Man van de race: Japan

Gestart door Jasper, 09 oktober 2005 - 09:17:03

« vorige - volgende »

Wie was de man van de race?

Kimi Räikkönen
30 (88.2%)
Giancarlo Fisichella
0 (0%)
Fernando Alonso
2 (5.9%)
Mark Webber
0 (0%)
Jenson Button
0 (0%)
David Coulthard
0 (0%)
Michael Schumacher
2 (5.9%)
Ralf Schumacher
0 (0%)
Christian Klien
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Jasper

Simpel, wie was voor jou de man van de race?

Een andere keuze, laat het weten, dan voeg ik het toe. Maar ik denk niet dat er veel mensen nog op iemand anders gaan willen stemmen. Just let me know! ;)

Supermariobros

Zonder twijfel Raikkonen, heeft nogmaals zijn klasse extra in de verf gezet.

Ferrari 2010

#2
Nu zitten we met 2 topics ::) Er stond er nog geen toen ik de mijne opstartte ;D

Voor mij ook Räikkönen, reed echt een prachtige race.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Voor mij persoonlijk Kimi Räikkönen. Van 20 naar 1 in een enorme prestatie. Het enige dat ik hem zou kunnen verwijten is dat hij niet voorbij Webber geraakte, maar verder heeft hij geweldig gereden.

Ik was er in het eerste deel van de race van overtuigd dat ik voor Michael Schumacher zou stemmen. Hij heeft geweldig verdedigend werk afgeleverd, wat de spanning er ook zeer goed inhield. Schumi is dus mijn nummer 2.

Op nummer 3 natuurlijk Fernando Alonso, prachtige inhaalmanoeuvres, vooral die op Schumacher in de 130R, en dat op Button (of was het op Webber, toen hij door het gras ging?) mocht er zeker ook zijn!

Mikacouli

Kimi natuurlijk. Hij reed als een bezetene die laatste ronden en... what a move ???
Prachtrace van de Fin. Ik had graag eens de race willen zien met Montoya er nog in.

Mooie race van Michael. Echt mooi verdedigd maar kon de snellere wagens niet tegenhouden. Een van zijn sterkste races ongetwijfeld, jammer genoeg wordt het niet beloond.

Veel mooie inhaalacties gezien. De mooiste race van het jaar denk ik, als je het neutraal bekijkt.

@ JAsper. Kimi was gewoon benzine aan het sparen achter webber. Ze hebben wss gekeken naar de tijden van Kimi en die van Alonso en ze zullen gezien hebben dat ze ongeveer hetzelfde reden en dat het genoeg zou geweest zijn als hij nog moest pitten. Het zou een onnodig risico zijn geweest moest hij daar met veel risico webber ingehaald hebben.

Schumi nr1

Ik heb even getwijfdeld tussen Kimi en Fernando. Maar omdat Kimi van de laatste plaats naar de eerste gegaan is en dus een straffere prestatie gedaan heeft dan Alonso heb ik voor Kimi gekozen.

dj Peter

Kimi natuurlijk, wie anders?

dj Peter


Kimi natuurlijk, wie anders?  Toch 1 stem voor Alsponso... die persoon heeft waarschijnlijk niet héél de race gezien..

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: SaffierFM op 09 oktober 2005 - 10:19:52

Kimi natuurlijk, wie anders?  Toch 1 stem voor Alsponso... die persoon heeft waarschijnlijk niet héél de race gezien..

Alonso heeft anders ook wat moois laten zien hoor ;)
Ik heb ook getwijfeld, maar Kimi's prestatie was beter. Alonso heeft pech gehad dat hij zolang achter MS hing, en hij heeft toch 2 straffe inhaalmaneuvers gedaan... Maar ik heb op Kimi gestemd, omdat ik persoonlijk ziojn prestatie sterker vond.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Schumacher, omdat nog niemand op hem gestemd had  ;). Prachtige race van hem, Raikkonen en Alonso...ze verdienen het alledrie eigenlijk.

Mikacouli

Citaat van: Razzle_dazzle op 09 oktober 2005 - 15:14:44
Schumacher, omdat nog niemand op hem gestemd had  ;). Prachtige race van hem, Raikkonen en Alonso...ze verdienen het alledrie eigenlijk.
Hij heeft wel zeer mooi gereden maar ik vind dat je niet man van de race mag genoemd worden als je 7de bent geëindigd. Heeft wel heel mooi een verdedigende lijn gereden. Hij is een sleutel geweest in de race.

Jasper

Dus als Kimi als 20ste start en na een worstelrace zevende eindigt, mag hij niet de man van de race worden genoemd? Jawel hoor, dan zou je het wel anders zeggen. :) ;)

De plaats waar iemand eindigt maakt niets uit bij man van de race. Hoevelen hebben in Spa op Monteiro gestemd, die achtste werd in z'n Jordan?

daan

Raikkonen, logisch. 8)

Hoe kan je op Schumacher stemmen? ???

Schumi nr1

Citaat van: Daan op 09 oktober 2005 - 16:03:52
Raikkonen, logisch. 8)

Hoe kan je op Schumacher stemmen? ???

Heel eenvoudig, je vinkt het cirkeltje naast zijn naam aan en vervolgens bevestig je je stem :).

Ik zou ook niet op Schumacher gestemd hebben, maar hij heeft wel een straffe race gereden, dat moet gezegd worden. Maar de prestaties van Raikkonen en Alonso waren wel veel beter.