GP van Japan

Gestart door Supermariobros, 03 oktober 2005 - 15:50:53

« vorige - volgende »

Juan Pablo

Citaat van: McChouffe op 09 oktober 2005 - 08:37:07
Hele mooie race. Fantastische en verdiende overwinning van de jonge Fin!
Sato is toch ongelooflijk. Hoeveel keer heeft hij er al iemand uitgereden?

hoeveel races heeft ie gereden  :P?

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

2 seizoenen zeker? Dat is dan 36 keer :P
Pracht van een race trouwens! Mooie inhaalmaneuvers van Alonso maar ook die van Kimi waren niet mis. Kimi heeft denk ik uiteindelijk nog geluk gehad dat MS daar reed, anders had hij nooit bij Alonso kunnen komen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Inderdaad, zó veel crashes op zo weinig races.

Dat van Fisico deed me eerder denken aan Trulli in Magny Cours 2004, toen hij in de allerlaatste chicane z'n derde plaats verloor aan Barrichello. Dat was meteen een grondlegger voor z'n ontslag. Zal de geschiedenis zich herhalen?

Jasper

Citaat van: Schumi 2005 op 09 oktober 2005 - 09:23:30
2 seizoenen zeker? Dat is dan 36 keer :P
Pracht van een race trouwens! Mooie inhaalmaneuvers van Alonso maar ook die van Kimi waren niet mis. Kimi heeft denk ik uiteindelijk nog geluk gehad dat MS daar reed, anders had hij nooit bij Alonso kunnen komen.

Dit seizoen is hij twee races aan de kant moeten blijven door dat benzinetankgedoe, nog een race met een griep gezeten. Dit seizoen dus 15 races gereden. Vorig seizoen volledig denk ik, dat zijn er nog eens 18, dan heeft hij nog een race in Japan gereden bij BAR in 2003, en dan heeft hij nog een seizoen voor Jordan geracet. Ik denk dat hij al ongeveer 50 races heeft gereden. Het exacte aantal weet ik niet.

Juan Pablo

bwah, fisi zit redelijk safe daar bij Renault, maar ditt had eigenlijk net mogen gebeuren, hij start 3de, heeft totaal geen concurrentie (ralf was nergens) en dan toch nog in de laatste ronde notabene ingehaald worden

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

dj Peter

Ik dacht dat Trulli  vorig jaar hetzelfde overkwam bij Renault  en Flavio was serieus in zijn wiek geschoten toen. Maar wat de race betreft, zelden heb ik zo genoten! Fantastisch!
In mijn ogen is de verkeerde piloot kampioen geworden,maar t'is nu eenmaal zo. En wanneer halen ze die Jap in zijn BAR van de baan ???

McChouffe

Citaat van: Jasper op 09 oktober 2005 - 09:24:06
Inderdaad, zó veel crashes op zo weinig races.

Dat van Fisico deed me eerder denken aan Trulli in Magny Cours 2004, toen hij in de allerlaatste chicane z'n derde plaats verloor aan Barrichello. Dat was meteen een grondlegger voor z'n ontslag. Zal de geschiedenis zich herhalen?

Dat was toch omdat Fisichella een fout maakte in de laatste ronde. Raikkonen was vandaag gewoon veel sneller dan Fisico, hij kon weinig doen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

KVDracer

Echt een toprace. Al lang gelden dat er nog eens zoveel spanning was in een race. Maar Fisico heeft zijn overwinning toch weggegeven, hij reed veel te verdedigend voor de laatste chicane. Had hij daar de gewone lijn gereden, dan had hij wrs gewonnen. Want Raikkonen kwam op de rest van het circuit niet zoveel dichter bij.

BTW: Sato heeft drie seizoenen F1 erop zitten+1race in 2003 (die van Japan)

Ferrari 2010

Tis hier wreed stil. Is dat omdat het WK al beslist is op rijdersvlak of hebben jullie geen zin meer om je mening te delen? :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Of misschien omdat de helft blijven slapen is en de race nog aan het bekijken is in heruitzending? ;D

Of omdate iedereen een middagdutje doet om de gemiste uren slaap van vanmorgen weer in te halen. :)

Ferrari 2010

Ik noem dat eerder gewonnen uren, hoe minder uren je slaapt, hoe meer je aan je weekend hebt. Ik zal op de schoolbanken wel wat bijrusten :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2005 op 09 oktober 2005 - 15:27:59
Ik noem dat eerder gewonnen uren, hoe minder uren je slaapt, hoe meer je aan je weekend hebt. Ik zal op de schoolbanken wel wat bijrusten :D
Niet iedereen heeft nog die schoolbanken he om wat bij te rusten ;)

IVY440

Door mijn eigen fout qualify niet gezien  :-[
Race was er eentje om duimen en vingers van af te likken, nogmaals een bewijs dat er nog steeds geweldige races kunnen zijn als de titel al beslist is. Prachtige afblokmanoeuvres van MS, die imho beter op 1 stop gegaan was (dan was hij wel wat dichter geëindigd), prachtige manoeuvre van FA in 130R (even kwam de herinnering aan Spa 2000) en superrace van Kimi.
Kortom: mooie race met oververdiende winnaar en MS laat het weer afweten.

Juan Pablo

Citaat van: IVY440 op 09 oktober 2005 - 18:41:10
Door mijn eigen fout qualify niet gezien  :-[
Race was er eentje om duimen en vingers van af te likken, nogmaals een bewijs dat er nog steeds geweldige races kunnen zijn als de titel al beslist is. Prachtige afblokmanoeuvres van MS, die imho beter op 1 stop gegaan was (dan was hij wel wat dichter geëindigd), prachtige manoeuvre van FA in 130R (even kwam de herinnering aan Spa 2000) en superrace van Kimi.
Kortom: mooie race met oververdiende winnaar en MS laat het weer afweten.

MS heeft geracet voor wat ie waard was, het is de Ferrari die het tempo niet kan bijhouden, msc deed het prima

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

FerrariMan

Schumacher gaat toch maar mooi terug op P3 in de stand, iets wat die wagen niet waard is. Al is het dankzij Montoya.

Knappe race van Kimi, MS en Alonso. Fisico is in mijn ogen een flop van de dag...Schumacher kon zelfs met de Ferrari de snelleren achter zich houden...Fisico laat de winst in de laatste ronden gewoon van zich afnemen.

Rubens.... ::)