hetzelfde, er blijft verschil op zitten of er kan altijd iets fout gaan. Denk maar als je twee exact dezelfde karts koopt: ook al rij je er de eerste maal mee en stel je ze perfect hetzelfde af, er blijft verschil op zitten. Plus de coureurs die eraan moeten wennen, als Massa nu pas de nieuwe wagen kan testen ... ;)