Beste Game allertijden

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 21 september 2005 - 15:46:43

« vorige - volgende »

Sega of Nintendo

Sega
4 (40%)
Nintendo
4 (40%)
Get a Life
2 (20%)

Totaal aantal stemmen: 8

Jasper

Sony is al half failliet aan het gaan dus het zal zeker niet mals zijn. Het zal toch tegen de 600 euro liggen vrees ik...

McChouffe

Citaat van: Jasper op 23 september 2005 - 23:20:23
Sony is al half failliet aan het gaan dus het zal zeker niet mals zijn. Het zal toch tegen de 600 euro liggen vrees ik...

Sony heeft voor de eerste keer in geloof ik 10 jaar een verlies. 'Half failliet' is dus wel sterk overdreven.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

The REAL BUTTON Freak

Dat lijkt mij ook, waarschijnlijk begint de ps3 ongeveer waar de ps2 is gestart en das een 500€, effe wachten en die verlaagt toch in prijs.

Ik moet toch eerst men psp gaan halen.

Raikkonen MASTER

Allemaal oude games hier?

Heeft niemand het spel van strategie --> Empire Earth 2 ? Veel beter dan Age Of Empires...
Heritage of kings kan er ook mee door.

SWAT4, boeiend spel. Heel tactisch.

Beste voetbalspel: Pro Evolution Soccer 5. Komt binnenkort uit.

Beste shooter ooit: Battlefield 2. Echt waar een beest van een spel.

Fahrenheit is ook best een geestig spel. Je wordt 'wakker' met een personage dat kennelijk een moord heeft gepleegd. Je kan zelf beslissen hoe het spel draait. Ga je vredig voort of niet. Je zit in een soort film waar je zelf de hoofdrol speelt. Je speelt langs de andere kant ook met de politie, die bewijsmateriaal zoekt en alles ziet wat je niet goed hebt weggemoffeld. Heel erg origineel spel.

De nieuwe fifa is teleurstellend, Pro evolution Soccer haalt Fifa steeds meer en meer in. Het is echter, het is realistischer en het speelt veel soepeler. Jammer dat Fifa meer rechten heeft omtrent namen / merken / ploegen, ... Maar PES belooft dat er bij elke nieuwe uitgave meer rechten zullen zijn om echte namen te gebruiken.

Shooter = Battlefield
Sport = Pro Evolution Soccer + Pro Cycling Manager + Total Club Manager in combinatie met Fifa.
Strategie= Empire Earth 2
Tactiek = SWAT 4

Ferrari 2010

Citaat van: Raikkonen MASTER op 28 september 2005 - 14:05:36
Beste voetbalspel: Pro Evolution Soccer 5. Komt binnenkort uit.
Helderziende? :-\
Ik veronderstel dat je de vorige versies wel zal kennen net zoals hoe het nieuwe spel eruit zal zien, maar dan kan je toch nog niet zeker weten dat het het beste zal zijn?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Kimi

beste games allertijden imo:

Half Life
GTA 3 en Vice City
World of Warcraft
MoH:AA
Leisure Suit Larry: In the Land of the Lounge Lizards
Prince of Persia (de allereerste, van heel lang geleden)

The REAL BUTTON Freak

Prince of persia was inderdaad een fantastich game.

Maar de laatste level's waren toch ni simpel

Hamilton MASTER

Citaat van: Schumi 2005 op 30 september 2005 - 18:59:56
Citaat van: Raikkonen MASTER op 28 september 2005 - 14:05:36
Beste voetbalspel: Pro Evolution Soccer 5. Komt binnenkort uit.
Helderziende? :-\
Ik veronderstel dat je de vorige versies wel zal kennen net zoals hoe het nieuwe spel eruit zal zien, maar dan kan je toch nog niet zeker weten dat het het beste zal zijn?

Iedereen dacht toch al wel dat ik Raikko was dus ...

Heb beide demo's gespeeld, PES 5 speelt vlotter en is grafisch beter. Maar zoals ik al zei, jammer van de licenties.