Driver of the year: 2005

Gestart door Ferrari 2010, 16 oktober 2005 - 09:58:22

« vorige - volgende »

Wie van de F1 rijders heeft volgens jouw het mooiste gepresteerd in 2005

F. Alonso
7 (17.1%)
K. Räikkönen
25 (61%)
M. Schumacher
3 (7.3%)
JP. Montoya
1 (2.4%)
G. Fisichella
0 (0%)
R. Schumacher
0 (0%)
J. Trulli
0 (0%)
R. Barrichello
0 (0%)
J. Button
0 (0%)
M. Webber
0 (0%)
N. Heidfeld
0 (0%)
D. Coulthard
1 (2.4%)
F. Massa
0 (0%)
J. Villeneuve
1 (2.4%)
C. Klien
0 (0%)
T. Monteiro
2 (4.9%)
A. Wurz
0 (0%)
N. Karthikeyan
1 (2.4%)
P. de la Rosa
0 (0%)
C. Albers
0 (0%)
P. Friesacher
0 (0%)
A. Pizzonia
0 (0%)
T. Sato
0 (0%)
V. Liuzzi
0 (0%)
R. Doornbos
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 31

razzle_dazzle

1)Raikkonen: vooral door de manier waarop hij enkele zeges behaalde. Ook z'n quali's waren uitstekend.
2)Alonso: erg slim seizoen gereden, stond er op de momenten dat het moest
3)Schumacher: ondanks enkele foutjes, duidelijk nog niet versleten.
4)Trulli/Coulthard

IVY440

Kimi, was de beste. Spijtig genoeg was de Mercedes dat niet  :(

phil69


Ferrari 2010

Willen de mensen die een stem maken die niet gebruikelijk, zoals JPM, is dat wel even verklaren. Niet dat ik tegen die stem ben ofzo, maar gewoon. Ik ben geïnteresseerd in de argumentering. Ook de FA fans zijn precies een beetje bang om zich te outen precies :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Monteiro

Reed lekker even de éne na de andere GP uit met die roestbak van een Jordan.
Misschien niet die wereldse prestatie maar toch een vermelding waard.

De echte man van het seizoen is natuurlijk Fernando Alonso. Ja Kimi was de betere rijder dit jaar. Maar Fernando is toch maar mooi wereldkampioen(de jongste ooit), stond als hij niet won toch maar bijna elke keer op het podium en gaf Renault zijn allereerste wereldtitel als constructeur.

FerrariMan

Ik twijfel tussen Kimi en uiteraard Schumacher. (omdat ik me meer focus op zijn resultaten uiteraard)

Kimi reed een hoop sterke races, maar wanneer zijn Mac het niet liet afweten zat hij grotendeels in een wagen die een heel pak sneller was dan de rest.

Schumacher heeft ook een heel sterk seizoen achter de rug met de nodige mechanische pech en af en toe een foutje. En staat derde in de stand...wat de wagen zeker niet waard is.

Er zijn eigenlijk nog meer kandidaten voor mij...

Juan Pablo

KR reed gewoon ijzersterk, het was jammer dat de betrouwbaarheid hem in de steek liet, nja,.. jammer ook weer niet want anders had ie iets vna 13 races gewonnen, maar hij had het WK wel verdient!

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Hamilton MASTER

Kimi durfde zijn wagen voorbij het rood te pushen. Dat deed Alonso niet.

Kimi deed dingen met zijn wagen die buitengewoon waren. Hij nam risico's en reed vaak enorm agressief. Hij schuwde de risico's niet terwijl Alonso meer berekend reed. (Zal ook wel met Flavio te maken hebben.)



Juan Pablo

Citaat van: Sikatsu op 17 oktober 2005 - 20:12:56
Kimi durfde zijn wagen voorbij het rood te pushen. Dat deed Alonso niet.

Kimi deed dingen met zijn wagen die buitengewoon waren. Hij nam risico's en reed vaak enorm agressief. Hij schuwde de risico's niet terwijl Alonso meer berekend reed. (Zal ook wel met Flavio te maken hebben.)

Daarom vindt ik Alonso ook minder vet, hij had altijd een mooie gewaagde sijstijl, maar nu is het een slappehap rijstijl geworden, erg jammer!

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Doefie

Citaat van: RadioActiveMan op 16 oktober 2005 - 23:51:42
Monteiro

Reed lekker even de éne na de andere GP uit met die roestbak van een Jordan.
Misschien niet die wereldse prestatie maar toch een vermelding waard.

Niet alleen dat, heeft mooie dingen laten zien. Denk maar aan de Grand Prix van België, waar hij toch mooi achtste werd in de Jordan, voor onder meer Klien en Massa (die een veel betere wagen hadden). En in USA rijdt hij een halve seconde los van zijn teamgenoot. Mooie prestaties heeft die geleverd.

Juan Pablo

Citaat van: Doefie op 18 oktober 2005 - 15:53:29
Citaat van: RadioActiveMan op 16 oktober 2005 - 23:51:42
Monteiro

Reed lekker even de éne na de andere GP uit met die roestbak van een Jordan.
Misschien niet die wereldse prestatie maar toch een vermelding waard.

Niet alleen dat, heeft mooie dingen laten zien. Denk maar aan de Grand Prix van België, waar hij toch mooi achtste werd in de Jordan, voor onder meer Klien en Massa (die een veel betere wagen hadden). En in USA rijdt hij een halve seconde los van zijn teamgenoot. Mooie prestaties heeft die geleverd.

zozo, een hele halve seconde  ;) ;D, hulde  :P

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Amateur

Moeilijke beslissing. Toch maar gekozen voor Michael Schumacher.  Vooral omwille van de manier waarop hij met deze situatie omgaat.

Doefie

Citaat van: Juan Pablo op 18 oktober 2005 - 17:29:17
Citaat van: Doefie op 18 oktober 2005 - 15:53:29
Citaat van: RadioActiveMan op 16 oktober 2005 - 23:51:42
Monteiro

Reed lekker even de éne na de andere GP uit met die roestbak van een Jordan.
Misschien niet die wereldse prestatie maar toch een vermelding waard.

Niet alleen dat, heeft mooie dingen laten zien. Denk maar aan de Grand Prix van België, waar hij toch mooi achtste werd in de Jordan, voor onder meer Klien en Massa (die een veel betere wagen hadden). En in USA rijdt hij een halve seconde los van zijn teamgenoot. Mooie prestaties heeft die geleverd.

zozo, een hele halve seconde  ;) ;D, hulde  :P

Voor een gelijkwaardige wagen is dat al veel.

Mikacouli

Het ligt voor de hand. Kimi natuurlijk. De man die nooit opgeeft. figuurlijk dan  ;)

QMaverick

Ik geef mijn stem aan Alonso, Kimi was lekker bezig, maar McLaren gelukkig niet... Alonso zeer constant geweest dit seizoen, basis in het begin gelegd, ff geen risico's meer genomen en in de laatste race nog even laten zien dat je het echt bent. Klasse.
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl