Het nieuwe tv seizoen

Gestart door Tim C, 29 augustus 2005 - 17:15:15

« vorige - volgende »

The REAL BUTTON Freak

Ik ben ook geen fan van Joey, nu ja ik vond Friens al niet fantastisch geef mij dan maar Morse of Frost om te volgen.

Dat zijn natuurijk al wat oudere programma's maar ze blijven steen goed.

Het beste ooit gemaakt is ook Black Adder he


Jasper

Die hebben we allemaal opgenomen en op dvd gezet. :) Alleen stom dat we al van reeksen 1, 2 én 3 telkens één aflevering gemist hebben. ::)

Het beste ooit gemaakt vind ik het wel niet, geef mij dan maar Monty Python's Flying Circus. ;D ;D

FerrariMan

Vanaf zondag herhalingen van "Alles kan beter" op Canvas. Schitterend!

Supermariobros

Citaat van: Benny Dict op 24 september 2005 - 13:03:39
Vanaf zondag herhalingen van "Alles kan beter" op Canvas. Schitterend!

Daar kijk ik naar uit, grandioos gewoon  8)

The REAL BUTTON Freak

zelfs de gedateerde moppen blijven grappig,

ik kijk uit naar rutte akennekentik. ;D ;D ;D ;D

FerrariMan

Citaat van: The REAL Freak op 25 september 2005 - 10:41:10
zelfs de gedateerde moppen blijven grappig,

ik kijk uit naar rutte akennekentik. ;D ;D ;D ;D
en "kerekeerwere" :)

razzle_dazzle


Jasper


The REAL BUTTON Freak

Of de shoplijn waar je alle werken van de klassieke grootmeesters kan verkrijgen met onder andere Mozart, Händel en natuurlijk Beeeeeeeeethoooven :)

sledge

Ik heb deze week de dvd van Dead Like Me gekocht.  Het gaat over een 18 jarig meisje dat eigenlijk niks doet met haar leven: geen werk, geen school, geen vrienden.... Anyway, als ma haar verplicht een lousy job aan te nemen, komt ze op eerste werkdag om het leven door een toiletbril van MIR (:lol:)
Helaas voor haar mag ze nog niet naar boven, maar moet ze op aarde zieltjes oogsten.
De serie zelf is eerder een zwarte komedie. 't is qua taalgebruik en insinuaties is het ook niet echt braafjes, wat al vreemd is voor zo'n serie in de VS.

Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)