Man van de race: Brazilië

Gestart door Ferrari 2010, 25 september 2005 - 20:37:54

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race in Brazilië?

Montoya
16 (53.3%)
Räikkönen
4 (13.3%)
Alonso
0 (0%)
M. Schumacher
10 (33.3%)
Fisichella
0 (0%)
Barrichello
0 (0%)
Button
0 (0%)
R. Schumacher
0 (0%)
Klien
0 (0%)
Sato
0 (0%)
Coulthard
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 22

Ferrari 2010

De vraag spreekt voor zich, het antwoord laat ik aan jullie over :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Coulthard, voor het spektakel in het begin  ;D Voorts springt er niemand echt uit het oog.

Hoeveel mensen gaan er hier op Alonso stemmen?

Scuderia Ferrari


Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 25 september 2005 - 20:50:50
Coulthard, voor het spektakel in het begin ;D Voorts springt er niemand echt uit het oog.

Hoeveel mensen gaan er hier op Alonso stemmen?
Heeft niet echt iets laten zien als je het mij vraagt... Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen, eerst even kijken naar de redenen die de anderen geven. Kzal DC er even bijzetten ;D ;D Maar was het ook niet een beetje Pizzonia's fout?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

IVY440

Montoya, zelfde reden als Scuderia Ferrari

Doefie

Citaat van: Schumi 2005 op 25 september 2005 - 20:55:36
Citaat van: Doefie op 25 september 2005 - 20:50:50
Coulthard, voor het spektakel in het begin ;D Voorts springt er niemand echt uit het oog.

Hoeveel mensen gaan er hier op Alonso stemmen?
Heeft niet echt iets laten zien als je het mij vraagt... Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen, eerst even kijken naar de redenen die de anderen geven. Kzal DC er even bijzetten ;D ;D Maar was het ook niet een beetje Pizzonia's fout?

Raceongelukken zijn altijd ofwel beide hun fout ofwel geen van de twee ... dus ja ;)

FerrariMan

Voor een keer Schumacher genomen. Haalt er net weer dat extratje uit en was erg goed vertrokken in de eerste paar rondes. Hield ook knap een Renault achter zich.

Supermariobros

Citaat van: Scuderia Ferrari op 25 september 2005 - 20:55:26
JPM, geleid start tot finish.

Als em gaan pitten was, reed Raikkonen aan de leiding  ;)

Mijn man van de race: Montoya, reed een perfecte race.

The REAL BUTTON Freak



Ik ga voor Pizzonia, de foto spreekt voorzich.

daan


razzle_dazzle


Mikacouli

Montoya, sterk bezig de laatste tijd. Ben er tevreden over de laatste races en zeker in Brazilië. Maar daar doet hij het elk jaar goed. Hij reed daar voor de eerste keer een GP aan de leiding in zijn debuutjaar in 2001. Vorig jaar gewonnen en dit jaar gewonnen. Hoe moet dat circuit wel graag hebben.

The Iceman

#12
Michael Schumacher, wie had dat van mij verwacht  :) De Duitser reed een goede race en hield toch Fisi achter zich de ganse race ! Gaat Schumi toch nog eens het podium halen de laatste twee races ?

The Iceman

Citaat van: Mikacouli op 26 september 2005 - 17:09:21
Montoya, sterk bezig de laatste tijd. Ben er tevreden over de laatste races en zeker in Brazilië. Maar daar doet hij het elk jaar goed. Hij reed daar voor de eerste keer een GP aan de leiding in zijn debuutjaar in 2001. Vorig jaar gewonnen en dit jaar gewonnen. Hoe moet dat circuit wel graag hebben.
Sorry, maar Montoya heeft naar mijn mening over het ganse seizoen bekeken te veel punten weggegeven aan Renault die zeker te vermijden waren.
Monaco, break test op Villeneuve tijdens de vrije training met als gevolg een penalty.
Canada, door het rode licht gereden
Duitsland, knullige fout in de laatste bocht tijdens de kwalificatie, dit foutje kostte hem een plaats op de eerste startij.
Turkije, aanrijding met Monteiro ( was niet zijn fout misschien, maar het kostte het team toch weer punten )
België, aanrijding met Pizzonia, zodat Alonso toch nog tweede wordt.
Good old DC was misschien wel niet zo snel als JPM, maar hij gebruikte meer zijn verstand  ;)

Mikacouli

Citaat van: Snekuem op 26 september 2005 - 21:01:37
Citaat van: Mikacouli op 26 september 2005 - 17:09:21
Montoya, sterk bezig de laatste tijd. Ben er tevreden over de laatste races en zeker in Brazilië. Maar daar doet hij het elk jaar goed. Hij reed daar voor de eerste keer een GP aan de leiding in zijn debuutjaar in 2001. Vorig jaar gewonnen en dit jaar gewonnen. Hoe moet dat circuit wel graag hebben.
Sorry, maar Montoya heeft naar mijn mening over het ganse seizoen bekeken te veel punten weggegeven aan Renault die zeker te vermijden waren.
Monaco, break test op Villeneuve tijdens de vrije training met als gevolg een penalty.
Canada, door het rode licht gereden
Duitsland, knullige fout in de laatste bocht tijdens de kwalificatie, dit foutje kostte hem een plaats op de eerste startij.
Turkije, aanrijding met Monteiro ( was niet zijn fout misschien, maar het kostte het team toch weer punten )
België, aanrijding met Pizzonia, zodat Alonso toch nog tweede wordt.
Good old DC was misschien wel niet zo snel als JPM, maar hij gebruikte meer zijn verstand  ;)
Maar ik ben ervan overtuigd dat Montoya meer punten behaald heeft dan dat DC dat zou gedaan hebben en dat is wat telt op het einde! En nu praat ik tegen mijn eigen winkel want ik ben nog altijd fan van DC.