2005 FORMULA 1 Sinopec Chinese Grand Prix

Gestart door jw83, 10 oktober 2005 - 00:45:03

« vorige - volgende »

Supermariobros

Citaat van: The REAL Freak op 12 oktober 2005 - 09:00:07
Waar je je druk inmaakt, canvas geeft de race toch niet live!

Toch wel hoor, ze starten de uitzending om 7.45u


Supermariobros

Citaat van: The REAL Freak op 12 oktober 2005 - 09:53:12
Proficiat aan de vrt. Dat gebeurt ook niet vaak.

Een ochtendrace zenden ze altijd rechtstreeks uit, de avondraces mogen we naar fluiten. Uitzendingen op Canvas wijken niet voor F1 maar wel voor tennis of voetbal.

The REAL BUTTON Freak

of wielrennen, veld rijden, motocross, kurling, paalzitten,...

Ferrari 2010

Citaat van: The REAL Freak op 12 oktober 2005 - 09:00:07
Waar je je druk inmaakt, canvas geeft de race toch niet live!
eeeuhm, dan zou ik als ik u was je data eens checken. canvas geeft ELKE race live, zolang ze niet tijdens de avondprogramering valt...
Zo ook met China, die komt er live.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

supersteven

mijn laatste top 3 van het seizoen
1 Kimi Raikonen
2 Juan Pablo Montoya
3 Micheal Schumacher

De Renaults halen het einde niet
let the sunshine shine in your heart

kenny

hehe.. op het nieuws gedeelte onder GP China: Overzicht coureurs
staat:...
3. Jenson Button
2004 :    2 /  3

9. Kimi Räikkönen
2004 :    2 /  3

...? ;)
:P






Alexus

Mijn voorspelling:

1. Raikkonen
2. Montoya
3. Alonso

McLaren wint het constructeurskampioenschap  8)

Ferrari 2010

Mwaah, ik voorspel Räikkonen - Alonso - Montoya
JPM moet eerst kwalificeren, en dat zal hem de 2de plek kosten vrees ik. En aangezien iedereen van de topper op Kimi na een nieuwe motor heeft zal Alonso alles kunnen geven...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The REAL BUTTON Freak

Schumacher (na het saboteren van Renault, Mclaren, Toyota, BAR, Sauber, Red Bull, Jordan, Minardi.)

IVY440

Ik las net op enkele websites (formule1.info, grandprix.com) dat Button ziek zou zijn.

Citaat van: Grand Prix.comThere are rumours this morning in China that Jenson Button may not be taking part in the Chinese Grand Prix because of a high temperature. Button has been under the weather for the last couple of days and the fever may be sufficiently bad to give Anthony Davidson the chance to stand in for Button.

Op formule1.info stond dat hij een voedselvergiftiging zou hebben. Kansje voor Davidson?

The REAL BUTTON Freak

Zou goed zijn voor Davidson, die kerel heeft wel potentieel om een stoeltje te gaan opvullen.

The Iceman

#27
Beide Renaults op de eerste rij. Staan lichter dan de Mac's van Kimi en Juan Pablo. Knappe 4e tijd van Jenson. Beide Ferrari's nog eens kort bij mekaar. Toyota slechts op  9 en 12. David Coulthard die ook nog eens in de top 10 kan kwalificeren met zijn Red Bull en die de laatste twee races duidelijk goed op dreef is. Aan Ron's gezicht te zien na de kwalificatie ziet het er goed uit voor onze jongens uit Woking ! Hopelijk gebruikt Monty morgen een beetje zijn verstand en pakt Mclaren Mercedes de titel van de constructeurs.

The Iceman

http://www.icsh.sh.cn/en/f1_insight/f1_driver/
Blijkbaar kunnen de Chinezen na twee jaar nog niet de juiste afbeelding van de auto naast het juiste team zetten.  ;D ;D ;D ;D
En Kimi Raikkönen valt precies voor hen ook moeilijk uit te spreken, nl. Kimi Raumlik koumlnen  ;D ;D ;D ;D

McChouffe

Citaat van: Snekuem op 15 oktober 2005 - 12:47:27
http://www.icsh.sh.cn/en/f1_insight/f1_driver/
Blijkbaar kunnen de Chinezen na twee jaar nog niet de juiste afbeelding van de auto naast het juiste team zetten.  ;D ;D ;D ;D
En Kimi Raikkönen valt precies voor hen ook moeilijk uit te spreken, nl. Kimi Raumlik koumlnen  ;D ;D ;D ;D


;D ;D ;D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.