Meest teleurstellende coureurs van het jaar 2005

Gestart door Juan Pablo, 17 oktober 2005 - 11:22:21

« vorige - volgende »

3 Meest teleurstellende coureurs van het jaar 2005

F. Alonso
K. Räikkönen
M. Schumacher
JP. Montoya
G. Fisichella
R. Schumacher
J. Trulli
R. Barrichello
J. Button
M. Webber
N. Heidfeld
D. Coulthard
F. Massa
J. Villeneuve
C. Klien
T. Monteiro
A. Wurz
N. Karthikeyan
P. de la Rosa
C. Albers
P. Friesacher
A. Pizzonia
T. Sato
V. Liuzzi
R. Doornbos

Rippie

Sato was wat mij betref het meest teleurstellend. Vorig jaar reed hij soms briljante races, dit jaar zakte hij wel erg ver terug. Hij wil te veel en maakt daardoor te veel fouten.

Webber viel mij niet tegen, omdat ik wel verwacht had dat hij niet de kampioen zou zijn waarvoor sommigen hem hielden. Waar ik op gehoopt had kwam uit, Heidfeld bleek sneller.  :D
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Juan Pablo

Citaat van: Rippie op 18 oktober 2005 - 11:19:59
Webber viel mij niet tegen, omdat ik wel verwacht had dat hij niet de kampioen zou zijn waarvoor sommigen hem hielden.

Ik verwachte ook niet het WK voor Webber, maar wel ongeveer de rol van Button vorig jaar, met veel podia, maar het seizoen 2005 van Webber was diep triest, het is maar goed dat Heidfeld de laatste 3?4? races niet heeft gereden, anders werd ie nog verslagen ook!

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Doefie

CitaatVilleneuve is altijd een grote bek tot hij moet racen...

Moet ge mij nu toch is zeggen wanneer hij dit jaar een grote mond heeft opgezet. Vorig jaar ook, het jaar daarvoor ook, het jaar daarvoor ook...

Ferrari 2010

Citaat van: Razzle_dazzle op 17 oktober 2005 - 19:16:56
Sato: ::)
Villeneuve: :-X
Barrichello: :-[
sluit ik me bij aan. Maar hoeveel eindeseizoenspolls gaan we nog krijgen? :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

phil69

1)Vooral Sato=>goed voor 1 schamel puntje voor een gans seizoen met een Bar-Honda, vergeleken met zn ploegmaat Button (37p),zeker na vorig seizoen, k'had meer verwacht van de kleine Japanner
-kga er geen meer opnoemen want de andere rijders hadden meer ups & downs
dus ook goede races, en het lag ook niet enkel aan die rijders
De inzet was er bij iedereen, da's tvoornaamste. :)

Amateur

In de eerste plaats Barrichello. Over hem ben ik diep teleurgesteld.
Van Montoya had ik zowiezo niet veel verwacht en Villeneuve presteerde beter dan verhoopt vind ik.
Webber moet beter kunnen
En dan Sato! Wat een brokkenpiloot! Heel jammer dat hij dit zelf niet inziet.  Ik verwacht er niet veel goeds meer van.

QMaverick

Ik schijn met de meerderheid mee te gaan, als ik naar de stand kijk...

Barrichello => Had toch wel wat vaker in de Spotlights mogen staan... Zelfs met deze wagen.
Sato => Vorig jaar had ik nog goede hoop voor hem, nu heb ik zo iets van afserveren...
Villeneuve => Had na het halen van zijn wereldkampioenschap bij Williams al moeten opstappen...
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

The Iceman

Takuma Sato : Was geen schim meer van wat hij vorig jaar was. Dit jaar veel onbesuisde akties.
Rubens Barrichello : De Ferrari was een zeepkist dit jaar, maar Michael haalde er toch nog veel meer uit en liet er soms mooie dingen mee zien.
Jacques Villeneuve : Al zie ik de Canadees heel graag bezig, hij kon toch dikwijls niet wedijveren met zijn Braziliaanse teamgenoot. Vrees voor zijn toekomst in de F1  :'(