Het weer :)

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 25 september 2005 - 10:39:40

« vorige - volgende »

JimmySPA

Ik reed net door een klein hagelbuitje, maar auto was nog niet aan het glijden oid...
Morgen afrijden voor motorexamen  :o Hopen dat ijs en sneeuw nog even weg blijft.
Wanneer i kgeslaagd ben mag de winter beginnen!!!!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

JimPunkRawker

gisteravond winterbanden eronder laten gooien (handige zwager)
vannochtend al wel last van overstuur  :o gas geven in de bocht op een vieze weg met 2 graden en voorwielaandrijving.
even kijken wat de max is voor de winter  :P

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Kootje

Citaat van: meatball op 25 november 2010 - 19:44:53
Vandaag sneeuw  :o
:o  Hier gelukkig niet !!!   :)

Gewoon droog ,zonnige uitstraling maar wel verrekte koud.
Brrrrrrrrrrrr !!!  :(

T.Nuvolari

Héhé, plezant al die schuivers onderweg. Ik heb er hoegenaamd geen last van. Leve de winterband!

JimPunkRawker

Citaat van: T.Nuvolari op 30 november 2010 - 07:20:03
Héhé, plezant al die schuivers onderweg. Ik heb er hoegenaamd geen last van. Leve de winterband!
mooi he ;D ;D

nadeel is wel, dr ligt een beetje sneeuw in de berm en ze gaan met zn allen 40 km/u rijden  ::) ??? :-\

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

T.Nuvolari

Citaat van: JimPunkRawker op 30 november 2010 - 07:37:02
Citaat van: T.Nuvolari op 30 november 2010 - 07:20:03
Héhé, plezant al die schuivers onderweg. Ik heb er hoegenaamd geen last van. Leve de winterband!
mooi he ;D ;D

nadeel is wel, dr ligt een beetje sneeuw in de berm en ze gaan met zn allen 40 km/u rijden  ::) ??? :-\

Ik neem enkel de secundaire wegen en dus ligt er bij mij iets meer dan wat sneeuw in de berm. Ik heb mijn rijgedrag toch ook wat aangepast.
Maar je hebt gelijk, als sommigen een sneeuwvlok zien vallen smelten de rijkunsten als sneeuw voor de zon.  ;)

Enzo

Gisteren nog 830km file, het was echt belachelijk.... :(
Eén flokje sneeuw, de treinen rijden niet meer en iedereen gaat in een slakkegang over de snelweg.
Er is nog meer op komst, -11 aan het einde van deze week.

JimPunkRawker

Citaat van: T.Nuvolari op 30 november 2010 - 07:51:21
Citaat van: JimPunkRawker op 30 november 2010 - 07:37:02
Citaat van: T.Nuvolari op 30 november 2010 - 07:20:03
Héhé, plezant al die schuivers onderweg. Ik heb er hoegenaamd geen last van. Leve de winterband!
mooi he ;D ;D

nadeel is wel, dr ligt een beetje sneeuw in de berm en ze gaan met zn allen 40 km/u rijden  ::) ??? :-\

Ik neem enkel de secundaire wegen en dus ligt er bij mij iets meer dan wat sneeuw in de berm. Ik heb mijn rijgedrag toch ook wat aangepast.
Maar je hebt gelijk, als sommigen een sneeuwvlok zien vallen smelten de rijkunsten als sneeuw voor de zon.  ;)

ik alleen maar op N wegen, maar de wegen waren al wel schoon, op de natte troep na die je dan over je heen krijgt als er een vrachtwagen langs je heen denderd.

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

gloudiesaurus

Ga morgen ook maar eens proberen winterbanden te scoren, zal niet meevallen elke bandenboer zit vol. Ik ben ook weer eens te laat ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Supermariobros

Het is barkoud buiten: - 10,3°C

Enzo

Code Oranje vanmiddag in de Randstad... :-\
Rara waar ga ik zo naar toe met m'n zomerbanden... :-X

Franky R.

Zo koud!
Niet normaal meer man!!!

Heb een halve flesje ijsontdooier leeggespoten op de voorruit van 'mijn' Scania, pffff!

En twee keer een vast gevroren handrem gehad. Laat ik niet eens beginnen over het laden/lossen op spekgladde laadkleppen! Bijna mijn been gebroken in Middelharnis! Gelukkig heb ik mijn reflexen nog niet verloren... :)

Een paar collega's hebben een pittig gesprek gehad met de wagenparkbeheerder; Ze hadden schade gereden. Eentje reed een hekwerk omver en de ander reed een lantaarnpaal uit de grond! Een foutje kan gebeuren, maar vorig jaar was het ook al prijs met die lui. Sommigen zijn dan ook hardleers, blijkbaar... ::)

Waar is die 'Global Warming' als je het nodig hebt?  :P

JimmySPA

Gehehe, overal dwars nu. Echt geweldig dit weer. Het is mn eerste echte winter met rijbewijs. Nou laat het nog maar een paar maanden zo! :P Wel een paar keer serieus stoepranden op me af zien komen. Maar glkkg niks geraakt.    :-\

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

0634

Er ligt hier nu een serieus dik pak van 10 cm... Waar is de zomer gebleven.. :'(

JimPunkRawker

Citaat van: Jeroen op 04 december 2010 - 12:26:57
Er ligt hier nu een serieus dik pak van 10 cm... Waar is de zomer gebleven.. :'(
Naar spanje volgens mij, en wij hebben er wat anders voor terug gekregen  ;)
vandaag was de kou wat minder overdag vond ik, sneeuw zat trouwens 10cm kwam aardig in de buurt, geen kip in de winkel vandaag.

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races