Meest teleurstellende coureurs van het jaar 2005

Gestart door Juan Pablo, 17 oktober 2005 - 11:22:21

« vorige - volgende »

3 Meest teleurstellende coureurs van het jaar 2005

F. Alonso
K. Räikkönen
M. Schumacher
JP. Montoya
G. Fisichella
R. Schumacher
J. Trulli
R. Barrichello
J. Button
M. Webber
N. Heidfeld
D. Coulthard
F. Massa
J. Villeneuve
C. Klien
T. Monteiro
A. Wurz
N. Karthikeyan
P. de la Rosa
C. Albers
P. Friesacher
A. Pizzonia
T. Sato
V. Liuzzi
R. Doornbos

Juan Pablo

vraag is simpel lijkt me, de 3 meest teleurstellende coureurs van 2005

Ik heb zelf gestemd voor Fisi, Webber en Barrichello, omdat ik daar gewoon veel meer had verwacht dan enkele podiums..

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

RadioActiveMan

Villeneuve, Sato en Fisico waren voor mij de meest teleurstellende coureurs van 2005.

Tim C

Villeneuve omwille dat hij slechts een schim was
Trulli omdat hij een mobiele chicane was
Webber omdat hij de verwachtingen helemaal niet kon inlossen

IVY440

Moeilijk om teleurstellende rijders aan te duiden want de auto is meestal de oorzaak van mindere prestaties behalve in het geval van Villeneuve die gewoon Massa niet kan volgen. Voor de rest zijn er geen teleurstellingen, alleen maar verwachte resultaten. Bv ik had wel verwacht dat MW ging tegenvallen.

daan

Villeneuve, had er simpelweg meer van verwacht
Sato, ligt aan hem en niet aan de auto (kijk naar zijn teamgenoot)
Liuzzi, tja... na zijn vorig seizoen had ik er stilletjes meer van gehoopt.

FerrariMan


Supermariobros


Jasper

Webber, die zichzelf profileerde als toekomstig wereldkampioen maar Nick Heidfeld dikwijls niet kon volgen.
Sato, die één punt wist te scoren en regelmatig crashte.
Villeneuve, die gewoon op bijna geen enkel moment indruk wist te maken (op één keer na, ik geloof in San Marino, waar hij na de diskwalificatie van de BAR's vierde werd)

bogief1

Sato: die bakte er niets van
Rubens: ook al had hij een slechte wagen, was hij toch bijna in iedere race nergens te bespeuren.
Shumy: Ik vond hem toch wel minder dit jaar, al kan je hier wel meer de schuld bij Ferrari en Bridgestone leggen dan bij hem, maar toch, vorige jaren reed hij voor mij persoonlijk wat beter.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Tim C

Citaat van: bogief1 op 17 oktober 2005 - 18:34:31
Shumy: Ik vond hem toch wel minder dit jaar, al kan je hier wel meer de schuld bij Ferrari en Bridgestone leggen dan bij hem, maar toch, vorige jaren reed hij voor mij persoonlijk wat beter.
Michael Schumacher bracht de Ferrari een halve seconde boven wat de wagen aankon. Wat die dit jaar heeft laten zien toont z'n talent aan, als je race na race, ronde na ronde op je limiet moet gaan maak je meer fouten. Maar ik zou het Rubens graag hebben zien doen. Of Alonso for that matter

Juan Pablo

Citaat van: Jasper op 17 oktober 2005 - 17:20:44
Villeneuve, die gewoon op bijna geen enkel moment indruk wist te maken (op één keer na, ik geloof in San Marino, waar hij na de diskwalificatie van de BAR's vierde werd)

6de in Spa, dat was toch wel goed denk ik..

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

razzle_dazzle


Hamilton MASTER




Juan Pablo

Citaat van: Sikatsu op 17 oktober 2005 - 20:02:10
Barrichello
Webber
Heidfeld

Heidfeld?, kijk .. die Barrichello en Webber kan ik begrijpen, maar Heidfeld deed heb best aardig in mijn ogen, dus moet je maar even uitleggen dan :)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

The REAL BUTTON Freak

Ik heb er maar 1, Barrichello.

De rest dat wat er verwacht werd. Villeneuve is altijd een grote bek tot hij moet racen, en sato is goed voor de lokale schroothandelaren.

En ja Fisico heeft bewezen dat hij niet het talent is dat iedereen in hem zag. Hoewel ik er van overtuigd ben dat Alonso altijd beter materiaal mee kreeg, maar dat is een andere discussie.