Screenshots

Gestart door Raikkonen MASTER, 18 juni 2005 - 11:11:43

« vorige - volgende »

Raikkonen MASTER


Raikkonen MASTER

Mika op 2 wielen  :D





Rare neusverandering...






Raikkonen MASTER

Alle wagens op een rijtje...




:o :o :o :o :o :o :o :D :D :D :D :D :D ??? ??? ??? ??? ???

Jasper

Amai, wat fotosoep allemaal kan doen.

Jasper

3 screenshots die ik gisteren gemaakt heb.

De eerste: duik van Kimi over Jacques Villeneuve die in een Prost zit, dat het 11de team uitmaakt van de 2004-carset die ik heb (omdat je dus 11 teams moet hebben). Deze heb ik verkleind omdat hij maar 128K groot mag zijn. De volgende ga ik de kwaliteit meer van verminderen want dit resultaat is teleurstellend.

Jasper

Nummer 2: daar hing de BAR van Button ondersteboven in de lucht (na een kettingbotsing die ik veroorzaakte door te laat te remmen, Button was de laatste in de rij die aangetkt werd, maar reed over het wiel van z'n teamgenoot en schoot omhoog). Daar wou ik een screenshot van hebben, maar als ik het resultaat zag, was de wagen gewoon weg. Wat nog overblijft is de schaduw, wat rook en een afgebroken voorvleugel.
Ditzelfde fenomeen heb ik gezien toch ik aan het spookrijden was op het rechte stuk van Sepang (naughty me ;D), en ik Fisico in de Sauber tegen me kreeg. M'n wagen was letterlijk in 2 gebroken, ik nam een screenshot en daarop was de wagen jammer genoeg verdwenen. :(

Jasper

De derde: ik ging voor het persoonlijk snelheidsrecord. Op het oude Hockenheimcircuit, vleugels op z'n platst, achteraan starten zodat ik van iedereen slipstream kon nemen. Mijn versnellingen groot gezet (tot 140km/h in eerste, 320km/h in vijfde) en een Renault gebruikt om zo snel mogelijk te gaan. Resultaat: 359km/h. :)

brechtie

359?? .....en in de eerst volgende bocht totall loss gereden?  ;D :)
Seizoen 9, Race 4: G4d-G4d-G4d
Seizoen 12: G3e-G3e-G3e (test-s.14)-G3e-G3e
Seizoen 16: G2a
Seizoen 17: G1
Seizoen 18: G1
-- Retired --