GP van Japan

Gestart door Supermariobros, 03 oktober 2005 - 15:50:53

« vorige - volgende »

Supermariobros

Zondag wordt in het land van de rijzende zon de op één na laatste race van het wereldkampioenschap verreden. De rijderstitel is beslist maar om de constructeurstitel is de strijd nog volop aan de gang, McLaren heeft de snelste wagen en als ze de twee laatste races geen betrouwbaarheidsproblemen kennen, dan kan de titel hen niet ontsnappen.
Sato rijdt voor het laatst in een BAR, kan hij zichzelf en zijn thuispubliek een mooi geschenk bezorgen?

Alles wat jullie kwijt willen over de Japanse GP, post je hier

Juan Pablo

Mclaren gaat Japan overheersen net zoals de volgende race, maar ik denk dat de Toyota's wel gaan stunten, ze willen namelijk een show geven, Renault zal moeten vechten met Button en MSC om de andere podiumplaats(en) .. je weet het maar nooit he, voordat je het weet staat er weer een Mac langs de baan met problemen of achterblijvers

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

supersteven

mijn voorspelling is
1 Kimi Raikonen
2 Juan Pablo Montoya
3 Takuma Sato
let the sunshine shine in your heart

razzle_dazzle

Raikkonen
Alonso
Schumacher

McChouffe

Ik verwacht een sterk McLaren. Een 1-2 zit er zeker in.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Toyota zal sterk staan in de kwalificatie, ik hoop voor hen ook op een podiumplaats ofzo (met Trulli dan). Räikkönen zal weer sterk staan, Montoya ook. Renault, BAR en misschien Ferrari ook nog achter McLaren en/of Toyota.

Bruno

Ik denk dat Renault wel ns erg goed voor de dag kan komen, ze hebben op betrouwbaarheid gewonnen en gaan nu de ene titel al binnen is misschien wat meer risico nemen. Als dit zo is en ze eindigen toch nog voor de Mac's dan gaan die volgende race zoveel risico nemen dat ze minstens 1 wagen zien uitvallen.

Doe normaal geen voorspelling maar ben toch ns benieuwd of ik goed kan gokken, met de Lotto lukt het me niet dus wie weet hier wel...  :D


-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Roel

We gaan nu eindelijk zien of Renault wel degelijk de kaart van de betrouwbaarheid trok of ze gewoon "traag" waren.

Na de race komt trouwens uit dat Alonso aan de Epo zit en dat "de vingertjes" spastische gevolgen van dat gebruik zijn.

Waar ik eigenlijk nog het meest naar uitkijk is JPM vs KR. het is afwisselend dit seizoen wie de snelste was, meestal Kimi, maar ben eens benieuwd.
God save Mclaren

FerrariMan

#8
MS wint met twee vingers in de neus DANKZIJ zijn oppepbeurt van de Bridgestone mensen.  ;)

CitaatBridgestone Corporation President, C.E.O and Chairman of the Board, Shigeo Watanabe, welcomed Ferrari guests Jean Todt, Michael Schumacher and Rubens Barrichello to Bridgestone's worldwide headquarters in Tokyo, Japan, this afternoon for a 'Meet and Greet' event for Bridgestone employees.

Also present to meet Ferrari's Managing Director and drivers were Bridgestone Senior Vice President, Shoshi Arakawa; Vice President & Senior Officer responsible for Technology, Akira Inoue; Vice President & Senior Officer responsible for Corporate Administration, Tomoyuki Izumisawa; Director of Bridgestone Motorsport Tyre Development, Hirohide Hamashima and Director of Bridgestone Motorsport, Hiroshi Yasukawa.

After first meeting Mr Watanabe in his private offices, the President invited Mr Todt and the drivers to join him in a Question and Answer session which took place in front of an excited crowd of Bridgestone headquarters employees.

During the Q&A session, Jean Todt, Ferrari's Managing Director thanked Bridgestone and the enthusiastic employees for their support commenting that: "Bridgestone is one of the team's most important technical partners in Formula One. We have enjoyed great successes because we have had the best package, the best car and the best tyres. On behalf of Ferrari I would like to thank Bridgestone for all the effort they put into F1. This year has been a tough year but we are sure that together we can return to success in the future."



