Lees jij het vreemd nieuws?

Gestart door Supermariobros, 15 oktober 2005 - 14:34:57

« vorige - volgende »

Lees jij het vreemd nieuws?

dagelijks
7 (33.3%)
af en toe
5 (23.8%)
zelden
3 (14.3%)
nooit
6 (28.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Supermariobros

Soms bestaat er hier wat oneinigheid over de vreemd nieuws topic. Men beweert wel eens dat het door niemand gelezen wordt. Daarom deze poll om te zien of het verder plaatsen van vreemd nieuws geen overbodig iets is.

Dus, stemmen maar.

Mikacouli

Zelden tot nooit. Als ik nieuws wil dan kijk ik wel in de krant of naar het nieuws ;)
Nu dat wil niet zeggen dat je er mee moet stoppen he, er zijn wss wel een aantal mensen die de topic wel lezen.

razzle_dazzle

Zelden, alleen als ik me echt verveel. Maar ik vind het geen overbodige topic als Martin, Schumi en jij bv. dat graag doen. Je kan er alleen maar uit leren hé.

Ferrari 2010

#3
dagelijks ;) (je hebt een typoutje in je poll Mario ;))
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros


kenny

Topic aantal keer gelezen:
50576

dus, ik denk wel dat er mensen zijn die het lezen.. mss wel veel keer dezelfde personen die terug komen.. maar toch geen 50576 keer ;)

Martin

Het is door mij begonnen als iets dat kon opboksen tegen de humor pagina.
Ik had nooit gedacht dat het zo uit de hand zou lopen.
Ook op de F1-geschiedenis site is het de meest bezochte pagina.
Maar ik lees het dagelijks en schrijf ook vrij veel berichten.
Ik lees toch de krant op het Internet, kleine moeite om het voor iedereen te plaatsen. Door mijn werk op 'de andere site' heb ik niet meer zoveel tijd. Maar Mario doet hier heel goed werk.
En dat mag ook wel eens gezegd worden.

Mario, toe aan vakantie? Klik op NIEUW.

Juan Pablo

Ik lees het af en toe, maar het is wel leuk dus, ga er maar mee door :)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

daan



The REAL BUTTON Freak

Veel te veel tekst. maar het zal wel boeiend zijn.

En geen enkel topic is nutteloos als er meer dan 2 mensen het lezen of reageren.

Alan Blues

Vroeger was het dagelijks. Maar door het feit dat het hier steeds drukker wordt op het werk, loop ik achter met de andere topics. Zodat ik er nu slechts af en toe op ben.

Jammer maar helaas. Toch vind ik het knap dat die topic bestaat.

Keep up the good work!!

Supermariobros

De poll heeft uitgewezen dat de vreemd nieuws topic daadwerkelijk regelmatig gelezen wordt en er interesse voor is.

Als iemand zich geroepen voelt om met mij vreemd nieuws berichten te posten, doe maar gerust hé want momenteel ben ik de enige die vreemd nieuws post sinds Schumi2005 het heeft laten afweten.

Jasper

3 posters die het dagelijks lezen. Dan heb je er nog 4 anderen die dagelijks lezen en 4 af en toe. Zó fantastisch is dat nu ook weer niet hé. ;)

Natuurlijk (nog) niet veel stemmers.

IVY440

Ik lees elke keer als ik op het forum kom (hier of de andere ;) ) zeker en vast de titels. Interesseert het artikel me, zal ik het volledig lezen.