F1 2006

Gestart door Juan Pablo, 18 oktober 2005 - 19:45:48

« vorige - volgende »

Tim C

Citaat van: Mikacouli op 23 februari 2006 - 19:02:57
Maar vorig jaar had ie het althans juist :)
Ik heb vorig jaar gezegd dat ik dat jaar niet zou worden opgegeten door een leeuw. Ben ik nu even juist/helderziend als Walf?

FerrariMan

Citaat van: Tim C op 23 februari 2006 - 19:36:37
Citaat van: Mikacouli op 23 februari 2006 - 19:02:57
Maar vorig jaar had ie het althans juist :)
Ik heb vorig jaar gezegd dat ik dat jaar niet zou worden opgegeten door een leeuw. Ben ik nu even juist/helderziend als Walf?
Ook niet BIJNA opgegeten?

Tim C

Geen leeuw gezien

FerrariMan


Doefie



Ik zie niet in hoe ze met zo'n wagen aan de start gaan geraken ... de wagen is al 4 jaar verouderd en vér achter de technische normen van de FIA. Hun eigen wagen komt er pas in mei ofzo, de eerste races werken ze af met dit chassis. Waarom laat de FIA dat toe ???


McLaren_über_alles

Citaat van: Doefie op 24 februari 2006 - 00:27:48


Ik zie niet in hoe ze met zo'n wagen aan de start gaan geraken ... de wagen is al 4 jaar verouderd en vér achter de technische normen van de FIA. Hun eigen wagen komt er pas in mei ofzo, de eerste races werken ze af met dit chassis. Waarom laat de FIA dat toe ???

Trekt meer op een tractor dan op een F1 wagen...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Doefie

Citaat van: Kimi_über_alles op 24 februari 2006 - 14:33:41
Citaat van: Doefie op 24 februari 2006 - 00:27:48


Ik zie niet in hoe ze met zo'n wagen aan de start gaan geraken ... de wagen is al 4 jaar verouderd en vér achter de technische normen van de FIA. Hun eigen wagen komt er pas in mei ofzo, de eerste races werken ze af met dit chassis. Waarom laat de FIA dat toe ???

Trekt meer op een tractor dan op een F1 wagen...

Dat waren tenminste nog schone wagens, die van nu zijn veel lelijker (vind ik toch). Als je dit een traktor noemt, hoe noem je dan de wagens van '40-'50 of eind jaren '60 ? ;)

Bart VD

Citaat van: Doefie op 25 februari 2006 - 11:50:17Dat waren tenminste nog schone wagens, die van nu zijn veel lelijker (vind ik toch). Als je dit een traktor noemt, hoe noem je dan de wagens van '40-'50 of eind jaren '60 ? ;)

This space for rent

Tim C


Manuel

Citaat van: Doefie op 25 februari 2006 - 11:50:17
Citaat van: Kimi_über_alles op 24 februari 2006 - 14:33:41
Citaat van: Doefie op 24 februari 2006 - 00:27:48


Ik zie niet in hoe ze met zo'n wagen aan de start gaan geraken ... de wagen is al 4 jaar verouderd en vér achter de technische normen van de FIA. Hun eigen wagen komt er pas in mei ofzo, de eerste races werken ze af met dit chassis. Waarom laat de FIA dat toe ???

Trekt meer op een tractor dan op een F1 wagen...

Dat waren tenminste nog schone wagens, die van nu zijn veel lelijker (vind ik toch). Als je dit een traktor noemt, hoe noem je dan de wagens van '40-'50 of eind jaren '60 ? ;)
Een mooie auto is het toch niet echt. ???

McChouffe

Nog 14 dagen en 17uur ...

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Interessant artikel:
http://www.formule1.info/pagina_nieuws.php?id=8678

Wat zou Ferrari nu echt bezig zijn?

Ferrari 2010

In ieder geval niet mis. Nu, gisteren is dit gebeurd:
1 M. Schumacher Ferrari  01:22.623 47
2 F. Massa Ferrari  01:24.249 32

Kunnen we hieruit iets opmaken of niet? Heeft MS met het nieuwe bodywork gereden en FM met het oude? Dat zou iig geweldig zijn :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Als die 248 F1 maar betrouwbaar is ...

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.