For Rubens Barrichello the visit was a significant one. Since Bridgestone entered Formula One in 1997, the Brazilian star is the only driver to have raced for the past nine years on Bridgestone tyres. Rubens leaves the Ferrari team at the end of this year and took today's visit to Bridgestone's headquarters as a welcome opportunity to thank the employees for their support and hard work.

"This is an emotional moment for me. I am the driver who has raced for the longest time on Bridgestone's tyres in F1 and we have had some fantastic times. There has been a lot of hard work together but that has produced some good times. All of my victories have been on Bridgestone tyres and I shall miss what we have done together over the past nine years. This will be my last Japanese Grand Prix with Bridgestone and Ferrari. I have always had your support and I must thank you and Ferrari for all the races and Championship titles we have won together."

In honour of his contribution to Bridgestone's successes in Formula One, Mr Watanabe presented Rubens with a commemorative silver plate engraved with a message of thanks from Bridgestone.

To the delight of the Bridgestone employees, seven time World Champion Michael Schumacher also told the eager audience of his desire to return to the top level of the podium in the future with Bridgestone's support. Whether or not that moment happens at this weekend's Japanese Grand Prix or after intensive testing this winter remains to be seen but Michael Schumacher's passion for the sport and the thanks he gave to Bridgestone for its role in five of his seven Drivers' Championship titles, received loud applause from the listening audience.

"It is fantastic to have this crowd behind us and we shall be trying our best to be successful for you. We have had many years of success and although we have had a difficult time this year it is during these moments that you show what you can do. Can we fight or not? Are we motivated or not? With a lot of effort together and with your support I look forward to winning many more races in the future. There is a saying: `When the going gets tough, the tough get going'
."

Ferrari 2010

F*ck die gaan snel  :o :o Zomaar 2s sneller dan vorig jaar  :-\ Zijn er daar aanpassingen gebeurd ofzo? Wanrt dit ben ik nog nooit tegengekomen dit seizoen  ???
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

#10
Ferrari goed (dankzij de banden uiteraard) op dreef en Kimi 10 plaatsen achteruit! Altijd bij hem...je zou beginnen denken...

The Iceman

#11
Pfffffffffffffffff weeral een motor naar de kl***  :'( :'( :'( :'( Voor de vierde keer al dit seizoen verliest Kimi 10 startplaatsen. Tijd voor Mercedes dat ze eens een fatsoenlijke motor leren bouwen. En volgend jaar terug vanaf 0 met die V8. Ik durf er eerlijk gezegd nog niet aan te denken wat dat gaat geven ! :'( :'( :'( :'(  Ik ben er eerlijk gezegd niet goed van. Het ging allemaal zo goed de laatste race voor Mclaren Mercedes, en nu weer een opdoffer van formaat ! Opmerkelijk toch een vierde plaats voor David Coulthard in de Red Bull tijdens de vrije training. Suzuka ligt hem blijkbaar goed ! 

Ferrari 2010

Pfffffff, weeral. het zit hem duidelijk niet mee, en nu is hij voor volgende race ook gekloot, alle toprijders zitten dan met een nieuwe motor behalve hij... Laatste race dus iedereen kan het maximum van zen motor vragen terwijl de zijne al bijna dubbel zo oud is...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Bjorn

Alweer ja...  ::)

Zouden ze het bij McLaren toch nog voor mekaar krijgen om Renault ook de constructeurstitel te geven?  ::) >:( Ze zijn alvast héél goed bezig met hun 'snelle' wagen...  :(
De Mens: In Het Gras![/color]

The Iceman

Citaat van: Bjorn op 07 oktober 2005 - 11:45:03
Alweer ja...  ::)

Zouden ze het bij McLaren toch nog voor mekaar krijgen om Renault ook de constructeurstitel te geven?  ::) >:( Ze zijn alvast héél goed bezig met hun 'snelle' wagen...  :(
Eerlijk gezegd zie ik Kimi weeral in de top drie eindigen. Hij heeft dit jaar al genoeg bewezen dat hij van een slechte startpositie hoog kan finishen. Alleen maar hopen dat Juan Pablo weeral niet de punten cadeau geeft aan Renault.  >:(